PA-da “Elektron sənəd dövriyyəsi sistemi” yaradılıb - Sərəncam » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:02 1988 ailə kirayə üsulu ilə mənzil sahibi olub  |     22:57 Şimali koreyalı hakerlər 2025-ci ildə rekord vurdu: 2 milyardlıq kriptovalyuta oğurlandı  |     22:49 "WhatsApp" statuslarına sual-cavab funksiyası gəlir - Necə işləyəcək?  |     22:42 Polkovnik-leytenantın oğlunu öldürməkdə şübhəli bilinən şəxs polisə təslim oldu  |     22:37 "Şahdağ Mehmanxana"da yoxlama: Qanunsuzluqlar aşkarlandı, sanksiyalar tətbiq edildi  |     22:30 İran toyunda Azərbaycan mahnısı: Gəlin "Qara qız"la rəqs etdi (VİDEO)  |     22:24 Qədim Roma heykəllərinin çoxu niyə başsızdır?  |     22:16 Niyə Qara dəniz dünyanın ən unikal dənizidir?  |     22:11 Bakıda köhnə dərman yeni etiketlə satılıb? (VİDEO)  |     22:01 Şağan qəsəbəsinin qaz təchizatında fasilə yaranacaq  |     21:50 Əfqanıstanda bir sıra sosial şəbəkələrə giriş məhdudlaşdırılıb  |     21:41 Müdafiə Nazirliyi Naxçıvanda MAXE qəbulu elan edib  |     21:36 Bakı–Ağstafa–Bakı marşrutu üzrə əlavə qatar reysləri təyin olunub  |     21:30 "Formula 1": "Maklaren" pilotu "Ferrari"yə keçə bilər  |     21:23 Myanmada paraplandan atılan bombalar nəticəsində 40 nəfər ölüb  |     21:07 Bakıda avtoxuliqanlıq edən sürücü həbs edilib  |     21:00 Sabah Şərurun bəzi ərazilərində işıq olmayacaq  |     20:55 Sabah 28 dərəcə isti olacaq - PROQNOZ  |     20:46 Şəhid ailələri və müharibə əlillərinə daha 100 mənzil verilib  |     20:40 İstanbulda Bəxtiyar Vahabzadənin barelyefinin açılışı olub  |    

PA-da “Elektron sənəd dövriyyəsi sistemi” yaradılıb - Sərəncam

Prezident İlham Əliyev dövlət orqanlarında (qurumlarında) daxili idarəetmə proseslərinin elektronlaşdırılması tədbirləri haqqında fərman imzalayıb.

Fərmanın imzalanmasında məqsədi dövlət orqanlarında (qurumlarında) rəqəmsal idarəçiliyin inkişafı, daxili idarəetmə proseslərinin (kargüzarlığın aparılması, sənədlərin icrasına nəzarət, arxiv, kadrların idarə olunması, maliyyə-uçot və mühasibat, təchizat və təminat) optimallaşdırılması və elektronlaşdırılması, bu sahədə çevik və effektiv idarəetmənin təmin edilməsidir.

Fərmana əsasən Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyasında kargüzarlığın aparılması işinin səmərəli təşkili üçün “Elektron sənəd dövriyyəsi sistemi” yaradılıb.

“Elektron sənəd dövriyyəsi sistemi”nin sahibi funksiyasını Azərbaycan Respublikası Prezidentinin Administrasiyası, maddi-texniki təminatını, işlək vəziyyətdə olmasını (operator funksiyasını) və təhlükəsizliyinin təmin edilməsini Azərbaycan Respublikasının Xüsusi Dövlət Mühafizə Xidməti həyata keçirəcək.

Fərmanda deyilir ki, dövlət orqanlarında qabaqcıl informasiya və kommunikasiya texnologiyalarından istifadə olunması və rəqəmsal idarəçiliyin tətbiq edilməsi dövlət siyasətinin prioritetlərindən biridir və bu sahədə mühüm nailiyyətlər əldə edilib. Bununla belə, həyata keçirilən tədbirlərin daha yüksək səviyyədə davam etdirilməsi və rəqəmsal hökumətə keçid prosesinin sürətləndirilməsi zəruridir.

Dövlət başçısı fərmandan irəli gələn vəzifələrin yerinə yetirilməsi üçün aidiyyəti qurumlara müvafiq tapşırıqlar verib.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            3 523 27.10.18 17:40