16:02 Bu halda Rusiya bazası Ermənistandan çıxarıla bilər  |     15:57 Lənkəranda mobil operatorlardan birinin əməkdaşını elektrik cərəyanı vurdu  |     15:50 Ermənistan vətəndaşlarının məhkəməsində Xocalı soyqırımının şahidi olmuş zərərçəkmişin ifadəsi elan edilib  |     15:44 Naxçıvanda duz istehsalı dayandırıldı  |     15:32 Rusiyalı alpinistlər çətin durumda: 8163 metrlik zirvədən enə bilmirlər  |     14:32 İlkin Süleymanovun vəkili SAXLANILDI - FOTO  |     14:11 Dövlət xidmətinin müharibə iştirakçısı olan əməkdaşı vəfat edib  |     14:01 Zaqatalada oğlu döyülən atanın ÜRƏYİ PARTLADI  |     13:47 Gələn il 17 mindən çox işaxtaranın peşə hazırlığına cəlbi planlaşdırılır  |     13:31 "Sputnik Azərbaycan"ın daha bir əməkdaşı sərbəst buraxıldı  |     12:49 Bakıda qadın tualetdə yıxılıb öldü  |     12:36 Naxçıvan Muxtar Respublikası Ali Məhkəməsinin hakimi vəzifəsindən azad olundu  |     12:35 Azərbaycanda hakimlərin seçilməsi prosedurları asanlaşdırılıb  |     12:18 Ermənistan ombudsmanına qarşı icraat başladılıb  |     12:17 Kənddə işləyəcək gənc müəllimlərə əlavə 2000 manat veriləcək  |     12:05 Sumqayıt, Xırdalan və Masazırdan Bakıya gələn avtobuslar üçün xüsusi hərəkət zolağı yaradılıb  |     12:03 DSX-dən ƏMƏLİYYAT - Saxlanılanlar var (FOTO)  |     12:02 Gələn ildən gübrələrin idxalı ƏDV-dən azad ediləcək  |     11:48 Adıyamanda və Ərzurumda zəlzələ oldu  |     11:36 Beyləqandakı mal bazarında CİDDİ NÖQSANLAR aşkarlandı  |    

Metro stansiyalarının platformalarında mühafizə torları quraşdırıla bilərmi?

Metro stansiyalarının platformalarında mühafizə torları quraşdırmaq çox mürəkkəb məsələdir.

Median.Az
bildirir ki, bunu Trend-ə özəl müsahibəsində "Bakı Metropoliteni" Qapalı Səhmdar Cəmiyyətinin baş mühəndisi Əlixan Osmanov deyib.

Onun sözlərinə görə, Sovet dövründə inşa edilən Qırmızı və Yaşıl xətlərin bünövrəsi elə qoyulub ki, stansiyaların platformalarında PSD adlandırılan mühafizə torları quraşdırmaq praktiki cəhətdən çox mürəkkəb məsələdir:

"Bu xətlər üzrə stansiyaların konstruksiyaları, texniki imkanları həmin metodun tətbiqinə hazırda imkan vermir. Bənövşəyi xətt üzrə inşa edilən stansiyalarda da bunun tətbiqi nəzərdə tutulmayıb. Bu xətdə də stansiyalar açıq tipli olacaq. Lakin gələcəkdə Mavi və Sarı xətlərin tikintisində ən yüksək texnologiyalardan istifadə olunacaq. Bu xətlərdə qatarların avtomatik hərəkəti nəzərdə tutularsa, onda həmin sistemin də tətbiqi mümkün olacaq. Yalnız gələcəkdə maşinistsiz idarəetmə nəzərdə tutularsa, bu sistemlərin də əvvəlcədən quraşdırılması özünü doğrulda bilər".

Ə.Osmanov vurğulayıb ki, qatarların avtomatlaşdırılmış hərəkəti təmin edilməsə, vəsait ayıraraq bu işlərə xərc çəkməyin səmərəsi olmayacaq: "Ümumən, məsələnin həm qatarlar, həm stansiyalar, həm də sistemlərin tətbiqi baxımından bir sıra digər mürəkkəb texniki cəhətləri var".скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 556 22.02.19 20:56