Mojo.az Banner
12:56 Tikinti şirkəti mənzili gecikdirərsə, alıcı nə tələb edə bilər? – Hüquqşünas açıqladı  |     12:52 İstifadə olunmayan məzuniyyətə görə pul hansı halda ödənilir? – Hüquqşünas açıqladı  |     12:30 Rayonlarda şimşək çaxır, yağış yağır - FAKTİKİ HAVA  |     12:05 Meşəlik ərazidə meyitləri tapılan 16 yaşlı qız və 29 yaşlı kişi qohum olublar - Lənkərandakı dəhşətli hadisənin DETALLARI - VİDEO  |     11:46 Türkiyədə meyiti tapılan iş adamı "Beniz"in keçmiş həyat yoldaşı imiş - FOTO  |     11:25 37 azərbaycanlı Almaniyadan ölkəmizə gətirildi  |     11:24 Azərbaycanda 25 milyon manata tələbələr üçün yataqxana kompleksi tikiləcək  |     11:16 Siyəzəndə 79 yaşlı kişi kafedə öldü  |     23:01 Lənkəranda açıq sahədə yanğın başlayıb  |     22:29 Avtomobildə telefonu simsiz şarj edərkən buna diqqət edin – XƏBƏRDARLIQ  |     22:20 “ChatGPT”-də limitlər aradan qalxır: Pulsuz istifadəçilər nə əldə edəcək?  |     21:57 Türkiyədə azərbaycanlı iş adamının cəsədi tapıldı - "Bəniz"in keçmiş əridir  |     21:48 Sağlam qalmaq üçün gündə neçə dəqiqə gəzmək lazımdır?  |     21:35 “Dərnəgül” elektrik deposu ilk qatarını qəbul etdi  |     21:26 Etna minlərlə turistin səfərini pozdu  |     21:19 “Dərnəgül” elektrik deposu ilk qatarını qəbul etdi  |     21:01 Sabah Bakının iki rayonunda qaz olmayacaq  |     20:53 Dənizdə batma təhlükəsində olan şəxs xilas edildi  |     20:50 "Toyota" ABŞ-də yarım milyondan çox avtomobili geri çağırır  |     20:48 Bakıda yeniyetmələr elektron qəlyana görə bir-birinin qanını tökdülər  |    
Left Banner
Right Banner

Ultraemallı qidalar vaxtsız ölümlə necə əlaqəlidir? - Tədqiqat nəticələri

01.03.2024 22:25 2 340
Ultraemallı qidalar vaxtsız ölümlə necə əlaqəlidir? - Tədqiqat nəticələri
Ultra emal olunmuş qidaların istifadəsi xərçəng, ürək-damar xəstəlikləri və vaxtından əvvəl ölüm riskinin artması ilə əlaqələndirilir.

Qaynarinfo "The Guardian”a istinadla xəbər verir ki, "The BMJ” jurnalında dərc olunan araşdırmanın nəticələrinə görə, ultra emal olunmuş qidaalr sağlamlıq üçün 32 zərərli nəticə ilə əlaqələndirilir.

Alimlər qeyd edirlər ki, belə qidalar (qəlyanaltılar, qazlı içkilər, şirin dənli bitkilər və yarımfabrikatlar) çoxsaylı sənaye proseslərindən keçir və çox vaxt boyalar, emulqatorlar, dadlandırıcılar və digər əlavələr edilir.

Bu məhsullarda əsasən şəkər, yağ və duz yüksəkdir. Bundan əlavə, onların tərkibində vitamin və lif azdır, alimlər deyirlər.
Əvvəllər elm adamları artıq ultra emal edilmiş qidaların sağlamlığın pisləşməsi ilə əlaqəli olduğunu sübut ediblər, lakin tam olaraq nəyin mənfi təsir göstərdiyini bilməyiblər.

ABŞ-ın Cons Hopkins Universitetinin Bloomberg İctimai Sağlamlıq Məktəbi, Sidney Universiteti və Fransanın Sorbonna Universiteti də daxil olmaqla, bir sıra qurumların ekspertləri araşdırma aparıblar.

Onlar son üç il ərzində 10 milyona yaxın insan üzərində aparılmış 45 meta-analizi (bir çox elmi araşdırmaların nəticələrini birləşdirən statistik təhlil) ümumiləşdiriblər. Hazırda bu, dünyada ən böyük belə rəydir.

Bütün tədqiqat nəticələri ultra emal edilmiş qidaların insan orqanizminə zərərli təsirlərini nümayiş etdirib.

Qeyd olunur ki, tədqiqatların heç biri belə məhsullar istehsal edən şirkətlər tərəfindən maliyyələşdirilməyib.
Alimlər ultra emal olunmuş qidaların təsirini qiymətləndirmək üçün məlumatları birləşdiriblər:

▲ yemək tezliyi,

▲ pəhriz və qidalanma ilə bağlı rəy;

▲ istehlak üçün artan porsiyalar.

Tədqiqatçılar bütün məlumatları aşağıdakı kimi təsnif ediblər:

▲ çox inandırıcı;

▲ inandırıcı;

▲ zəif inandırıcı;

▲ sübut olunmamış.

Bundan əlavə, onlar sübutların keyfiyyətini yüksək, orta, aşağı və ya çox aşağı kimi qiymətləndiriblər.

Sonda alimlər UHP-nin (kimyəvi reaksiya tənliyi) sağlamlıq üçün 32 zərərli nəticə ilə əlaqəsini aşkar ediblər.

Güclü sübutlar göstərir ki, ultra emal olunmuş qidaların daha çox qəbulu ürək-damar xəstəliklərindən ölüm riski təxminən 50%, narahatlıq və ümumi psixi pozğunluqlar riski 48-53% və inkişaf riski 12% daha yüksəkdir. tip 2 diabet növü

"Bu, xüsusilə, xərçəng, psixi, tənəffüs, ürək-damar, mədə-bağırsaq və metabolik xəstəliklərin inkişaf riski ilə bağlıdır.

"UHP ilə astma, mədə-bağırsaq sağlamlığı, bəzi xərçəng növləri, ümumi psixi pozğunluqlar və qan yağlarının yüksək səviyyəsi və "yaxşı" xolesterolun aşağı səviyyəsi kimi kardiometabolik risk faktorları arasında əlaqə olduğuna dair sübutlar var" dedi tədqiqat müəllifləri. ..

Eyni zamanda alimlər qeyd edirlər ki, nəticələrə digər ölçülməmiş amillərin də təsir etdiyini istisna etmək olmaz.

Tədqiqatda iştirak etməyən bəzi ekspertlərin fikrincə, məqalədə istifadə edilən tədqiqatların çoxu zəif idi. Alimlər həmçinin xəbərdarlıq ediblər ki, əldə edilən nəticələr səbəb-nəticə əlaqəsini sübut etmir.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner