Bakı və Sumqayıt arasındakı sərnişindaşıma vağzaldan-vağzala olmamalıdır! - TƏKLİF » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:54 Ərdoğan: Azərbaycan və Pakistanla birlikdə yeni addımlar atacağıq  |     22:40 Azərbaycanda unun yeni qiyməti açıqlandı  |     22:35 Şərurda üç yaşlı uşaq kanala düşüb  |     22:25 Kürdəmirdə 2 yaşlı körpə xəstəxanada ölüb  |     22:16 Bakı Metropolitenindən sərnişinlərə xəbərdarlıq...  |     22:00 İndiyə qədər yalnız 5 nəfərin görə bildiyi yeni rəng kəşf edildi  |     21:48 Bitkoinin qiyməti kəskin ARTDI  |     21:33 İsrail "Hizbullah"ın Livandakı hərbi kompleksinin komandirini öldürüb  |     21:23 Türkiyədə ağır yol qəzası olub, ölənlər və yaralananlar var  |     21:15 Kaya Kallas Azərbaycana səfər edəcək  |     21:01 Qarabağ Universitetində müəllim işləmək istəyənlərə ŞAD XƏBƏR  |     20:55 Vardanyanın məhkəməsində Ermənistanın mina terrorunun qurbanları danışıb: Bir gündə iki oğlumu itirdim  |     20:50 Azərbaycan Kubokunun final oyununun vaxtı dəyişdirilib  |     20:33 Aİ missiyası Azərbaycan sərhədlərində göründü  |     20:25 Papa Fransiskin üzüyü sındırılacaq - SƏBƏB  |     20:09 Qazaxın azad edilmiş kəndlərində 74,3 ha ərazi minalardan təmizlənib  |     19:52 Ermənistan parlamentində dava düşüb  |     19:39 Sakinlərin NƏZƏRİNƏ: Sabah bəzi ərazilərdə qaz olmayacaq  |     19:29 Azərbaycan ilə Çin arasında energetika sahəsində bir sıra sənədlər imzalanıb  |     19:18 Dövlətə xəyanətdə ittiham olunan şəxsə hökm oxundu  |    

Bakı və Sumqayıt arasındakı sərnişindaşıma vağzaldan-vağzala olmamalıdır! - TƏKLİF


Modern.az-ın məlumatına görə, bunu nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert, hüquqşünas Ərşad Hüseynov bildirib.

“Əvvəllər dəfələrlə qeyd etdiyim kimi, Bakı və Sumqayıt arasında təkcə vağzaldan-vağzala sərnişindaşıma yanlış yanaşmadır. Sumqayıtın şəhər kimi tikildiyi ilk illərdən bu iki şəhər vahid aqlomerasiyadır. Deməli, onlara həm də vahid mobillik zonası (məkanı) kimi baxılmalıdır. On minlərlə (bəkə də yüz mindən çox) insan mütəmadi olaraq hər gün bu iki şəhər arsında gedib-gəlir. Bu, onların rutin həyatının axarıdır. Həmin adamlar bu şəhərlərdən birində yaşayıb, o birisində işləyirlər, təhsil alırlar və s”, - ekspert deyib.
 
Ə.Hüseynovun sözlərinə görə, müasir şəhərdə yaşayan insan gündəlik həyatında mobilliyini təmin etmək üçün 2 çox ciddi amili nəzərə alır: səyahətə (gediş-gəlişə) sərf etdiyi vaxt və səyahətin qiyməti (gediş-gəlişə xərclədiyi pul):

“Bakı-Sumqayıt arasında vağzaldan-vağzala üsulu ilə təşkil edilən qanuni ictimai nəqliyyatdan istifadə zamanı bu amillərin hər ikisinin ən uğursuz variantı ortaya çıxır. Tərslikdən hər iki şəhərin avtovağzalı bir-birinə tərəf ən yaxın çıxışda yerləşir. Bu üsulla Bakı-Sumqayıt arsında gedib-gələn hər kəs məcburdur ki, hər iki şəhərin daxili nəqliyyatından da istifadə etsin, özü də bəzən bir neçə avtobus marşrutu və ya metro stansiyası dəyişməklə. Bu isə orta statistik sərnişinin bu iki şəhər arasındakı səfər müddətini bəzən 2 saata, səfər qiymətini isə 2 manata yaxınlaşdırır. Deməli, çox səmərəsiz və insanları qaçırdan bir üsuldur.
Ona görə də Sumqayıtın bir neçə yerindən Bakının bir neçə yerinə (o cümlədən elə həmin “20 Yanvar” stansiyasının yanına) və əksinə ictimai nəqliyyat təşkil edilməlidir. Sərnişin axını, infrastruktur araşdırılmaqla müxtəlif tutumlu avtobuslarala marşrutlar yaradılmalıdır.

Maraqlısı odur ki, sovet dövründə və təxminən 15 il bundan əvvələ qədər Sumqayıtın bir neçə yerindən Bakının bir neçə yerinə və əksinə ictimai nəqliyyat var idi. Bunu daha müasir və mədəni şəkildə bərpa etmək lazımdır”.
 

Hüquqşünas bildirib ki, bu iki şəhər arsında qatarla daşımanın da imkanları ciddi yaxşılaşdırılmalıdır:
 
“İndiki vəziyyətdə “qanunsuz” dediyiniz taksilər və mikroavtobuslar həmin ictimai nəqliyyatın işini görürlər. Belə yanaşma davam etdıkcə, onlara tələbat da qalacaq. Onları kimsə “20 Yanvar” stansiyası ətrafından yığışdırsa da, qısa müddətdə başqa bir yerdə, bəlkə də daha eybəcər formada toplaşacaqlar.
Bakının şimalındakı qəsəbələrə və Xırdalana gedənlərin isə ən böyük problemi avtobus çatışmazlığı, avtobusların qeyri-dəqiq qrafiklə işləməsi, mövcud avtobusların çoxunun ən aşağı komfortda olmasıdır. Bu problemlər həll edilsə, həmin qəsəbələrə və Xırdalana gedib-gələnlərin “qanunsuz” dediyiniz taksilərə və mikroavtobuslara ehtiyacı qalmayacaq”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            450 04.09.24 15:53