23:01 "Reuters": Şəkərin qiyməti son illərin ən aşağı səviyyəsinə enib  |     22:46 Gəncədə tələbələr dəm qazından zəhərləndilər  |     22:37 Axşam bu cihazı mütləq cərəyandan ayırın: nə televizor, nə də telefon adapteridir  |     22:15 Dünyaşöhrətli boksçu Pakyaoya vəzifə verildi  |     22:09 Roma Papası Türkiyəyə səfər edəcək  |     22:08 “Bəzi peşələr yoxa çıxacaq” - “ChatGPT”nin yaradıcısı  |     22:00 Göygöldə fermadan heyvanların oğurlanması ilə bağlı cinayət işi açılıb - YENİLƏNİB  |     21:57 Oktyabrın sonunda yalnız bir bürcü UĞUR GÖZLƏYİR  |     21:52 İsraildə son iki ildə ilk dəfə fövqəladə vəziyyət ləğv edildi  |     21:48 COVID-19 qayıdır: Türkiyədə "Frankenşteyn" variantı aşkarlandı  |     21:30 Bu dərmanlar pulsuz veriləcək  |     21:20 “Zəfər” şahmat turniri keçirildi - Fotolar  |     21:03 "Xanımıma o qədər əziyyət vermişəm ki..."  |     20:48 Bakıda “Molotov kokteyli” ilə terror hazırlayarkən tutulan İŞİD üzvünə - Hökm oxundu  |     20:20 Naxçıvanda yük maşını ilə minik avtomobili toqquşub, ölən var  |     20:13 Mehdiyev dövləti bu 50 nəfərlə "idarə edəcəkmiş" - ŞOK SİYAHI  |     20:07 Süni İntellekt üzrə Milli Mərkəz yaradırlar  |     19:50 Rəşad Dağlı əməliyyat olundu  |     19:46 Binadan yıxılıb ölən Kəmalənin - Fotosu  |     19:30 Səxavət Məmmədov kimdir? - Ölümünü yuxusunda görən sənətkar  |    

Smart-kart tipli sayğaclara ödəniş etmək olmur? - AÇIQLAMA

Mənzillərdə yeni qaz sayğaclarının quraşdırılması prosesi aparılır. Lakin sakinlər quraşdırılan sayğaclardan narazılıq edir.

Oxu.Az-a mövzu ilə əlaqədar Xəzər rayonu, Şüvəlan qəsəbəsində yaşayan sakinlərdən biri müraciət edib.

Vətəndaş bildirir ki, ötən gün quraşdırılan yeni smart-kart tipli sayğacların kartlarına ödəniş etmək olmur:

“Yeni sayğac quraşdırıldıqdan sonra kartı aktivləşdirməli olduğumuz bildirildi. Lakin mənimlə bərabər bir neçə vətəndaş da sayğacın kartına pul yükləyə bilmir. “Azəriqaz” İB-dən bizə dedilər ki, sistemdə problem yaranıb və gün ərzində həll olunacaq. Lakin günboyu məsələ öz həllini tapmadı. Bu gün də saat 10 radələrində sayğacın kartına pul yükləmək üçün “MilliÖn” terminallarına yaxınlaşdım. Yenidən eyni problem yaşandı. Dünəndən evdə istilik yoxdur”.

Məsələ ilə bağlı “Azəriqaz”a sorğu ünvanladıq. Qurumun Mətbuat xidmətinin rəhbəri Ceyhun Səfərov Oxu.Az-ın sorğusuna cavab olaraq bildirib ki, sistemdə texniki problem olub:

“Sözügedən problem barədə məlumatımız var. Sistemdə kiçik texniki problem yaranmışdı. Hazırda həmin problem öz həllini tapıb. Vətəndaşlar sayğac kartlarına pul köçürə bilərlər”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            765 19.02.21 14:30