22:59 Arzu Əliyeva Qax rayonundan paylaşım edib  |     22:53 Kimlər məktəb direktoru ola biləcək? - Yeni qaydalar  |     22:45 NATO ölkələri ilk zərbə ilə Moskvanı yer üzündən silə bilər — Svitan  |     22:37 İslam Rzayev yüksək vəzifəli məmurun dayısı imiş  |     22:30 3 gün vaxt verildi - SÖKÜLƏCƏK  |     22:22 Balakənin deputatı icra başçısının həbsi haqqında DANIŞDI  |     22:15 TİKA sədri Hikmət Hacıyevlə görüşüb  |     22:09 "İstifadə olunan ətlərin baytarlıq sənədləri və sertifikatları mövcuddur" — AÇIQLAMA  |     22:00 "Valideynlər 17 yaşlı qızı çörək pulu tapsın deyə ərə verirlər"  |     21:52 "Seysmik gərginlik artıb, Azərbaycanda da risklər var” — Seysmoloq  |     21:47 Şirvanda yol qəzası: ölən və xəsarət alanlar var - FOTO  |     21:45 "Uşaqlar arasında yayılan rotavirus qıcolmaya qədər gətirib çıxara bilər" — AÇIQLAMA  |     21:37 Qadınlar hansı hallarda aliment ödəyirlər? — Vəkildən AÇIQLAMA  |     21:30 Nazirlik: Hərbi qulluqçuların pensiya təyinatı yeni qaydada aparılacaq  |     21:23 Bill Qeyts bəşəriyyəti məhv edəcək səbəbi açıqladı: İqlim deyil...  |     21:16 Azərbaycanda avtomobillərdə çipli nömrələr ləğv olunub - RƏSMİ  |     21:09 Dəfn olunan itkin-şəhidin anası: İndi rahat ölə bilərəm  |     20:58 Gürcüstanda keçmiş nazirin evində axtarış aparılıb, müavini saxlanılıb  |     20:50 Ukraynada hərbi vəziyyət və səfərbərliyin müddəti uzadıldı  |     20:41 Saray qəsəbəsində sürücülər arasında insident: biri həbs olundu  |    

"155" vahid çağrı mərkəzi istifadəyə verildi

Azərbaycanda "155" vahid çağrı mərkəzi xidməti istifadəyə verilib.

Median.az xəbər verir ki, bu barədə Trend-ə ölkənin telekommunikasiya bazarındakı mənbə məlumat verib.

Mənbə bildirib ki, hazırda xidmət 3 dildə - Azərbaycan, rus və ingilis dillərində vətəndaşlar üçün telefon, internet, poçt və maliyyə xidmətləri göstərir.

Mənbə qeyd edib: "Yaxın vaxtlarda Call-mərkəz "109" və "157" məlumat xidmətlərinin nömrələrinin də inteqrasiyasını nəzərdə tutur".

Bundan başqa, perspektivdə Call-mərkəzə müştərilərlə iş üzrə mərkəzlərə malik Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin struktur bölmələrinin qoşulması da nəzərdə tutulur.

Qeyd olunur ki, söhbət istənilən strukturun qoşula biləcəyi mərkəzləşdirilmiş sistemin yaradılmasından gedir. Bildirilir ki, vətəndaşların onları maraqlandıran suallara vahid nömrədən cavab ala bilməsi rentabelli olardı. Həmçinin bu təkcə rabitə xidmətləri ilə bağlı deyil, həm də su təchizatı, elektrik təchizatı ilə bağlı ola bilər.
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 447 28.03.18 19:10