Mojo.az Banner
22:58 Paytaxtda oğurluq edənlər saxlanılıblar  |     22:51 Bu avtomobillərin ehtiyyat hissələri ucuzlaşa bilər  |     22:45 Azərbaycanda vəzifəli şəxs videosu ilə şantaj edildi  |     22:39 Bakı-Qazax yolu iflic vəziyyətdə  |     22:32 "Spartak"ın baş məşqçisi istefa verdi  |     22:27 Qazaxıstan neft məhsullarının ixracına qadağa qoydu  |     22:20 "Fənərbağça" UEFA-ya şikayət etdi  |     22:12 Məktəblərdə direktor seçimi yalnız müsahibə əsasında olacaq  |     22:04 Gökberk Demircinin yeni layihəsi  |     21:59 Zəfər paradında nümayiş etdirilən yeni raketin üstünlükləri  |     21:50 Gürcüstanda qəzaya uğrayan Türkiyənin hərbi yük təyyarəsinin qalıqları tapılıb  |     21:44 Pakistanın Baş naziri Türkiyə Prezidentinə başsağlığı verib  |     21:35 Toy karvanındakı qəzada yaralanan şəxsin son durumu  |     21:30 Monqolustan quzusunun kababının dadı necə olur? - TEST EDİLDİ  |     21:24 Qəzaya uğrayan C-130-un xüsusiyyətləri  |     21:16 Kürdəmir sakini göyərçinlərinə hücum etdiyinə görə pişiyi asdı - Video  |     21:11 Balakəndə velosipeddən yıxılan şəxs ÖLDÜ  |     21:02 Bakıda mənzildə iki nəfərin MEYİTİ TAPILDI  |     20:56 İndiyədək Qəzzada ölənlərin sayı açıqlandı  |     20:45 Hakan Fidan gürcüstanlı həmkarı ilə təyyarə qəzasını müzakirə edib  |    
Left Banner
Right Banner

Bakı və Sumqayıt arasındakı sərnişindaşıma vağzaldan-vağzala olmamalıdır! - TƏKLİF

04.09.2024 15:53 633
Bakı və Sumqayıt arasındakı sərnişindaşıma vağzaldan-vağzala olmamalıdır! - TƏKLİF

Modern.az-ın məlumatına görə, bunu nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert, hüquqşünas Ərşad Hüseynov bildirib.

“Əvvəllər dəfələrlə qeyd etdiyim kimi, Bakı və Sumqayıt arasında təkcə vağzaldan-vağzala sərnişindaşıma yanlış yanaşmadır. Sumqayıtın şəhər kimi tikildiyi ilk illərdən bu iki şəhər vahid aqlomerasiyadır. Deməli, onlara həm də vahid mobillik zonası (məkanı) kimi baxılmalıdır. On minlərlə (bəkə də yüz mindən çox) insan mütəmadi olaraq hər gün bu iki şəhər arsında gedib-gəlir. Bu, onların rutin həyatının axarıdır. Həmin adamlar bu şəhərlərdən birində yaşayıb, o birisində işləyirlər, təhsil alırlar və s”, - ekspert deyib.
 
Ə.Hüseynovun sözlərinə görə, müasir şəhərdə yaşayan insan gündəlik həyatında mobilliyini təmin etmək üçün 2 çox ciddi amili nəzərə alır: səyahətə (gediş-gəlişə) sərf etdiyi vaxt və səyahətin qiyməti (gediş-gəlişə xərclədiyi pul):

“Bakı-Sumqayıt arasında vağzaldan-vağzala üsulu ilə təşkil edilən qanuni ictimai nəqliyyatdan istifadə zamanı bu amillərin hər ikisinin ən uğursuz variantı ortaya çıxır. Tərslikdən hər iki şəhərin avtovağzalı bir-birinə tərəf ən yaxın çıxışda yerləşir. Bu üsulla Bakı-Sumqayıt arsında gedib-gələn hər kəs məcburdur ki, hər iki şəhərin daxili nəqliyyatından da istifadə etsin, özü də bəzən bir neçə avtobus marşrutu və ya metro stansiyası dəyişməklə. Bu isə orta statistik sərnişinin bu iki şəhər arasındakı səfər müddətini bəzən 2 saata, səfər qiymətini isə 2 manata yaxınlaşdırır. Deməli, çox səmərəsiz və insanları qaçırdan bir üsuldur.
Ona görə də Sumqayıtın bir neçə yerindən Bakının bir neçə yerinə (o cümlədən elə həmin “20 Yanvar” stansiyasının yanına) və əksinə ictimai nəqliyyat təşkil edilməlidir. Sərnişin axını, infrastruktur araşdırılmaqla müxtəlif tutumlu avtobuslarala marşrutlar yaradılmalıdır.

Maraqlısı odur ki, sovet dövründə və təxminən 15 il bundan əvvələ qədər Sumqayıtın bir neçə yerindən Bakının bir neçə yerinə və əksinə ictimai nəqliyyat var idi. Bunu daha müasir və mədəni şəkildə bərpa etmək lazımdır”.
 

Hüquqşünas bildirib ki, bu iki şəhər arsında qatarla daşımanın da imkanları ciddi yaxşılaşdırılmalıdır:
 
“İndiki vəziyyətdə “qanunsuz” dediyiniz taksilər və mikroavtobuslar həmin ictimai nəqliyyatın işini görürlər. Belə yanaşma davam etdıkcə, onlara tələbat da qalacaq. Onları kimsə “20 Yanvar” stansiyası ətrafından yığışdırsa da, qısa müddətdə başqa bir yerdə, bəlkə də daha eybəcər formada toplaşacaqlar.
Bakının şimalındakı qəsəbələrə və Xırdalana gedənlərin isə ən böyük problemi avtobus çatışmazlığı, avtobusların qeyri-dəqiq qrafiklə işləməsi, mövcud avtobusların çoxunun ən aşağı komfortda olmasıdır. Bu problemlər həll edilsə, həmin qəsəbələrə və Xırdalana gedib-gələnlərin “qanunsuz” dediyiniz taksilərə və mikroavtobuslara ehtiyacı qalmayacaq”.скачать dle 11.3