Bakı-Tbilisi-Bakı sürət qatarı sərnişin lokomotivi ilə yola salındı - İLK DƏFƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
17:05 Daxili İşlər Nazirliyində altı ayın yekunları müzakirə olunub  |     16:45 DTX-dən ƏMƏLİYYAT: Azərbaycanlı "Vaqner"çilər həbs olundular  |     16:34 Telli Pənahqızı televiziyaya RƏHBƏR TƏYİN EDİLDİ  |     16:11 Azərbaycanlı qız bacarığı və hekayəsi ilə təəccübləndirdi (Video)  |     15:58 Harvard Universiteti akkreditasiyasını itirə bilər  |     15:45 Dağıstanda sudan zəhərlənənlərin sayı 300-ü keçib  |     15:37 Rəsmi Bakı: "Əbu-Dabi görüşündə nəticəyönümlü dialoqun davam etdirilməsi razılaşdırılıb" (Yenilənib)  |     14:05 Ötən ay Azərbaycanda ucuzlaşan və bahalaşan məhsulların SİYAHISI (FOTO)  |     13:49 Tarix Əliyevin məhkəmə prosesi keçirildi  |     13:42 Makron Böyük Britaniyada daha bir qalmaqalla üzləşdi  |     13:16 Nəsimi rayonunda polis əməliyyatı: 21 kiloqram narkotik vasitə aşkarlanıb (VİDEO)  |     13:02 Ötən gündən Nərimanov rayonunda içməli su PROBLEMİ VAR  |     12:50 Azərbaycan millisi FIFA reytinqində gerilədi  |     12:34 Azərbaycan məktəblərində rus bölmələri bağlanır?  |     12:22 Gəncədə müharibə əlilləri və şəhid ailələrinə yeni mənzillər veriləcək  |     12:18 "iOS" əməliyyat sistemi üçün "WhatsApp"da YENİ FUNKSİYA  |     12:05 "OpenAI"nin öz brauzeri olacaq  |     12:03 "Real Madrid" mövsümü klub tarixinin antirekordu ilə başa vurdu  |     11:54 Erməniəsilli şəxslərin cinayət işi üzrə məhkəmənin baxış iclası keçirilir  |     11:47 Egey dənizində güclü zəlzələ baş verib  |    

Bakı-Tbilisi-Bakı sürət qatarı sərnişin lokomotivi ilə yola salındı - İLK DƏFƏ

Bakı-Tbilisi-Bakı sürət sərnişin qatarı ilk dəfə olaraq sərnişin lokomotivi ilə yola salınıb

Bu barədə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC məlumat yayıb.

Məlumatda qeyd olunub ki, oktyabrın 24-də 38/37 saylı Bakı-Tbilisi-Bakı sürət sərnişin qatarı ilk dəfə olaraq bu cür qatarlar üçün nəzərdə tutulmuş “Prima M4” sərnişin lokomotivi ilə yola salınıb. Bu günə qədər dəmir yollarında sərnişin qatarlarının daşınmasında 70-ci illərin istehsalı olan yük lokomotivlərindən istifadə olunurdu.

Fransanın “Alstom” şirkətinin istehsalı olan “Prima M4”ün ikisistemli elektrik lokomotivi olması (sabit və dəyişən cərəyanla (3 və 25 KVT) işləyir) uzunmüddətli istismar olunmasına şərait yaradır. Lokomotivdə istifadə olunan rekuperativ əyləcləmə öz növbəsində enerji sərfiyyatını azaldır, təkər darağı yağlanması sisteminin mövcudluğu isə təkərlərin istismar müddətini uzadır.

Köhnə lokomotivlərlə müqayisədə “Prima M4”ün maksimal sürət həddi 100 km/saatdan 160 km/saata kimi artıb. Lokomotivdə 4 ədəd 1200 KVT gücündə assinxron mühərrik quraşdırılıb. “Prima M4”lər elektropnevmatik əyləcləmə sistemi ilə təchiz olunduğundan hərəkətə başlama zamanı və dayanacaqlarda əyləcləmə zamanı yumşaq əyləcləmə baş verir ki, bu da sərnişinlərin rahatlığını təmin edir. Maşinist kabinası isə isitmə və soyutma sistemi ilə təchiz olunub.

Qeyd edək ki, lokomotiv və vaqon parklarının yenilənməsi “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-də gedən müasirləşdirilmə prosesinin əsas tərkib hissələrindən biridir və bu istiqamətdə də mühüm addımlar atılır.

Belə ki, “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC ilə Fransanın “Alstom” şirkəti arasında 12 may 2014-cü il tarixdə imzalanan müqaviləyə əsasən, səhmdar cəmiyyəti Fransa şirkətinin istehsalı olan 50 ədəd dəyişən cərəyanla işləyən lokomotivin almasını planlaşdırır. Onlardan 40 ədədi yük daşınmasında, 10 ədədi isə sərnişin daşınmasında istifadə olunacaq. Artıq 10 ədəd Prima M4 (AZ4A) sərnişin lokomotivi və 8 ədəd yük lokomotivi Azərbaycana gətirilib.

Bu ilin sonuna kimi “Alstom” şirkətinin daha 8 sərnişin lokomotivi istismara qəbul ediləcək və digər sərnişin qatarlarının da daşınması bu lokomotivlərlə həyata keçiriləcək.









скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 298 26.10.19 15:41