Yeni alınan elektrik avtobusları yolda qalır – Sərnişinlər kütləvi narazıdır » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:00 Rusiyada miqrantlar işdən azad olunur  |     22:52 Şəmkirdə "Niva" yanıb  |     22:47 Bakıda yarım milyonluq maşına görə 300 manat cərimə yazıldı  |     22:40 Mobil telefon rabitə sahəsində əldə olunan gəlirlər 23 milyon manatdan çox artıb  |     22:34 VÖEN-i necə aktivləşdirmək olar?  |     22:28 Lənkərandakı Dairəvi qalanın bərpası üçün satınalma proseduru başlanılıb  |     22:20 Bakıdakı məşhur restoran cərimələndi  |     22:15 AAAF Park-da oğurluq: Mənzildən soyuducu və paltaryuyan, anbardan bilyard oğurlandı  |     22:09 Dünyanın ən güclü pasportları açıqlandı: Azərbaycan neçəncidir?  |     22:00 BMT-nin layihə rəhbəri Bakıda içkili vəziyətdə saxlanıldı  |     21:52 İranlı milyonçu qadın Bakıda aldadılıb - "3 milyonumu mənimsəyiblər"  |     21:46 Kərə yağı Azərbaycana hansı ölkələrdən və neçəyə gətirilir? - Qiymət 35% bahalaşıb  |     21:37 Bu 5 peşəni süni intellekt əvəz edə bilməyəcək - Daim tələbat olan iş sahələri  |     21:30 Marketlərdə 40, köşklərdə 80 qəpik - Fərqin səbəbi nədir?  |     21:24 Dənizkənarı Milli Parkda Türkmənistan Kulinariya pavilyonu təqdim olunub  |     21:18 Hərbi hissə və bölmələrdə nümayiş məşqləri keçirilib - Video  |     21:12 Azərbaycanın şahmat millisi Avropa çempionatında gümüş medal qazanıb - YENİLƏNİB  |     21:03 Son doqquz ayda Naxçıvanda 31 nəfər dəm qazından zəhərlənib, 2-si ölüb  |     20:58 Bakı–Ağstafa–Bakı marşrutu üzrə əlavə qatar reysləri təyin olunub  |     20:44 Astarada heyvanlar arasında dabaq xəstəliyi yayılıb, AQTA zəruri tədbirlər görüldüyünü bəyan edib  |    

Yeni alınan elektrik avtobusları yolda qalır – Sərnişinlər kütləvi narazıdır

Batareyaların tez boşalması və texniki xidmətin gecikməsi problemi dərinləşdirir.


Elektriklə işləyən marşrut avtobuslarının tez-tez yolda qalması sərnişinlərin ciddi narazılığına səbəb olur. Paytaxt sakinləri bildirirlər ki, bəzi hallarda avtobuslar marşrutun ortasında dayanaraq hərəkəti dayandırır, bu isə həm gecikmələrə, həm də nəqliyyatda sıxlığa yol açır.

Sürücülər deyirlər ki, əsas nasazlıqlar batareyaların tez boşalması və texniki xidmətin vaxtında aparılmaması ilə bağlıdır.

Nəqliyyat məsələləri üzrə ekspert Adil Nəbiyev AZXEBER.COM-a açıqlamasında bildirib ki, avtobusların akkumulyatorları yeni olsa da, yolda qalma halları hələ də çox müşahidə olunur:

"Yayda kondisionerlərin, qışda isə isidicilərin işləməsi akkumulyatorun gücünü azaldır. Bəzi hallarda avtobuslar düzgün şəkildə şarj olunmur. Buna görə də şarj aparatlarının sayının artırılması vacibdir.”

Ekspertin sözlərinə görə, akkumulyatorlar köhnəldikcə problemlər daha da artacaq:

"Zaman keçdikcə batareyaların ömrü azalır və bu da nasazlıqların çoxalmasına gətirib çıxaracaq. Avtobuslar A nöqtəsindən B nöqtəsinə gedib qayıtdıqdan sonra tam şəkildə şarj edilməlidir. Lakin marşrutların sayı az olduğu üçün bu, intervalların artmasına və gecikmələrə səbəb olur.”

A.Nəbiyev əlavə edib ki, hazırda hidrogenlə işləyən avtobuslar üzərində testlər aparılır və bu, gələcəkdə mövcud problemləri azalda bilər:

"Hidrogenlə işləyən avtobusların sınaqları gedir. Əgər bu sistem tətbiq olunsa, yolda qalma halları əhəmiyyətli dərəcədə azalacaq. Həmçinin qarajlarda avtobusların tam şarj olunmasına ciddi nəzarət edilməli, generatorlardan müvəqqəti həll variantı kimi istifadə oluna bilər.”
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            129 14.10.25 17:30