Dövlət Vergi Xidmətinin Çağrı Mərkəzi 8 ayda 436 minə yaxın zəng qəbul edib » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
20:11 Azərbaycan XİN İslandiyanı Milli Günü münasibətilə təbrik edib  |     20:04 Gürcüstanda Milli Təhlükəsizlik Şurası ləğv ediləcək  |     19:59 Çində fabrikdə baş verən partlayış nəticəsində 9 nəfər həlak olub, 26 nəfər yaralanıb  |     19:50 Dövlət qurumunda işə düzəltmək adı ilə dələduzluq etməkdə şübhəli bilinən qadın məsuliyyətə cəlb edilib  |     19:45 "Formula 1" pilotu Messiyə dəbilqə hədiyyə edib  |     19:39 NBA-da final seriyasının daha bir oyunu keçirilib  |     19:25 Tramp komandasına İran rəsmiləri ilə görüşməyi tapşırıb  |     19:16 Bakıda 9 marşrut üzrə avtobusların hərəkətində ləngimələr var  |     19:09 Qəzzada öldürülən İsrail hərbçilərinin sayı 869-a çatıb  |     19:03 KİV: Ağ Ev rəhbəri İrana danışıqlar masasına oturmaq üçün son şans verəcək  |     18:57 "TikTok"da vətəndaşların pulunu ələ keçirən şəxs SAXLANILDI - VİDEO  |     18:41 İsrail Rusiyanın vasitəçiliyini rədd etdi  |     18:36 Xaçmazda üçüncü kurs tələbəsi vəfat etdi  |     18:32 Camal Hill və Xalil Rauntri Dağüstü Parkda üz-üzə gəldilər - FOTO  |     18:17 Beş min dollarlıq yardım yalanına inandı, pullarını itirdi  |     17:46 Ölkədə nikahlar artıb, boşanmalar isə azalıb  |     17:01 Novxanıda gecə səs-küy yaradan iaşə obyektləri cərimələnib  |     16:45 Azərbaycanda adambaşına düşən nominal gəlir 3 333 manata çatıb  |     16:28 Azərbaycandan İsrail rəhbərliyinə MESAJ  |     16:25 Peskov rusiyalıların İrandan təxliyəsinə görə Azərbaycana təşəkkür etdi  |    

Dövlət Vergi Xidmətinin Çağrı Mərkəzi 8 ayda 436 minə yaxın zəng qəbul edib

Bu ilin yanvar-avqust aylarında İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət Vergi Xidmətinin Çağrı Mərkəzinə 435 550 zəng daxil olub.

Bunun 90,9%-i canlı rejimdə cavablandırılıb.

Hesabat dövründə 1 iş günü ərzində təmsilçi ilə əlaqə yaratmaq üçün daxil olmuş zənglərin sayı orta hesabla 1 875, cavablandırılmaya qəbul edilmiş zənglərin sayı isə 1 706 olub.

Çağrı Mərkəzinə daxil olan və birbaşa cavablandırılması mümkün olmayan zənglər üzrə mürəkkəb sual kateqoriyası, elektron xidmətlərdən istifadə zamanı xəta, 3-cü şəxslərin pozuntuları, vergi orqanlarının və onların vəzifəli şəxslərinin hərəkətləri (hərəkətsizliyi), təkliflərin qəbulu və s. məsələlərlə bağlı müraciət vərəqələri tərtib edilib.

Bu lin aprel ayından Çağrı Mərkəzinin “Telegram” kanalı istifadəyə verilib və hazırda kanalın 2 890 abunəçisi var. Ötən dövr ərzində “Telegram” kanalı vasitəsilə qanunvericilik, elektron xidmətlərdən istifadə, bəyannamələrin (hesabatların) təqdim olunma vaxtı və digər aktual məsələlər barədə məlumat xarakterli paylaşımlar edilib.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            489 23.09.21 20:01