Bakı metrosu köhnə qatarlardan nə vaxt azad olacaq? (VİDEO) » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:54 Ərdoğan: Azərbaycan və Pakistanla birlikdə yeni addımlar atacağıq  |     22:40 Azərbaycanda unun yeni qiyməti açıqlandı  |     22:35 Şərurda üç yaşlı uşaq kanala düşüb  |     22:25 Kürdəmirdə 2 yaşlı körpə xəstəxanada ölüb  |     22:16 Bakı Metropolitenindən sərnişinlərə xəbərdarlıq...  |     22:00 İndiyə qədər yalnız 5 nəfərin görə bildiyi yeni rəng kəşf edildi  |     21:48 Bitkoinin qiyməti kəskin ARTDI  |     21:33 İsrail "Hizbullah"ın Livandakı hərbi kompleksinin komandirini öldürüb  |     21:23 Türkiyədə ağır yol qəzası olub, ölənlər və yaralananlar var  |     21:15 Kaya Kallas Azərbaycana səfər edəcək  |     21:01 Qarabağ Universitetində müəllim işləmək istəyənlərə ŞAD XƏBƏR  |     20:55 Vardanyanın məhkəməsində Ermənistanın mina terrorunun qurbanları danışıb: Bir gündə iki oğlumu itirdim  |     20:50 Azərbaycan Kubokunun final oyununun vaxtı dəyişdirilib  |     20:33 Aİ missiyası Azərbaycan sərhədlərində göründü  |     20:25 Papa Fransiskin üzüyü sındırılacaq - SƏBƏB  |     20:09 Qazaxın azad edilmiş kəndlərində 74,3 ha ərazi minalardan təmizlənib  |     19:52 Ermənistan parlamentində dava düşüb  |     19:39 Sakinlərin NƏZƏRİNƏ: Sabah bəzi ərazilərdə qaz olmayacaq  |     19:29 Azərbaycan ilə Çin arasında energetika sahəsində bir sıra sənədlər imzalanıb  |     19:18 Dövlətə xəyanətdə ittiham olunan şəxsə hökm oxundu  |    

Bakı metrosu köhnə qatarlardan nə vaxt azad olacaq? (VİDEO)

İctimai nəqliyyatda gediş haqları artırıldıqdan sonra vətəndaşlar keyfiyyətin də artacağını düşünürdülər.

Lakin hələ də Bakı metropolitenində köhnə vaqonlardan istifadə olunur.

Bakı Metropoliteni QSC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Bəxtiyar Məmmədov bildirib ki, hazırda hər 3 xəttə xidmət göstərən 61 qatar mövcuddur. Yaxın vaxtlarda vaqon parkının genişləndirilməsi üçün yeni qatarların gətirilməsi nəzərdə tutulub.

Onun sözlərinə görə, artıq bu qatarlardan 2-si Bakıya çatdırılıb.

Bəxtiyar Məmmədov həmçinin onu da bildirib ki, qatarlar arasında intervalın çox olması texniki tələblərə uyğunlaşdırılır. Yəni, qış rejimində sıx intervallar tətbiq edildiyi halda yay rejimində bu, sərnişinlərin hərəkət qrafiki ilə tənzimlənir. Tədris ili başladığı zaman isə qatarlar arasında minimum interval tətbiq edilir.

Qurum rəsmisi eyni zamanda onu da əlavə etdi ki, texniki cəhətdən kondisionerlərin köhnə qatarlara quraşdırılması mümkün deyil.

Buna səbəb isə vaqonun hər iki istiqamətində soyuducu çənlərin, elektrik xətlərinin quraşdırılması üçün mümkün təchizat qurğularının olmamasıdır.

Xezerxeber.az mövzu ilə bağlı daha ətraflı videomaterialı təqdim edir.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            522 21.08.24 22:31