Mojo.az Banner
21:58 Doktorantlara hansı hallarda hərbi möhlət verilir? - Rəsmi cavab  |     21:50 “Həzi Aslanov” nə vaxt açılacaq?  |     21:42 Məktəbli formalarının qiymətləri açıqlandı – RƏSMİ  |     21:37 Arıqlama dərmanları təhlükəlidir ? - Bu problemlə üzləşə bilərsiniz  |     21:30 "Bu, qatarlar arasında intervalı azaldacaq"  |     21:25 Azərbaycandakı "Qocalar ev"ində yaşayanların sayı azalıb  |     21:18 Qriqoryan həbs edilmək üçün saxlanıldı  |     21:11 “Şəfa” fransalı futbolçunu heyətinə qatdı  |     21:05 Azyaşlılar üçün ingilis dili imtahanına qeydiyyat başladı  |     20:39 Rusiya Ermənistana şərt qoydu  |     20:33 Xaricdən gətirilən bitki yağlarında təhlükəli maddə tapıldı  |     20:13 Konfrans Liqası: "Qarabağ" "Dinamo Kiyev"ə qarşı: Oyun başladı - CANLI YAYIM  |     20:02 Kəlbəcərdə mina partladı: Xəsarət alan var  |     19:48 Bərdədə zəncirvari qəza baş verib  |     19:45 Tanış olduğu lazeroloq qadını öldürmək istədi: Həbs edildi  |     19:43 ABŞ sakini lotereyada 1 milyard dollardan çox pul uddu  |     18:59 Bakıda lazeroloqu öldürməyə cəhddə təqsirləndirilən şəxs 10,5 il azadlıqdan məhrum edilib  |     18:52 Bakıda atasına cavab qaytaran qız döyüldü  |     18:38 Azərbaycanda bu məşhur veriliş yenidən başlayır  |     18:25 Qohumlarının aldığı arvaddan imtina etdi, məhkəməlik oldu - Azərbaycanda QƏRİBƏ HADİSƏ  |    
Left Banner
Right Banner

Ət az yeyənlərin beyninə qan sıza bilər - ALİMLƏR

06.09.2019 23:46 2 697
Ət az yeyənlərin beyninə qan sıza bilər - ALİMLƏR
Oksford universiteti alimlərinin 18 illik araşdırmasının nəticəsi bəlli olub. 50 min insan üzərində aparılan tədqiqat göstərib ki, vegeterianlıq, ətdən imtina və ət yeməmək həmin insanda beyin qan dövranı pozğunluğu yaradıb, insulta səbəb olur.

Median.Az
medicina.az-a istinadən bildirir ki, hemorragik insulta təhrikedici məqamlar qanda yaxşı xolesterinin az olması və B 12 vitamin çatışmazlığıdır.

Lakin ət yeməyənlərdə ürək -damar xəstəlikləri riski az olur.

Həkimlər, çox ət yeyənlərə gündəlik normanı 90-100 qrama kimi azaltmağı tövsiyyə edir, amma tam kəsməyi məsləhət görmür.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner