Mojo.az Banner
16:47 "Çörəyim səhnədən çıxır" - Yaşar Nurinin qızı cavab verdi  |     16:40 Baş nazirdən beynəlxalq ikili diplomla bağlı sərəncam  |     16:39 Gəncədə gənc oğlan pnevmoniyadan vəfat edib  |     16:25 Üç vəzifəli şəxs cərimələndi  |     15:52 Laçında daha 17 ailəyə evlərinin açarları təqdim olundu  |     15:44 Kamran Əsədov işi: 11 abituriyent və pinəçi istintaqa çağırıldı (YENİ DETALLAR)  |     15:43 "Çelsi" unikal nailiyyətə imza atıb  |     15:31 MTV kanalına xəbərdarlıq edilib  |     15:16 Masallıda 3200 abonentin qazı kəsiləcək  |     15:11 Dostunu evinə çağırıb yeyib-içdilər, arağa görə burnunu sındırdı  |     14:46 Həyat yoldaşını qətlə yetirən şəxs: "Mələklər arvadımın məni aldatdığını dedilər"  |     14:45 Azərbaycan klublarının gəlirləri açıqlandı  |     14:23 Əməkdar müəllim Nadir Hüseynov QƏZADA ÖLÜB (Yenilənib)  |     14:08 AMB 3 BOKT-un vəzifəli şəxslərini cərimələyib  |     14:00 Mütəşəkkil dəstə üzvləri saxlanıldı - Video  |     13:57 Azərbaycanda hava limanında ƏMƏLİYYAT: Gəmi kapitanı və daha iki nəfər həbs edildilər  |     13:43 Sidneydə terror aktı törədən şəxs 59 maddə üzrə ittiham olunur  |     13:33 Bakıda 31 yaşlı qadın dəm qazından boğuldu  |     13:32 Naxçıvandan gələnlər Biləsuvar gömrük postunda saatlarla soyuqda gözləyirlər - NƏ BAŞ VERİR? (Video)  |     13:27 Əsgər ölümünə görə şərti məhkum edilən polkovnik təqaüdə göndərildi  |    
Left Banner
Right Banner

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

15.05.2019 15:44 3 880
Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA
Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3