Mağazada sındırılan əşyanın pulunu kim ödəməlidir? (AÇIQLAMA) » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:04 Nazirlik banklara 400 milyon depozit qoydu  |     22:57 Bu il daşınmaz əmlak bazarında ən çox bahalaşma hansı layihədə baş verib?  |     22:51 Ürək səssizcə xəbərdarlıq edə bilər - Təhlükə siqnalı göstərən 9 mühüm əlamət  |     22:44 Bu ərazidə köhnə tikililər söküləcək, müasir yaşayış kompleksləri tikiləcək  |     22:38 Yeni Dehlidə Hümayun türbəsi uçub, ölənlər var  |     22:31 Əhali restoranlara 757,7 milyon manat xərcləyib  |     22:25 Təbiətə 71 min manatdan çox ziyan VURULDU  |     22:19 Bakı-Qazax yolunda təmir nə yerdədir? - VİDEO  |     22:13 Azərbaycanda nə qədər işsiz insan var?  |     22:06 Putin-Tramp sammitində təhlükəsizlik əməliyyatının detalları AÇIQLANDI  |     22:00 Rusiya Azərbaycanla görüşə hazırlaşır  |     21:53 Danışıqlar 6-7 saat davam edə bilər - Peskov  |     21:47 Unun topdansatış qiymətləri açıqlandı  |     21:38 Şərurlu İsfəndiyarın maşınlarına həbs qoyuldu  |     21:26 Şəhid mayorun anası vəfat etdi  |     21:18 Özəlləşdirmə çeklərinə görə kompensasiya veriləcək? - RƏSMİ CAVAB  |     21:02 Metroda doğulan körpənin anası - Onu sadəcə ailəsi gözləyirdi, indi bütün Azərbaycan tanıyır – VİDEO  |     20:57 Pakistanda helikopter qəzaya uğrayıb, ölənlər var  |     20:52 Bakı Dəmiryol Vağzalında parklanma xidməti avqustun 18-dən dayandırılacaq  |     20:43 Sabah növbəti tədris ili üzrə lisey və gimnaziyalara qəbul imtahanı keçiriləcək  |    

Mağazada sındırılan əşyanın pulunu kim ödəməlidir? (AÇIQLAMA)

Bəzən mağazalarda müştərilərin ehtiyatsızlığı nəticəsində mallar zərər görərək istifadəyə yararsız hala düşə bilir. Bu kimi vəziyyətlər müştərilər ilə mağaza rəhbərliyi arasında anlaşılmazlıqlara yol açır. Həmin zaman bəzi müştərilər zərərin ehtiyatsızlıqdan qaynaqlandığını əsas gətirərək dəymiş ziyanı ödəməkdən imtina edirlər. Mağaza sahibi isə zərərin ödənilməsini tələb etdikdə tərəflər arasında mübahisələr baş verə bilir.

Müştəri tərəfindən mağazadakı məhsula ziyan dəyərsə, zərəri kim qarşılamalıdır?

Median.Az xəbər verir ki, mövzu ilə bağlı milli.az-a vəkil Emil Aslanov açıqlama verərək bildirib ki, istehlakçı hər hansı bir məhsula bilmədən ziyan vurarsa, hər zaman bu zərəri ödəməli deyil.

"Lakin bəzi sahibkarlar, alıcıların öz hüquqlarını bilməməsindən istifadə edərək dəymiş zərəri müştərilərdən tələb edirlər. Mağazada hansısa əşya sındırılıbsa, bu zərəri müştəridən tələb etmək olmaz. Bəlkə o müştərinin üzərində o qədər məbləğ yoxdur. Hüquqları pozulmuş şəxs məhkəməyə müraciət etməklə öz pozulmuş hüquqlarını və dəymiş ziyanı tələb edə bilər".

Vəkil onu da əlavə edib ki, mağazalarda sındırılma ehtimalı yüksək olan məhsulun yanında xəbərdarlıq nişanı qoyulmalıdır ki, alıcılar bunu görüb daha ehtiyatlı davransınlar. Bəzi mağazalarda təmizlik zamanı xəbərdarlıq nişanı qoyulmur, bu kimi hallarda müştəri sürüşüb nə isə sındırarsa, dəymiş zərəri qarşılamalı deyil.

"Mağazaya uyğun olaraq rəfların düzülüş qaydaları müəyyən edilməlidir. Rəfların və üzərindəki həmin malların rəfdan kənara çıxması halında, həmin mağaza sahibinin günahı ucbatından hesab olunur və istehlakçıların hər hansı ziyanı ödəmək məsuliyyəti yaranmır. Heç bir mağaza sahibi alıcıyı girov kimi saxlaya bilməz. Bu, azadlığın pozulması faktıdır və sahibkar törətdiyi əmələ görə ciddi məsuliyyət daşıyır".скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            801 15.11.24 22:10