23:02 Biləcəridə sərnişin avtobusu iki minik avtomobili ilə toqquşdu  |     22:58 Norveç Rusiya ilə sərhəd nəzarəti sistemlərini modernləşdirir  |     22:51 Bu dəfə “Swarovski”ni qarət etdilər  |     22:44 “Labubu”nun sayəsində milyarder oldu  |     22:38 Bakıda məktəb direktoru ilə müəllim arasında qalmaqal - Açıqlama  |     22:33 Ad gününə getmək üçün taksiyə minən qadının başına iş gəldi  |     22:27 Xankəndidə küçəyə Ənvər Paşanın adı verildi  |     22:19 Yola çıxan at ağır qəzaya səbəb oldu  |     22:13 "Borussiya" futbolçusu ilə yeni müqavilə bağlamağı düşünür  |     22:06 Filippində hərbi helikopterin qəzaya uğraması nəticəsində altı nəfər ölüb  |     21:59 Hansı rəng paltarın qadını daha gənc göstərir? - 6 uğurlu çalar  |     21:42 DİN "Qarabağ" - "Çelsi" oyununa qanunsuz bilet satan şəxslərə qarşı ƏMƏLİYYAT KEÇİRDİ (Video)  |     21:35 Zəfər Günü bu şəhərlərdə hərbi orkestrlərin müşayiəti altında yürüşlər keçiriləcək  |     21:30 Vaqif Vəliyev vəfat etdi  |     21:16 "Qarabağ" "Çelsi"nin qarşısını necə alacaq? - Qurban Qurbanovdan açıqlama  |     21:03 Gələn il manatın məzənnəsi necə olacaq?  |     20:50 Sürücülərin NƏZƏRİNƏ: Bəzi yollarda sürət həddi endirildi  |     20:29 "Dediyim hər şeyi etməlisən" - Lökbatanda 18 yaşlı oğlanın qonşusunu qətlə yetirməsinin TƏFƏRRÜATI (Video)  |     20:25 Subay kişilərə niyə kirayə ev verilmir? - Sosioloq  |     20:15 PSJ-nin futbolçusu "Qızıl Oğlan" mükafatını qazandı  |    

Dövlət Vergi Xidmətinin Çağrı Mərkəzi 8 ayda 436 minə yaxın zəng qəbul edib

Bu ilin yanvar-avqust aylarında İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətinin Çağrı Mərkəzinə 435 550 zəng daxil olub.

Bunun 90,9%-i canlı rejimdə cavablandırılıb.

Hesabat dövründə 1 iş günü ərzində təmsilçi ilə əlaqə yaratmaq üçün daxil olmuş zənglərin sayı orta hesabla 1 875, cavablandırılmaya qəbul edilmiş zənglərin sayı isə 1 706 olub.

Çağrı Mərkəzinə daxil olan və birbaşa cavablandırılması mümkün olmayan zənglər üzrə mürəkkəb sual kateqoriyası, elektron xidmətlərdən istifadə zamanı xəta, 3-cü şəxslərin pozuntuları, vergi orqanlarının və onların vəzifəli şəxslərinin hərəkətləri (hərəkətsizliyi), təkliflərin qəbulu və s. məsələlərlə bağlı müraciət vərəqələri tərtib edilib.

Bu lin aprel ayından Çağrı Mərkəzinin “Telegram” kanalı istifadəyə verilib və hazırda kanalın 2 890 abunəçisi var. Ötən dövr ərzində “Telegram” kanalı vasitəsilə qanunvericilik, elektron xidmətlərdən istifadə, bəyannamələrin (hesabatların) təqdim olunma vaxtı və digər aktual məsələlər barədə məlumat xarakterli paylaşımlar edilib.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            555 23.09.21 20:01