Mojo.az Banner
21:11 Prezidentin rektor təyin etdiyi Rövşən İsmayılov kimdir?  |     21:08 Bakıda hər 44 nəfərə bir mağaza düşür - Son 5 ildə 2,3 dəfə artıb  |     20:53 Azərbaycanda özəl data mərkəzi yaradılacaq  |     20:50 Bakıda Azərbaycan-Rusiya siyasi məsləhətləşmələri keçirildi  |     20:49 UEFA Çempionlar Liqası: "Qarabağ" və "Ayaks"ın start heyətləri açıqlandı  |     20:38 Litva Belarusa nota verdi  |     20:06 Polis yağışlı hava ilə əlaqədar gücləndirilmiş iş rejiminə keçib (Video)  |     19:51 Leyla Əliyeva Özbəkistan Respublikası Prezidenti Administrasiyasının rəhbəri ilə görüşüb (FOTO)  |     19:46 Kartof fri, dönər, burger: Ən zərərli "fast food"ların siyahısı  |     19:39 Meteohəssas insanların nəzərinə  |     19:34 ABŞ generalı Bakıdan sonra İrəvana getdi  |     19:28 Bu şəxslər ağartı məhsullarından uzaq olmalıdır - ARAŞDIRMA  |     19:23 Müəllimlər üçün yeni mobil tətbiq istifadəyə verildi  |     19:15 Edam cəzası tətbiq edən ölkələr – ARAŞDIRMA  |     19:10 Xoşqədəmin Aygün Bəylərlə bağlı paylaşımı: Övladları ilə... - VİDEO  |     19:04 Yanğında çarəsiz qalan qadın belə xilas edildi - Vieo  |     18:57 "Satılmayan ət sabaha saxlanılır" - Ekspert dönərlə bağlı riskləri açıqladı  |     18:52 Sabah Bakıda leysan olacaq  |     18:45 Faciəli şəkildə ölən Eltacın yığdığı pulla küçəyə asfalt salındı - Video  |     18:40 Şəhidlər xiyabanında qeyri-etik videolar çəkən əcnəbilərə 4 il azadlıqdan məhrum edilmə cəzası istənilib  |    
Left Banner
Right Banner

İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi

30.10.2024 13:01 831
İlon Mask
İlon Mask "X" platformasında ödənişli abunəlikdən gəlirlərin artırılmasında çətinliklərlə üzləşməyə davam edir. Xidmətin inkişafı üçün iddialı planlara baxmayaraq, şirkət istifadəçilər üçün aşağı cəlbedicilik və miqyaslaşdırma çətinlikləri də daxil olmaqla bir sıra problemlərlə üzləşir.

Median.Az
bu barədə Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir.

Son hesabata görə, 2024-cü ilin üçüncü rübündə "X"dən abunəlik gəlirləri cəmi 10 milyon dollar təşkil edib ki, bu da gözlənilən göstəricilərdən xeyli aşağıdır. Bu, ən azı 50 milyon dollar gəlir gözləyən investorlar və analitiklərdə narahatlıq yaradır. Ekspertlər qeyd edirlər ki, bunun səbəblərindən biri qeyri-kafi marketinq strategiyası və digər sosial platformalarla rəqabət ola bilər.

Mask əvvəllər "X"ı milyardlıq istifadəçi bazası olan platformaya çevirmək planlarını açıqlasa da, bu ambisiyalar hələ də reallaşdırılmayıb. Bunun əvəzinə şirkət bir sıra texniki problemlər və istifadəçi narazılığı ilə üzləşir ki, bu da onun nüfuzuna mənfi təsir göstərir. Bundan əlavə, Mask ödənişli abunəliyin xidməti dolayısı ilə "X"ə kontent moderasiyası qaydalarını diktə edən reklamverənlərdən asılı olmayan etməyə imkan verəcəyini gözləyirdi.

Bu problemlərin fonunda investorlar və analitiklər Maskı "X"ın inkişaf strategiyasına yenidən baxmağa və istifadəçiləri cəlb etmək və abunəlik gəlirlərini artırmaq üçün yeni yollar tapmağa çağırırlar. Əks halda, platformanın gələcəyi təhlükə altına düşə bilər, xüsusilə də şirkətin artıq "X"ın inkişafına əhəmiyyətli nəticələr əldə etmədən 100 milyon dollardan çox xərclədiyi nəzərə alınarsa.скачать dle 11.3