"155" vahid çağrı mərkəzi istifadəyə verildi » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
12:45 DTX və Xarici Kəşfiyyat Xidməti əməkdaşlarının maaşları yeni redaksiyada təsdiqlənib  |     12:43 Qızılın qiyməti növbəti dəfə tarixi rekord qırdı  |     12:41 Zakir Həsənov Haluk Bayraktarı medalla təltif etdi  |     12:39 Ağstafada dönərdən zəhərlənən şəxslərin vəziyyəti açıqlandı  |     12:37 Faciəli şəkildə ölən şəxs "Azərişıq"ın əməkdaşı imiş  |     12:29 BMT-nin İşçi Qrupunun Ruben Vardanyanın işi ilə bağlı TARİXİ QƏRARININ MƏZMUNU  |     12:28 Sarayda 67 yaşlı qadın faciəli şəkildə öldü  |     12:27 Samuxda quldurluq etməkdə şübhəli bilinən şəxslər saxlanılıblar  |     12:22 Ağdaşda bir yaşlı uşağın üzərinə qaynar su töküldü: Vəziyyəti ağırdır  |     12:21 BMT-nin İşçi Qrupu Vardanyanla bağlı İrəvanın əsassız iddialarını rədd etdi - XİN bəyanat yaydı  |     12:15 Azərbaycanda dərs vaxtı şagirdi qaçıran şəxsin KİMLİYİ BİLİNDİ (YENİLƏNİB)  |     12:11 2025-ci ilin ilk Ay tutulması başlayıb - CANLI  |     12:07 "WhatsApp"da YENİ FUNKSİYA - FOTO  |     12:05 Dişlər üçün ən faydalı məhsullar açıqlandı  |     12:03 Zelenski Putinin atəşkəsə dair bəyanatına münasibət bildirdi  |     12:01 Balığın qiyməti ARTDI - VİDEO  |     11:59 Lukaşenko Zelenskiyə xəbərdarlıq edibmiş: "Sanki əvvəlcədən hər şeyi bilirdim"  |     11:47 Makron Bakı və İrəvan arasında sülh sazişinin mətni üzrə razılaşmanı alqışlayır  |     11:45 Mağazalarda satılan toyuqların içərisinə buz doldurulur? - VİDEO  |     11:43 Lukaşenkonun Putindən xahişi məlum oldu  |    

"155" vahid çağrı mərkəzi istifadəyə verildi

Azərbaycanda "155" vahid çağrı mərkəzi xidməti istifadəyə verilib.

Median.az xəbər verir ki, bu barədə Trend-ə ölkənin telekommunikasiya bazarındakı mənbə məlumat verib.

Mənbə bildirib ki, hazırda xidmət 3 dildə - Azərbaycan, rus və ingilis dillərində vətəndaşlar üçün telefon, internet, poçt və maliyyə xidmətləri göstərir.

Mənbə qeyd edib: "Yaxın vaxtlarda Call-mərkəz "109" və "157" məlumat xidmətlərinin nömrələrinin də inteqrasiyasını nəzərdə tutur".

Bundan başqa, perspektivdə Call-mərkəzə müştərilərlə iş üzrə mərkəzlərə malik Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin struktur bölmələrinin qoşulması da nəzərdə tutulur.

Qeyd olunur ki, söhbət istənilən strukturun qoşula biləcəyi mərkəzləşdirilmiş sistemin yaradılmasından gedir. Bildirilir ki, vətəndaşların onları maraqlandıran suallara vahid nömrədən cavab ala bilməsi rentabelli olardı. Həmçinin bu təkcə rabitə xidmətləri ilə bağlı deyil, həm də su təchizatı, elektrik təchizatı ilə bağlı ola bilər.
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 309 28.03.18 19:10