Gənclər niyə “Qara Cümə”də maaşlarının yarısından çoxunu xərcləyir?
Bir çox Z nəsli istehlakçıları bayram alış-verişi strategiyasını aylarla əvvəl planlaşdırır.
Təxminən 50% Z nəsli alıcıları “Qara Cümə”də yalnız zəruri məhsullar və hədiyyələr almağı planlaşdırır.
Buna baxmayaraq, 26% endirimlərə aylıq maaşlarının ən azı yarısını - bəziləri isə daha çoxunu - xərcləyərək. Amerikalı istehlakçılar bu il də “Qara Cümə” və “Kiber Bazar ertəsi” üçün tam hazır görünür.
“Deloitte” şirkətinin son sorğusuna görə, insanların 80%-dən çoxu bu il “Qara Cümə–Kiber Bazar ertəsi” endirimlərindən yararlanmağı planlaşdırır. Onların arasında Z nəslinin 92%-i də var.
Yazı platforması “EduBirdie” tərəfindən aparılan yeni araşdırma isə Z nəslinin “Qara Cümə” yanaşmasını və gənc istehlakçıların real olaraq nə qədər pul xərcləyəcəyini göstərir.
Aparılan araşdırma çərçivəsində sorğu edilən 2 000 Z nəsli nümayəndəsinin 13%-i “Qara Cümə” endirimlərinə aylarla hazırlaşdığını bildirib; 47%-i isə yalnız zəruri məhsullar və hədiyyələr almağı planlaşdırır.
Bununla belə, gənc istehlakçılar maaşlarının əhəmiyyətli hissəsindən ayrılmağa hazır görünür: nəticələrə əsasən, 26% “Qara Cümə” alış-verişinə aylıq maaşlarının ən azı yarısını xərcləyəcək.
Digər 6% bütün aylıq maaşını xərcləməyi planlaşdırır — hətta 2% bir aylıq gəlirlərindən də artıq vəsait sərf edəcəyini bildirir.
Hər üç Z nəslindən biri şəxsi maliyyəni poza biləcək ümumi bir səhvi etdiyini etiraf edir: təsir bağışlamaq üçün hədiyyələrə həddən artıq pul xərcləmək.
“EduBirdie”yə açıqlayan Z nəslinin 30%-dən çoxu bu bayram mövsümündə hədiyyələrə 300 dollardan artıq pul xərcləyəcəyini və bunun üçün yığım hesabına müraciət etməyə (33%), ictimai tədbirlərdən imtina etməyə (35%) və ya kommunal ödənişləri gecikdirməyə (36%) hazır olduğunu deyib.
Sorğuya görə, Z nəslinin hər 10 istehlakçısından biri bu il hədiyyələrə 500 dollardan çox xərcləməyi düşünür. 18%-i 50–100 dollar, 38%-i 100–300 dollar, 19%-i isə 300–500 dollar aralığında xərcləməyi planlaşdırır.
Respondentlərin 4%-i isə ümumiyyətlə bayram hədiyyələrinə xərcləyə biləcəyi vəsaitinin olmadığını bildirib.
Sorğuya əsasən, Z nəslinin 52%-nin tətbiq etdiyi “yenidən hədiyyəvermə” praktikasının bayram dövründə artıq xərcləmənin qarşısını almağa kömək edə biləcəyi qeyd olunur.
Siyasi strateq kimi fəaliyyət göstərdikdən sonra ekoloji həyat tərzi üzrə jurnalist və televiziya simasına çevrilən Eşli Payper “Entrepreneur” nəşrinə müsahibəsində bildirib ki, “yeni əşyalar almamaq” çağırışında iştirak etmək ona hədiyyələr də daxil olmaqla müxtəlif əşyaları əldə etmək üçün daha yaradıcı olmağı öyrədib və bunun “əzələ işlətməyə bənzər bir proses” olduğunu qeyd edib.
Təxminən 50% Z nəsli alıcıları “Qara Cümə”də yalnız zəruri məhsullar və hədiyyələr almağı planlaşdırır.
Buna baxmayaraq, 26% endirimlərə aylıq maaşlarının ən azı yarısını - bəziləri isə daha çoxunu - xərcləyərək. Amerikalı istehlakçılar bu il də “Qara Cümə” və “Kiber Bazar ertəsi” üçün tam hazır görünür.
“Deloitte” şirkətinin son sorğusuna görə, insanların 80%-dən çoxu bu il “Qara Cümə–Kiber Bazar ertəsi” endirimlərindən yararlanmağı planlaşdırır. Onların arasında Z nəslinin 92%-i də var.
Yazı platforması “EduBirdie” tərəfindən aparılan yeni araşdırma isə Z nəslinin “Qara Cümə” yanaşmasını və gənc istehlakçıların real olaraq nə qədər pul xərcləyəcəyini göstərir.
Aparılan araşdırma çərçivəsində sorğu edilən 2 000 Z nəsli nümayəndəsinin 13%-i “Qara Cümə” endirimlərinə aylarla hazırlaşdığını bildirib; 47%-i isə yalnız zəruri məhsullar və hədiyyələr almağı planlaşdırır.
Bununla belə, gənc istehlakçılar maaşlarının əhəmiyyətli hissəsindən ayrılmağa hazır görünür: nəticələrə əsasən, 26% “Qara Cümə” alış-verişinə aylıq maaşlarının ən azı yarısını xərcləyəcək.
Digər 6% bütün aylıq maaşını xərcləməyi planlaşdırır — hətta 2% bir aylıq gəlirlərindən də artıq vəsait sərf edəcəyini bildirir.
Hər üç Z nəslindən biri şəxsi maliyyəni poza biləcək ümumi bir səhvi etdiyini etiraf edir: təsir bağışlamaq üçün hədiyyələrə həddən artıq pul xərcləmək.
“EduBirdie”yə açıqlayan Z nəslinin 30%-dən çoxu bu bayram mövsümündə hədiyyələrə 300 dollardan artıq pul xərcləyəcəyini və bunun üçün yığım hesabına müraciət etməyə (33%), ictimai tədbirlərdən imtina etməyə (35%) və ya kommunal ödənişləri gecikdirməyə (36%) hazır olduğunu deyib.
Sorğuya görə, Z nəslinin hər 10 istehlakçısından biri bu il hədiyyələrə 500 dollardan çox xərcləməyi düşünür. 18%-i 50–100 dollar, 38%-i 100–300 dollar, 19%-i isə 300–500 dollar aralığında xərcləməyi planlaşdırır.
Respondentlərin 4%-i isə ümumiyyətlə bayram hədiyyələrinə xərcləyə biləcəyi vəsaitinin olmadığını bildirib.
Sorğuya əsasən, Z nəslinin 52%-nin tətbiq etdiyi “yenidən hədiyyəvermə” praktikasının bayram dövründə artıq xərcləmənin qarşısını almağa kömək edə biləcəyi qeyd olunur.
Siyasi strateq kimi fəaliyyət göstərdikdən sonra ekoloji həyat tərzi üzrə jurnalist və televiziya simasına çevrilən Eşli Payper “Entrepreneur” nəşrinə müsahibəsində bildirib ki, “yeni əşyalar almamaq” çağırışında iştirak etmək ona hədiyyələr də daxil olmaqla müxtəlif əşyaları əldə etmək üçün daha yaradıcı olmağı öyrədib və bunun “əzələ işlətməyə bənzər bir proses” olduğunu qeyd edib.
