Mojo.az Banner
13:09 "Bunu etsək Azərbaycanda bir dənə də işsiz adam qalmaz" — Fuad İbrahimov  |     12:56 Tikinti şirkəti mənzili gecikdirərsə, alıcı nə tələb edə bilər? – Hüquqşünas açıqladı  |     12:52 İstifadə olunmayan məzuniyyətə görə pul hansı halda ödənilir? – Hüquqşünas açıqladı  |     12:30 Rayonlarda şimşək çaxır, yağış yağır - FAKTİKİ HAVA  |     12:05 Meşəlik ərazidə meyitləri tapılan 16 yaşlı qız və 29 yaşlı kişi qohum olublar - Lənkərandakı dəhşətli hadisənin DETALLARI - VİDEO  |     11:46 Türkiyədə meyiti tapılan iş adamı "Beniz"in keçmiş həyat yoldaşı imiş - FOTO  |     11:25 37 azərbaycanlı Almaniyadan ölkəmizə gətirildi  |     11:24 Azərbaycanda 25 milyon manata tələbələr üçün yataqxana kompleksi tikiləcək  |     11:16 Siyəzəndə 79 yaşlı kişi kafedə öldü  |     23:01 Lənkəranda açıq sahədə yanğın başlayıb  |     22:29 Avtomobildə telefonu simsiz şarj edərkən buna diqqət edin – XƏBƏRDARLIQ  |     22:20 “ChatGPT”-də limitlər aradan qalxır: Pulsuz istifadəçilər nə əldə edəcək?  |     21:57 Türkiyədə azərbaycanlı iş adamının cəsədi tapıldı - "Bəniz"in keçmiş əridir  |     21:48 Sağlam qalmaq üçün gündə neçə dəqiqə gəzmək lazımdır?  |     21:35 “Dərnəgül” elektrik deposu ilk qatarını qəbul etdi  |     21:26 Etna minlərlə turistin səfərini pozdu  |     21:19 “Dərnəgül” elektrik deposu ilk qatarını qəbul etdi  |     21:01 Sabah Bakının iki rayonunda qaz olmayacaq  |     20:53 Dənizdə batma təhlükəsində olan şəxs xilas edildi  |     20:50 "Toyota" ABŞ-də yarım milyondan çox avtomobili geri çağırır  |    
Left Banner
Right Banner

Qırmızı ətin gözlənilməz təhlükələri ÜZƏ ÇIXDI

11.02.2025 12:31 1 506
Qırmızı ətin gözlənilməz təhlükələri ÜZƏ ÇIXDI
Amerikalı alimlər qırmızı ət qəbulunu daha sürətli koqnitiv qocalma və demensiya riskinin artması ilə əlaqələndiriblər.

Müvafiq araşdırma "Neurology" jurnalında dərc edilib.

Tədqiqatçılar ABŞ-də 133 mindən çox tibb işçisinin 40 il ərzində qidalanmasına və səhhətinə nəzarət edərək onların məlumatlarını təhlil ediblər.

Nəticələr göstərib ki, emal edilmiş qırmızı ətin, məsələn, bekon, kolbasa və sosiskanın mütəmadi qəbulu demensiyanın inkişaf riskini 16 faiz artırır.

Bundan başqa, sözügedən ət ürək-damar xəstəliklərinin inkişafına da imkan yaradır. Emal edilmiş ət məhsullarında duzun çox olması da orqanizmdə hipertoniya və iltihab proseslərinə gətirib çıxara bilər, bu da öz növbəsində Altsheymer xəstəliyi ehtimalını yüksəldir.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner