Bakı-Tbilisi-Bakı sürət qatarı sərnişin lokomotivi ilə yola salındı - İLK DƏFƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:01 Bakıda məktəb-liseylərin formaları bahalaşdı - Şalvar 39 manat oldu  |     22:55 Bu il uşaqlara ən çox qoyulan oğlan və qız adları (SİYAHI)  |     22:48 "Kirayəçi" dələduzların bazarı açıldı: Tələbələr Bakıya gəlir, belə tələyə düşür  |     22:40 Dünyada ət qiymətləri rekord həddə çatdı - Səbəb nədir?  |     22:34 Azərbaycanlı milyonçu bloqer vergi qalmaqalına görə yenidən gündəmdə  |     22:27 "Zahranur" şirkətinə 10 000 manat maliyyə sanksiyası tətbiq edildi  |     22:21 Tarixin ən güclü 5 zəlzələsi: Yer üzünü sarsıdan fəlakətlər  |     22:16 Rektor: "İşə çıxmıram, universiteti uşaqlar idarə edirlər"  |     22:10 Azərbaycana məxsus sərnişin təyyarəsi beş ildən sonra ilk dəfə Təbrizdə enib - Video  |     22:03 Yol qəzasından sonra baş verən insidentlə bağlı AÇIQLAMA  |     21:58 Bu kafedə istehlaka yararsız məhsullar aşkarlandı  |     21:52 Sumqayıtda bərbərxana yandı  |     21:47 Bakıda yolun ortasında ilan - VİDEO  |     21:41 Gürcüstan Prezidenti onları əfv etdi  |     21:34 Gəncədə 9 mərtəbəli binada yanğın oldu  |     21:29 Siçan yeni doğulan körpələri dişləyib öldürdü - VİDEO  |     21:22 Sabah Bakıda yağış yağacaq  |     21:15 Yaponiya Ukraynaya qoşun göndərməkdən imtina edib  |     20:59 Göz qanaması ilə başlayan gizli virus yayılır  |     20:53 Bu market qanunsuz işləyirmiş  |    

Bakı-Tbilisi-Bakı sürət qatarı sərnişin lokomotivi ilə yola salındı - İLK DƏFƏ

Bakı-Tbilisi-Bakı sürət sərnişin qatarı ilk dəfə olaraq sərnişin lokomotivi ilə yola salınıb

Bu barədə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC məlumat yayıb.

Məlumatda qeyd olunub ki, oktyabrın 24-də 38/37 saylı Bakı-Tbilisi-Bakı sürət sərnişin qatarı ilk dəfə olaraq bu cür qatarlar üçün nəzərdə tutulmuş “Prima M4” sərnişin lokomotivi ilə yola salınıb. Bu günə qədər dəmir yollarında sərnişin qatarlarının daşınmasında 70-ci illərin istehsalı olan yük lokomotivlərindən istifadə olunurdu.

Fransanın “Alstom” şirkətinin istehsalı olan “Prima M4”ün ikisistemli elektrik lokomotivi olması (sabit və dəyişən cərəyanla (3 və 25 KVT) işləyir) uzunmüddətli istismar olunmasına şərait yaradır. Lokomotivdə istifadə olunan rekuperativ əyləcləmə öz növbəsində enerji sərfiyyatını azaldır, təkər darağı yağlanması sisteminin mövcudluğu isə təkərlərin istismar müddətini uzadır.

Köhnə lokomotivlərlə müqayisədə “Prima M4”ün maksimal sürət həddi 100 km/saatdan 160 km/saata kimi artıb. Lokomotivdə 4 ədəd 1200 KVT gücündə assinxron mühərrik quraşdırılıb. “Prima M4”lər elektropnevmatik əyləcləmə sistemi ilə təchiz olunduğundan hərəkətə başlama zamanı və dayanacaqlarda əyləcləmə zamanı yumşaq əyləcləmə baş verir ki, bu da sərnişinlərin rahatlığını təmin edir. Maşinist kabinası isə isitmə və soyutma sistemi ilə təchiz olunub.

Qeyd edək ki, lokomotiv və vaqon parklarının yenilənməsi “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-də gedən müasirləşdirilmə prosesinin əsas tərkib hissələrindən biridir və bu istiqamətdə də mühüm addımlar atılır.

Belə ki, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC ilə Fransanın “Alstom” şirkəti arasında 12 may 2014-cü il tarixdə imzalanan müqaviləyə əsasən, səhmdar cəmiyyəti Fransa şirkətinin istehsalı olan 50 ədəd dəyişən cərəyanla işləyən lokomotivin almasını planlaşdırır. Onlardan 40 ədədi yük daşınmasında, 10 ədədi isə sərnişin daşınmasında istifadə olunacaq. Artıq 10 ədəd Prima M4 (AZ4A) sərnişin lokomotivi və 8 ədəd yük lokomotivi Azərbaycana gətirilib.

Bu ilin sonuna kimi “Alstom” şirkətinin daha 8 sərnişin lokomotivi istismara qəbul ediləcək və digər sərnişin qatarlarının da daşınması bu lokomotivlərlə həyata keçiriləcək.









скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 328 26.10.19 15:41