Türkiyə Hörmüz boğazına alternativ olaraq “Orta Dəhliz”də işlərini gücləndirir » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:03 Alimlər ananın yaşının uşağın sağlamlığına təsirini araşdırdı: Yaş artdıqca...  |     22:57 Din xadimləri yaslarda "ehsan"ın qalmasında niyə maraqlıdır və dövlət müdaxilə etməlidirmi?  |     22:51 Bəzi ərazilərdə işıq olmayacaq  |     22:45 Xəstəxana tenderin qalibinə 77 777, 77 manat ödəyəcək  |     22:37 Almaniya vətəndaşları İrandan Azərbaycana təxliyə edildi  |     22:32 Axundun qaçırdığı 16 yaşlı qızın ailəsində faciə baş verib: Hadisənin detalları - VİDEO  |     22:26 Tramp İranın Qətərdəki ABŞ hərbi bazasına hücumuna görə təcili müşavirə çağırdı  |     22:21 Rəsmi Dohadan İranın ölkədəki ABŞ hərbi bazalarına hücumu ilə bağlı SƏRT BƏYANAT  |     22:13 XİN: Ermənistanın regionda sülhə sadiqlik iddiası onun hərəkətləri ilə uyğun gəlmir  |     21:58 Serbiya silah ixracatını dayandırıb  |     21:50 Azərbaycanda unun topdansatış qiymətləri AÇIQLANDI  |     21:43 İran Qətəri vurdu - Video  |     21:36 Ağ Ev İranı Hörmüz boğazını bağlamaqdan çəkinməyə çağırıb  |     21:31 “Air France” İsrail və Livana uçuşları dayandırıb  |     21:26 Zaqatalada Talaçay çayından sel keçib, mühafizə bəndi qəzalı vəziyyətə düşüb  |     21:21 Bakıda 12 kiloqram narkotik aşkarlanıb  |     21:14 Hörmüz boğazının bağlanması ehtimalı səbəbindən üç gəmi istiqamətini dəyişib  |     21:08 Ötən ay 30 minə yaxın əcnəbi Azərbaycanda qeydiyyata alınmaq üçün müraciət edib  |     21:01 Bakıdakı turnir UFC tarixində ən uzunmüddətli yarışlardan olub  |     20:56 Elariz Məmmədoğlunun qızı məhkəmədə ifadə verəcək  |    

Türkiyə Hörmüz boğazına alternativ olaraq “Orta Dəhliz”də işlərini gücləndirir

Türkiyə Fars körfəzi ölkələrindən neft və qaz ixracı üçün əsas nəqliyyat arteriyası olan Hörmüz boğazının mümkün bağlanması risklərini minimuma endirmək üçün quru və dəniz logistika marşrutlarını fəal şəkildə inkişaf etdirir.

Median.Az
“Hürriyet” qəzetinə istinadən xəbər verir ki, bunu Türkiyənin nəqliyyat və infrastruktur naziri Abdulkadir Uraloğlu deyib.

“Boğazın bağlanacağı təqdirdə etibarlı alternativlərə ehtiyacımız var, ona görə də biz “İnkişaf Yolu” və “Orta Dəhliz” layihələrini həyata keçiririk”, - deyə nazir izah edib.

Onun sözlərinə görə, “İnkişaf Yolu”nun 2,1 min km-i Türkiyə ərazisindən keçir və bura təxminən 24 milyard dollar sərmayə qoyulması planlaşdırılır. Paralel olaraq Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (“Orta Dəhliz”) gücləndirilir ki, burada da marşrutun 2,2 min km-i Türkiyədən keçir. Bu marşrutun əsas hissələrinin tikintisi artıq başa çatıb.

Layihələr tam istifadəyə verildikdən sonra yüklərin Avropaya çatdırılma müddətləri “İnkişaf Yolu” ilə 25 günə, “Orta Dəhliz” vasitəsilə isə rekord səviyyəyə - 13 günə enəcək. “Orta Dəhliz” kimi tanınan Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu Xəzər dənizindən keçməklə Çin, Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və Avropa ölkələrini birləşdirir. 2024-cü ildə Çindən “Orta Dəhliz”lə daşınmış yüklərin həcmi 2023-cü illə müqayisədə 25 dəfədən çox artaraq 27 min konteyneri keçib.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            138 23.06.25 18:15