Mağazada sındırılan əşyanın pulunu kim ödəməlidir? (AÇIQLAMA) » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
15:38 AZAL bəzi reysləri LƏĞV ETDİ  |     15:23 İsrailin öldürdüyü iranlı nüvə alimlərinin SİYAHISI  |     15:22 Prezidentin köməkçisi: Qafqazdakı yeni status-kvo beynəlxalq hüquqa əsaslanır  |     14:58 Xamenei İsrailə hücumdan bir saat əvvəl iclas keçirib  |     14:45 Rusiya Azərbaycana təşəkkür etdi  |     14:43 Naxçıvanda dönərxananın fəaliyyəti məhdudlaşdırıldı  |     14:42 İsrailin zərbələri İranın uran zənginləşdirmə zavoduna zərər yetirib  |     14:40 Sabahdan Qazaxa ilk dəfə sürətli qatarlarla sərnişindaşımaya başlanılır  |     14:38 Bayram gününün havası AÇIQLANDI  |     14:36 Xankəndidə 37 ildən sonra "Son zəng" çalındı  |     14:35 İsrailin hücumu nəticəsində İranın Şəhid Çamran şəhərində bina çöküb: 60 nəfər ölüb - FOTO  |     14:19 70 mindən çox müəllim əməkhaqqısını diffensial qaydada artımla alacaq  |     14:18 İranın ballistik raketlərinin hissələri İordaniya və Suriya ərazisinə düşüb  |     14:16 İran-İsrail münaqişəsində ƏN QORXULU SSENARİ açıqlandı  |     14:15 Bakıda bütün ictimai çimərliklər 15 iyundan başlayacaq mövsümə tam hazır vəziyyətdədir  |     14:10 Rusiya vətəndaşlarından ibarət qrup Azərbaycana təxliyə edilir - FOTO / VİDEO  |     14:06 Bakıda dənizdə batmaq təhlükəsi olan 26 yaşlı kişi xilas edilib - VİDEO  |     14:03 Tanınmış tarzən vəfat etdi - FOTO  |     14:01 Azərbaycan neftinin qiyməti 77 dolları ötdü  |     14:00 Yol polisindən "Son zəng"lə bağlı XƏBƏRDARLIQ  |    

Mağazada sındırılan əşyanın pulunu kim ödəməlidir? (AÇIQLAMA)

Bəzən mağazalarda müştərilərin ehtiyatsızlığı nəticəsində mallar zərər görərək istifadəyə yararsız hala düşə bilir. Bu kimi vəziyyətlər müştərilər ilə mağaza rəhbərliyi arasında anlaşılmazlıqlara yol açır. Həmin zaman bəzi müştərilər zərərin ehtiyatsızlıqdan qaynaqlandığını əsas gətirərək dəymiş ziyanı ödəməkdən imtina edirlər. Mağaza sahibi isə zərərin ödənilməsini tələb etdikdə tərəflər arasında mübahisələr baş verə bilir.

Müştəri tərəfindən mağazadakı məhsula ziyan dəyərsə, zərəri kim qarşılamalıdır?

Median.Az xəbər verir ki, mövzu ilə bağlı milli.az-a vəkil Emil Aslanov açıqlama verərək bildirib ki, istehlakçı hər hansı bir məhsula bilmədən ziyan vurarsa, hər zaman bu zərəri ödəməli deyil.

"Lakin bəzi sahibkarlar, alıcıların öz hüquqlarını bilməməsindən istifadə edərək dəymiş zərəri müştərilərdən tələb edirlər. Mağazada hansısa əşya sındırılıbsa, bu zərəri müştəridən tələb etmək olmaz. Bəlkə o müştərinin üzərində o qədər məbləğ yoxdur. Hüquqları pozulmuş şəxs məhkəməyə müraciət etməklə öz pozulmuş hüquqlarını və dəymiş ziyanı tələb edə bilər".

Vəkil onu da əlavə edib ki, mağazalarda sındırılma ehtimalı yüksək olan məhsulun yanında xəbərdarlıq nişanı qoyulmalıdır ki, alıcılar bunu görüb daha ehtiyatlı davransınlar. Bəzi mağazalarda təmizlik zamanı xəbərdarlıq nişanı qoyulmur, bu kimi hallarda müştəri sürüşüb nə isə sındırarsa, dəymiş zərəri qarşılamalı deyil.

"Mağazaya uyğun olaraq rəfların düzülüş qaydaları müəyyən edilməlidir. Rəfların və üzərindəki həmin malların rəfdan kənara çıxması halında, həmin mağaza sahibinin günahı ucbatından hesab olunur və istehlakçıların hər hansı ziyanı ödəmək məsuliyyəti yaranmır. Heç bir mağaza sahibi alıcıyı girov kimi saxlaya bilməz. Bu, azadlığın pozulması faktıdır və sahibkar törətdiyi əmələ görə ciddi məsuliyyət daşıyır".скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            756 15.11.24 22:10