16:59 Türkiyədə 149 hakim futboldan UZAQLAŞDIRILDI  |     16:41 Suriyadan qayıdan azərbaycanlılar DANIŞDILAR: "Keçmişdən gələcəyə dönmüş kimi hiss edirəm" - Video  |     16:00 Qafqazda İLK - Azərbaycanda meyit donorun ürəyi transplantasiya edildi  |     15:52 Hazırda Xocalının 11 kəndinə əhalinin köçürülməsi istiqamətində işlər aparılır  |     15:29 Ermənistan Naxçıvana gedən dəmir yolu üçün maliyyə ayırmadı  |     15:26 Salyanda xoşagəlməz hadisə: Pulu itdiyi üçün şagirdin pulqabısını yoxlayan müəllim CƏZALANDIRILDI  |     14:20 ABŞ-nin hava nəqliyyatında ciddi problemlər qeydə alınır  |     14:19 Azərbaycanda məktəblilərin intim videoları yayıldı  |     14:00 Sumqayıtdan Bakıya hərəkət edən avtobusun hərəkət sxemi dəyişdirilir  |     13:54 Əvvəllər insan alveri cinayətlərinə görə məhkum olunmuş şəxs narkotiklə ƏLƏ KEÇDİ  |     13:46 Suraxanıda 12 minlik dələduzluq - Saxlanılan var  |     13:37 Ceyhun Bayramov Peter Siyarto ilə görüşdü  |     13:20 DTX tərəfindən saxlanılan icra başçısının köməkçisi DANIŞDI  |     12:56 Kiberpolis onlayn yolla zərərli kompüter proqramları satan hakeri ifşa etdi - Video  |     12:50 Azərbaycan Respublikasının Cinayət Məcəlləsinə dəyişiklik edilir  |     12:48 Monteneqroda saxlanılan Azərbaycan vətəndaşı sərbəst buraxılıb (Yenilənib)  |     12:31 Türkiyədən Azərbaycana gətirilən energetik içkilərdəki maddə orqanizmdə ciddi fəsadlara səbəb ola bilər  |     12:11 "OpenAI"dən iddialı hədəf: Şirkət dəyərini 1 trilyon dollara çatdıracaq  |     12:07 Balıkesirdə yenə zəlzələ oldu  |     12:06 Naxçıvanda insanları Bakıdan avtomobil gətirmək vədi ilə aldadan şəxs SAXLANILDI - Video  |    

Türkiyə Hörmüz boğazına alternativ olaraq “Orta Dəhliz”də işlərini gücləndirir

Türkiyə Fars körfəzi ölkələrindən neft və qaz ixracı üçün əsas nəqliyyat arteriyası olan Hörmüz boğazının mümkün bağlanması risklərini minimuma endirmək üçün quru və dəniz logistika marşrutlarını fəal şəkildə inkişaf etdirir.

Median.Az
“Hürriyet” qəzetinə istinadən xəbər verir ki, bunu Türkiyənin nəqliyyat və infrastruktur naziri Abdulkadir Uraloğlu deyib.

“Boğazın bağlanacağı təqdirdə etibarlı alternativlərə ehtiyacımız var, ona görə də biz “İnkişaf Yolu” və “Orta Dəhliz” layihələrini həyata keçiririk”, - deyə nazir izah edib.

Onun sözlərinə görə, “İnkişaf Yolu”nun 2,1 min km-i Türkiyə ərazisindən keçir və bura təxminən 24 milyard dollar sərmayə qoyulması planlaşdırılır. Paralel olaraq Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu (“Orta Dəhliz”) gücləndirilir ki, burada da marşrutun 2,2 min km-i Türkiyədən keçir. Bu marşrutun əsas hissələrinin tikintisi artıq başa çatıb.

Layihələr tam istifadəyə verildikdən sonra yüklərin Avropaya çatdırılma müddətləri “İnkişaf Yolu” ilə 25 günə, “Orta Dəhliz” vasitəsilə isə rekord səviyyəyə - 13 günə enəcək. “Orta Dəhliz” kimi tanınan Trans-Xəzər Beynəlxalq Nəqliyyat Marşrutu Xəzər dənizindən keçməklə Çin, Qazaxıstan, Azərbaycan, Gürcüstan, Türkiyə və Avropa ölkələrini birləşdirir. 2024-cü ildə Çindən “Orta Dəhliz”lə daşınmış yüklərin həcmi 2023-cü illə müqayisədə 25 dəfədən çox artaraq 27 min konteyneri keçib.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            501 23.06.25 18:15