Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:34 Tarixin ən yaxşı UFC döyüşçüsü seçildi - REYTİNQ  |     22:23 Bu şəxslər ictimai nəqliyyatdan pulsuz istifadə edəcək - Dəqiq tarix açıqlandı  |     21:51 "Çelsi"nin sabiq futbolçusu vəfat edib  |     21:37 Vəzifəli şəxs qəzada ölmüşdü - Ailəsi 1 milyon tələb edir  |     21:17 EBRD prezidenti COP29-da bankın nümayəndə heyətinə rəhbərlik edəcək  |     21:08 Azərbaycan Ordusunun əsgəri intihar etdi  |     20:28 Sabah Bakının 3 rayonunda qaz olmayacaq  |     20:10 KİV: Trampın andiçmə mərasimi yanvarın 20-də olacaq  |     19:58 Lənkəran “Türk dünyasının gənclər paytaxtı” elan edilib  |     19:48 Rusiya ordusu Ukraynanın Donetsk vilayətində daha iki yaşayış məntəqəsini ələ keçirib  |     19:37 Səudiyyə Ərəbistanı klubu Neymarla vidalaşa bilər  |     19:05 Kiçikhəcmli gəmilərə texniki baxış keçirilib  |     18:53 Rusiya Avropaya qazın nəqlini davam etdirməyə hazırdır  |     18:33 Norveç klubunun baş məşqçisi: "Qarabağ"la oyun asan olmayacaq"  |     18:22 Penitensiar xidmət və DİN birgə əməliyyat keçirdi  |     18:06 Polkovnik-leytenant 700 minlik əmlakını satıb ziyanı ödədi - Məhkəmə  |     17:21 Azərbaycanda jurnalist vəfat etdi  |     17:11 “Naftalan” Kurortu haqqında Əsasnamə” təsdiq edilib  |     16:46 Təcili tibbi yardım maşınları COP29 zolaqlarından istifadə edə biləcək  |     16:35 Bakıda bahalı avtomobillər yanaraq kül oldu - FOTO  |    

Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ

Mağazalarda meyvə-tərəvəzin girişdə olma səbəbi supermarketlərin sizi əlavə əşyalar almağa sövq etmək üçün mürəkkəb strategiyadan istifadə etməsidir.

Mütəxəssislər girişdə meyvə-tərəvəz yerləşdirmək üçün konkret strategiya olduğunu, gündəlik mallar isə mağazanın arxa tərəfində yerləşdirildiyini açıqlayıb.

Onlar iddia edirlər ki, supermarket dizaynının hər bir elementi alıcıların xərclərini maksimum dərəcədə artırmağa yönəlib, psixoloji və marketinq nöqteyi-nəzərindən pərakəndə satış yerlərinin dizaynına çoxlu fikir getdiyini vurğulayırlar.

Onların sözlərinə görə, girişdə meyvə-tərəvəzlər elə quraşdırılıb ki, gələnlərin nəzərini dərhal cəlb etsin. Meyvə və tərəvəzləri mağazanın qabağına qoymaqda məqsəd alıcıların sonradan daha az sağlam qidalar seçdiyinə görə özlərini daha az günahkar hiss etmələrini təmin etməkdir.

Mütəxəssislər əlavə xərcləri təşviq etməyin başqa bir üsuluna diqqət çəkirlər: taxıl koridorunu elə yerləşdirmək lazımdır ki, şirin seçimlər uşaqların gözü səviyyəsində olsun, bu da onların seçim etmə ehtimalını artırır, daha sağlam alternativlər isə yuxarıda yerləşdirilir. Dizayn həvəskarları həmçinin qeyd edirlər ki, çörək və yumurta kimi vacib əşyalar adətən mağazanın arxa hissəsində tapılır və bu da alıcıları digər əşyaların yanından keçməyə məcbur edir ki, əlavə əşyaların impuls alınmasına səbəb ola bilər.
//lent.az
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            276 14.09.24 21:17