Bakıda “Old City Inn” hotelini seçən rusiyalı turist xoşagəlməz hallarla qarşılaşıb - FOTO » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:05 Əli Mirəliyevlə Elariz arasında qalmaqal: ABŞ-dan gələn suala cavab  |     23:00 Ukrayna Pokrovsk yaxınlığında daha bir kəndi azad etdi (VİDEO)  |     22:54 Əmisi oğlundan borc istədi, evdə olmadığını bilib oğurluğa getdi  |     22:46 Azərbaycanda yerli turistlər ən çox nələrə pul xərcləyir? (SİYAHI)  |     22:40 Mal ətinin kilosu 20 manata qədər qalxacaq? (İDDİA)  |     22:32 Sumqayıtda iki dəvəquşu və 13 tutuquşu IDEA tərəfindən xilas edilib - Video  |     22:26 Tiktoker Xosrov həbs olundu  |     22:19 Ruben Vardanyanın məhkəməsi davam etdirilib  |     21:55 Prokurorluq orqanlarında İŞLƏMƏK İSTƏYƏNLƏRİN NƏZƏRİNƏ  |     21:48 Avropa İttifaqının yeni səfiri Azərbaycana gəlib  |     21:46 Bakının bəzi küçələrində nəqliyyatın hərəkəti qismən MƏHDUDLAŞDIRILACAQ  |     21:27 Azərbaycanda pul bazası azalıb  |     21:17 Şahbaz Şərifi Rusiyaya səfərə dəvət etdi  |     21:10 Şirvanda avtoxuliqanlıq edən sürücü həbs olundu  |     21:04 Ana və körpə ölümü azalıb  |     20:59 Azərbaycana daimi yaşamaq üçün gələnlərin sayı açıqlandı  |     20:54 Çıxışı qadağan edilmiş 590 nəfərin Azərbaycanı tərk etməsinin qarşısı alınıb  |     20:48 Gədəbəydə dağlıq ərazidə yanğın olub - Video  |     20:42 Əfqanıstanda yenidən zəlzələ baş verib  |     20:36 Britaniya Rusiyaya qarşı yeni sanksiyaları elan etməyə hazırlaşır  |    

Bakıda “Old City Inn” hotelini seçən rusiyalı turist xoşagəlməz hallarla qarşılaşıb - FOTO

Azərbaycana turist axını getdikcə artır. Bunu rəsmi statistika da sübut edir. Məsələn, bu ilin yanvar-avqust aylarında ölkəyə 2,1 milyondan çox turist gəlib ki, bu da ötən ilin eyni dövrü ilə müqayisədə 8,2% çoxdur.

Median.Az
xəbər verir ki, səyahət etmək üçün ölkəmizi seçənlərin sayının artması bu sahədə fəaliyyət göstərən şirkətlərin, hotel və ictimai iaşə obyektlərinin öz işinə daha məsuliyyətli yanaşmasını zəruri edir. Çünki cəmi 1 ziyarətçinin xidmətin səviyyəsi ilə bağlı mənfi rəyi ilə onlarla, tanınmış şəxs olduqda isə yüzlərlə, minlərlə əcnəbini ölkəyə gəlmək istəyindən daşındıra bilər. Əgər həmin ziyarətçi jurnalistdirsə, bu rəyin əhəmiyyəti dəfələrlə artır.

“Report”un əldə etdiyi məlumata görə, bu günlərdə rusiyalı jurnalistlər Bakıya səfərləri zamanı qədim şəhərin ab-havasına uyğun yerdə qalmaq üçün İçəri Şəhərdəki hotellərdən birini - "Old City Inn"i seçiblər. Lakin onlar internetdə təqdim olunduğunun əksi olaraq hoteldə pis xidmət və şəraitsizliklə qarşılaşıblar.

Belə ki, turist “Old City İnn” hotelində eyvanın qapısının bağlanmadığını və bunun onun üçün təhlükə yaratdığını, bütün gecə boyu otağının milçəklərlə dolu olduğunu vurğulayıb. Bununla yanaşı, o, yataq dəstinin də çox çirkli olduğunu, ümumiyyətlə, otağın təmizlənmədiyini bildirib. Turistin sözlərinə görə, otağın hamamının vannasının tüklə dolu olması, kanalizasiyadan isə üfunət iyinin gəlməsi onlarda doğru seçim etmədiklərinə əsas yaradıb. Ziyarətçilər “Old City İnn” otelinin işçilərinin xidməti barədə isə bildirib ki, ütü üçün 4 dəfə müraciət ediblər, lakin bu istək yerinə yetirilməyib, qeydiyyata isə dəfələrlə zəng etsələr də, telefon üzlərinə qapadılıb.

Gördüklərindən nəticə çıxararaq hoteli dəyişmək istəyi jurnalistlərə baha başa gəlib. Belə ki, hotelin sahibi Şaiq Mütəllimov qalmayacaqları günlərin də ödənişini tələb edib, pulu aldıqda isə heç bir çek təqdim olunmayıb.

"Report" məsələyə münasibət öyrənmək üçün “Old City İnn” hoteli ilə əlaqə saxlasa da, heç bir tutarlı cavab ala bilməyib, hotel əməkdaşı onlara rəsmi şəkildə məktubla müraciət etməyi tövsiyə edib. Bunu nəzərə alaraq hotel barədə özümüz də internetdə araşdırma aparmağı, onun digər müştərilərinə qarşı necə münasibət göstərdiyini öyrənməyə qərara aldıq.

Məlum oldu ki, ...

Diana Qaliullina adlı turist internet vasitəsilə nömrə bron etsə də, Bakıya gəldikdə həmin oteldə ona nömrənin boş olmadığını bildiriblər, əvəzində bərbad şəraitdə digər hoteli tövsiyə ediblər, müştəri razılaşmayanda isə qalmağa başqa yer axtarmağı bildiriblər. D.Qaliullina yazır ki, hotel rəhbərliyində onların telefon nömrəsi və digər əlaqə vasitələri olsa da, heç bir xəbərdarlıq etmədən bron olunmuş nömrəni digərlərinə satıblar.


Otel sifarişi üzrə ixtisaslaşmış dünya üzrə məşhur booking.com saytında da sözügedən hotellə bağlı xeyli sayda xoşagəlməz rəy var. Belə ki, bu yay nömrə götürən turistlər səhər yeməyinin çox zəif olmasını, yemək verilən beşinci mərtəbədəki terrasa qalxmaq üçün isə liftin işləməməsini qeyd ediblər.


Məsələyə münasibət bildirən Azərbaycan Turizm Assosiasiyasının (AZTA) sədri Nahid Bağırov mövcud problemləri hotellərin lisenziyasız fəaliyyət göstərməsi ilə izah edib: "2015-ci ildən Azərbaycanda mehmanxana tipli, eləcə də turizm obyektlərinin fəaliyyəti üçün lisenziya tələb olunmur. Odur ki, belə xoşagəlməz hallar yaşanır. Turist üzləşdiyi problemlərlə bağlı müraciət etsə belə, nə isə etmək mümkün olmayacaq. Hesab edirəm ki, hotel rəhbərliyi özü bu cür şikayətlərin olmamasına çalışmalıdır".

скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 195 27.09.19 20:31