"155" vahid çağrı mərkəzi istifadəyə verildi » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:03 Böyük gəmilər sunami xəbərdarlığından sonra niyə limanları tərk edir?  |     22:56 “SpaceX” “Crew-11” missiyası çərçivəsində beynəlxalq astronavtları BKS-yə göndərib  |     22:50 Lavrov: ABŞ Ukraynanın Rusiya ilə danışıqlara razılaşmasına töhfə verib  |     22:44 Baş Şirvan kollektorunda iki nəfər boğulub  |     22:38 Laçında 1,4 milyonluq söküntü  |     22:33 "Google" ChatGPT dialoqlarınızı axtarış nəticələrinə çıxarır - Nələri bilməlisiniz?  |     22:26 Robot tarixdə ilk dəfə universitetə qəbul olundu  |     22:19 1724-cü ildə yerə düşən meteoritdə unikal xüsusiyyətlərə malik material tapıldı  |     22:13 Alimlər kartofun əcdadını tapdı - Gözlənilməz kəşf  |     22:08 Gecə baş verən təbii fəlakətlər niyə daha ölümcül olur?  |     21:59 "MoreCup"da 143 manatlıq oğurluğa görə 2,6 il həbs  |     21:54 Alman avtomobil sənayesi çöküş astanasında: Əfsanəvi brendlər niyə mövqelərini itirir?  |     21:48 Ev kirayəsi ilə bağlı dələduzluq halları artır: Nə etmək lazımdır? - Video  |     21:44 Azərbaycan güləşçisi dünya çempionatında finala yüksəlib  |     21:37 Paytaxtda təmir sexində güclü YANĞIN: Lüks avtomobil KÜLƏ DÖNDÜ - Video  |     21:30 BQXK-nın Azərbaycan Nümayəndəliyi fəaliyyətini sentyabrın əvvəlində dayandıracaq  |     21:24 AQTA bir sıra ölkələrin qida təhlükəsizliyinə nəzarət sisteminin ekvivalentliyini tanıyıb  |     21:18 Azərbaycan Qış İdman Növləri Federasiyası rusiyalı idmançının milliyə buraxılmamasına münasibət bildirib  |     21:11 AQTA qarpız və yemiş məhsullarını monitorinq edib  |     21:04 DİN: Qarabağa səfər edənlər "E-Polis"dən icazə ala bilərlər  |    

"155" vahid çağrı mərkəzi istifadəyə verildi

Azərbaycanda "155" vahid çağrı mərkəzi xidməti istifadəyə verilib.

Median.az xəbər verir ki, bu barədə Trend-ə ölkənin telekommunikasiya bazarındakı mənbə məlumat verib.

Mənbə bildirib ki, hazırda xidmət 3 dildə - Azərbaycan, rus və ingilis dillərində vətəndaşlar üçün telefon, internet, poçt və maliyyə xidmətləri göstərir.

Mənbə qeyd edib: "Yaxın vaxtlarda Call-mərkəz "109" və "157" məlumat xidmətlərinin nömrələrinin də inteqrasiyasını nəzərdə tutur".

Bundan başqa, perspektivdə Call-mərkəzə müştərilərlə iş üzrə mərkəzlərə malik Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin struktur bölmələrinin qoşulması da nəzərdə tutulur.

Qeyd olunur ki, söhbət istənilən strukturun qoşula biləcəyi mərkəzləşdirilmiş sistemin yaradılmasından gedir. Bildirilir ki, vətəndaşların onları maraqlandıran suallara vahid nömrədən cavab ala bilməsi rentabelli olardı. Həmçinin bu təkcə rabitə xidmətləri ilə bağlı deyil, həm də su təchizatı, elektrik təchizatı ilə bağlı ola bilər.
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 405 28.03.18 19:10