Metro stansiyalarının platformalarında mühafizə torları quraşdırıla bilərmi? » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:02 "OpenAI"dən etiraf - Bəzi yazışmaları yoxlayıb, polisə xəbər verirlər  |     22:57 Nazirliyə məxsus avtomobil 2000 manatla satışa çıxarılır  |     22:50 Həyət evi olanların nəzərinə: Sentyabrın 1-dən...  |     22:45 Milyardlarla izlənən “Gangnam Style” ifaçısı barəsində istintaq başladı  |     22:38 Vəfat edən şəxsin kreditini kim ödəməlidir? – AÇIQLAMA  |     22:30 Gəncədə 31 yaşlı kişini bıçaqlamaqda şübhəli bilinən şəxs saxlanılıb  |     22:25 "Qarabağ"ın rəqibləri müəyyən olundu  |     22:20 İsrail Sənanı husi liderinin müraciəti zamanı bombaladı  |     22:12 Azərbaycanlı itkinlərin ailə üzvləri ilk dəfə BMT-də qəbul edilib  |     22:06 Türkiyənin iki vilayətində meşə yanır  |     22:00 Məktəblərdə yeni dərsliklər tədris olunacaq  |     21:53 Kirayə mənzil bazarında vəziyyət necədir?  |     21:48 "Zara"dan paltar oğurladı, məhkəmədə "ali təhsilliyəm" dedi  |     21:41 Labubunun yaradıcısı 38 yaşında dünyanın ən varlı 100 adamı sırasına daxil oldu  |     21:36 Bu idarə Bərdədən Xankəndiyə köçürülür  |     21:29 Azərbaycanlı qadına Rusiyada 5 il həbs cəzası verildi - Casusluq ittihamı  |     21:24 Abşeronda bir ev 5 nəfərə satılıb? (VİDEO)  |     21:17 "Qarabağ" tarixi uğura görə nə qədər qazanc əldə etdi? - MƏBLƏĞ  |     21:12 Turistlərə tətillərini poza biləcək içkilər barədə xəbərdarlıq  |     21:02 Leyla Əliyeva Şamaxıda körpələr evi-uşaq bağçalarının açılışında (FOTO)  |    

Metro stansiyalarının platformalarında mühafizə torları quraşdırıla bilərmi?

Metro stansiyalarının platformalarında mühafizə torları quraşdırmaq çox mürəkkəb məsələdir.

Median.Az
bildirir ki, bunu Trend-ə özəl müsahibəsində "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin baş mühəndisi Əlixan Osmanov deyib.

Onun sözlərinə görə, Sovet dövründə inşa edilən Qırmızı və Yaşıl xətlərin bünövrəsi elə qoyulub ki, stansiyaların platformalarında PSD adlandırılan mühafizə torları quraşdırmaq praktiki cəhətdən çox mürəkkəb məsələdir:

"Bu xətlər üzrə stansiyaların konstruksiyaları, texniki imkanları həmin metodun tətbiqinə hazırda imkan vermir. Bənövşəyi xətt üzrə inşa edilən stansiyalarda da bunun tətbiqi nəzərdə tutulmayıb. Bu xətdə də stansiyalar açıq tipli olacaq. Lakin gələcəkdə Mavi və Sarı xətlərin tikintisində ən yüksək texnologiyalardan istifadə olunacaq. Bu xətlərdə qatarların avtomatik hərəkəti nəzərdə tutularsa, onda həmin sistemin də tətbiqi mümkün olacaq. Yalnız gələcəkdə maşinistsiz idarəetmə nəzərdə tutularsa, bu sistemlərin də əvvəlcədən quraşdırılması özünü doğrulda bilər".

Ə.Osmanov vurğulayıb ki, qatarların avtomatlaşdırılmış hərəkəti təmin edilməsə, vəsait ayıraraq bu işlərə xərc çəkməyin səmərəsi olmayacaq: "Ümumən, məsələnin həm qatarlar, həm stansiyalar, həm də sistemlərin tətbiqi baxımından bir sıra digər mürəkkəb texniki cəhətləri var".скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 535 22.02.19 20:56