Mağazalarda meyvə-tərəvəzin girişdə olma səbəbi supermarketlərin sizi əlavə əşyalar almağa sövq etmək üçün mürəkkəb strategiyadan istifadə etməsidir.
Mütəxəssislər girişdə meyvə-tərəvəz yerləşdirmək üçün konkret strategiya olduğunu, gündəlik mallar isə mağazanın arxa tərəfində yerləşdirildiyini açıqlayıb.
Onlar iddia edirlər ki, supermarket dizaynının hər bir elementi alıcıların xərclərini maksimum dərəcədə artırmağa yönəlib, psixoloji və marketinq nöqteyi-nəzərindən pərakəndə satış yerlərinin dizaynına çoxlu fikir getdiyini vurğulayırlar.
Onların sözlərinə görə, girişdə meyvə-tərəvəzlər elə quraşdırılıb ki, gələnlərin nəzərini dərhal cəlb etsin. Meyvə və tərəvəzləri mağazanın qabağına qoymaqda məqsəd alıcıların sonradan daha az sağlam qidalar seçdiyinə görə özlərini daha az günahkar hiss etmələrini təmin etməkdir.
Mütəxəssislər əlavə xərcləri təşviq etməyin başqa bir üsuluna diqqət çəkirlər: taxıl koridorunu elə yerləşdirmək lazımdır ki, şirin seçimlər uşaqların gözü səviyyəsində olsun, bu da onların seçim etmə ehtimalını artırır, daha sağlam alternativlər isə yuxarıda yerləşdirilir. Dizayn həvəskarları həmçinin qeyd edirlər ki, çörək və yumurta kimi vacib əşyalar adətən mağazanın arxa hissəsində tapılır və bu da alıcıları digər əşyaların yanından keçməyə məcbur edir ki, əlavə əşyaların impuls alınmasına səbəb ola bilər.
//lent.az