İki dəqiqəlik fizki aktivlik nəyə səbəb olur? » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:59 Braziliyada turistlərin olduğu qayıq aşıb, ölənlər var  |     22:55 Xəzər dənizində zəlzələ qeydə alınıb  |     22:47 Şuşadan ilk zəng həyata keçirilib  |     22:43 Rusiyada yük avtomobili iki avtobusla toqquşub, onlarla insan xəsarət alıb  |     22:31 İranda Mərkəzi Bankının sabiq rəhbəri 10 il həbs cəzası aldı  |     22:14 Yük maşını qoyun sürüsünə çırpıldı - VİDEO  |     22:02 Turistləri daşıyan gəmi çayda batdı: Ölənlər və itkin düşənlər var  |     21:55 “Dejavü” filminin qəhrəmanı vəfat edib  |     21:47 Azərbaycanda koronavirusun beşinci dalğası gözlənilirmi? - Ekspertlərdən ŞƏRH  |     21:40 Masallıda ev və mağazalara qənim kəsilən ŞƏXSDƏN XƏBƏR VAR  |     21:31 Azad edilən bu iki kəndə 500 ailə köçürüləcək  |     21:26 DSX İranla sərhəd yaxınlığında şübhəli avtomobil saxlayıb, narkotik aşkarlanıb  |     21:20 Xocavənddə daha 2 erməni hərbçisinin meyiti tapıldı  |     21:16 Hikmət Hacıyev: “Prezidentin münaqişədən sonrakı yenidənqurma-bərpa layihələri misilsizdir”  |     21:10 Rusiyada metanol spirtindən ölənlərin sayı artıb  |     21:05 Rəşad Sadıqov: "Belə oyunların sayı çox olsa, futbolumuz inkişaf edər"  |     21:02 Zəng edən bank əməkdaşıdır, yoxsa dələduz? - ARAŞDIRMA  |     20:47 Şəmkirdə qatar gənc oğlanı vuraraq öldürüb  |     20:40 IDEA İctimai Birliyi ilə Ümumrusiya Təbiəti Mühafizə Cəmiyyəti arasında saziş imzalanıb - FOTO  |     20:30 Azərbaycanın bəzi iqtisadi rayonlarının adlarında dəyişiklik edilib  |    

İki dəqiqəlik fizki aktivlik nəyə səbəb olur?
İki dəqiqə davam edən aerobik məşq vacib bir tapşırıq zamanı insanın səmərəliliyini iki saat artırır.

Median.Az
e-tibb.az-a istinadən bildirir ki, alimlər idmanın konsentrasiyanı, qısamüddətli yaddaşı və öyrənmə bacarığını yaxşılaşdırdığını təyin ediblər. Jönköping Universitetindən olan isveçli alimlər bununla bağlı 13 tədqiqatın meta-analizini aparıblar və qısamüddətli idman təlim sessiyalarının vacib fəaliyyətlər zamanı insanın zehni qabiliyyətini artırdığı qənaətinə gəliblər.
Orta və sürətli gəzinti, velosiped sürmə və qaçış beyin fəaliyyəti üçün faydalı sayılır. Tədqiqat müəllifləri burada fiziki fəaliyyət növünün o qədər də əhəmiyyətli olmadığını, amma əsasən aerobik olduğunu vurğulayıblar.

Bu vəziyyətdə, məşqdən sonra istirahət təşkil etmək vacib sayılır. Beləliklə, ən təsirli yanaşmanın hər iki saatdan bir 2 dəqiqəlik fiziki aktivlik olduğu vurğulanır.скачать dle 11.3





Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            912 13.10.20 23:59