00:47 Taksi qiymətləri artacaq? - Rəsmi cavab (VİDEO)  |     21:25 Daşkəsəndə altı uşağının səs-küyünə dözməyən kişi arvadını döydü  |     21:17 Mbappe zədəsini sağaldıb, sabah meydana çıxa bilər  |     18:35 Filippin sahillərində 5,6 bal gücündə zəlzələ oldu  |     17:49 Qusarda avtomobil kanala aşdı - Beş nəfər xəsarət aldı  |     17:17 Ramiz Mehdiyev Təhlükəsizlik Şurasının üzvlüyündən azad edilib  |     15:08 HƏMAS silahı yerə qoymaqdan imtina etdi  |     14:39 Qanunsuz balıq ovu ilə məşğul olanlar saxlanıldı  |     14:36 Tramp keçmiş konqresmeni həbsdən azad etdi  |     14:32 Günəşdə 47 dəqiqə davam edən iki partlayış olub  |     14:11 Astanada Azərbaycan-Qazaxıstan Ali Dövlətlərarası Şuranın ikinci iclası keçiriləcək  |     14:04 AZAL təyyarəsinin qəzasında yaralanan Nurullah Siracov vəfat etdi  |     14:00 Qatlanan "iPhone"un buraxılışı təxirə salınır  |     13:57 Bazarda arabaçı işləyən şəxsin 5 şirkəti var - Video  |     13:53 Azərbaycanda Müstəqilliyin Bərpası Günüdür  |     13:46 "Ford" 625 min avtomobili geri çağıracaq  |     13:21 Gələn il Bakı üzrə yığılacaq ümumi gəlirlər açıqlandı  |     13:17 Bakıda ailə evindən çıxarıldı: Övladları küçədə dərs oxuyurlar  |     13:07 Yuxarı Şirvan kanalında bir nəfər batıb  |     23:02 "Qarabağ" "Turan Tovuz"u məğlub etdi  |    

“Azəriqaz” abonentlərin ittihamlarını cavablandırdı

SOCAR-ın “Azəriqaz” İstehsalat Birliyi ilə abonentlər arasında narazılıq yaranıb. Belə ki, Smart İTRON məişət qaz sayğaclarından istifadə edən bəzi istehlakçılar bu ilin yanvar ayında ödəniş etsələr də, təbii qazın qiymətinin limit çərçivəsində 10 qəpikdən deyil, 20 qəpikdən hesablandığını iddia edirlər.

Oxu.az-a açıqlama verən “Azəriqaz”ın ictimaiyyətlə əlaqələr şöbəsinin rəhbəri İbrahim Kərbəlayev bildirir ki, ötən ilin dekabr ayının sonunda 2017-ci il üzrə nəzərdə tutulan limit başa çatıb:

“Bildirişlərin verilməsi istirahət və bayram günlərinə təsadüf etdiyindən yanvar ayının ilk həftəsi bu proses artıq yekunlaşdırılıb”.

Sayğacların göstəricisində yaranan fərqlərlə bağlı şikayətlərə gəlincə, İ.Kərbəlayev deyir ki, Smart İTRON məişət qaz sayğaclarından istifadə edən abunəçi kartına 10 manat yükləyirsə, bu, 100 kubmetr qaz deməkdir:

“Sayğacın göstəricisi qazın sərfiyyatını manatla deyil, kubmetrlə göstərir. Bəzən abunəçilər sayğaca vəsaiti daxil edirlər və sayğac 100 kubmetr göstərdikdə, istehlakçılar bunu 10 manat kimi başa düşürlər. Məsələn, abonentlər sayğacın kartına 10 manat yükləyir. Bundan sonra da deyirlər ki, sayğacda göstərici 10 deyil, 5 manatdır. Bu göstərici 50 kubmetr deməkdir.

Digər tərəfdən, abonentin müraciəti əsasında bazaya baxanda aydın olur ki, abonent sayğacın smart-kartına dekabr ayında ödəniş edib. Limiti keçibsə, artıq bu, bazada kartın uçotu 20 qəpik tarifi ilə oturub. Yəni, dekabr ayında ödəniş edib, yanvar ayının ilk günlərində sayğaca 10 manat daxil edibsə, orada 100 kubmetr deyil, 50 kubmetr göstərəcək. Yəni, vəsait baxımından onu 5 manat kimi göstərəcək.

Qısası smart-karta ödəniş ötən ilin dekabr ayında aparılıbsa və bu vəsaiti sayğaca yanvar ayında daxil edirsə, verilmiş limiti də keçibsə, o zaman bu abonentlər 10 qəpik tarifi ilə deyil, 20 qəpik tarifi ilə ödənişli qazdan istifadə edəcəklər. Ancaq bu ilin yanvar ayının 1-dən etibarən smart-karta ödənişi aparılıbsa, təbii ki, yeni 1700 kubmetr limitin verilməsi ilə əlaqədar “mavi yanacaq”dan 10 qəpik tarifi ilə istifadə edəcəklər”.

Məlum olub ki, hazırda “Azəriqaz”ın mütəxəssisləri tərəfindən monitorinq aparılıb:

“Mexaniki qaz sayğacları istifadə edən abonentlərin 20 faizi ayrılmış illik limiti keçiblər”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 519 09.01.18 17:12