“WhatsApp”da neyroşəbəkə funksiyası olacaq » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:59 İki günlük körpənin xəstəxanada naməlum ölümü  |     22:51 Parisdə mitinq iştirakçıları Makronun istefasını tələb ediblər  |     22:29 Zaqatalada yol qəzası zamanı xəsarət alan beş nəfərin kimliyi məlum olub - FOTO - YENİLƏNİB  |     22:17 Parisdə keçirilən aksiyada Avropa İttifaqının bayrağı cırılıb  |     21:51 Tramp Zukerberqi “sui-qəsddə” günahlandırıb və onu həbsxanaya göndərməklə hədələyib  |     21:47 Durovun saxlanılması hücumun bir hissəsidir - Filippot  |     21:17 İran prezidenti bu axşam ilk dəfə xalqa müraciət edəcək  |     21:10 Alimlər Yerin yaxınlığında üçüncü qlobal sahə tapdı  |     21:02 Qazaxıstanda dörd nəfər şaxtada zəhərlənərək ölüb  |     20:52 Sentyabrın 3-də bu ərazilərdə su olmayacaq  |     20:44 700 bal toplayan, yoxsa olimpiya çempionu? - Elə cavab verdi ki...  |     20:34 Qış parkında yay günü eskalatorları niyə "don vurdu"?  |     20:26 Paris-2024: Azərbaycan paraüzgüçüsü gümüş medal qazanıb  |     20:18 Lənkəranda qonşular arasında dava düşüb, 5 nəfər xəsarət alıb  |     20:06 İmişlidə müəllim intihar edib  |     19:46 XİN rəsmisi: Azərbaycanın İtaliyadan silah aldığı barədə iddia həqiqəti əks etdirmir  |     19:33 Ayxan Hacızadə: Azərbaycanla Ermənistan Konstitusiyası arasında paralellik və bərabərlik yaratmaq cəhdi qəbuledilməzdir  |     19:23 Bakıda 18 yaşlı qız binadan yıxılıb öldü  |     19:10 UEFA Çempionlar Liqasının yeni formatdakı oyunlarının SİYAHISI - FOTO  |     18:29 Bakıda 17 yaşlı qız itkin düşdü  |    

“WhatsApp”da neyroşəbəkə funksiyası olacaq

Meta Korporasiyası iOS üçün “WhatsApp”ın yeni beta versiyasını buraxıb. Onun əsas xüsusiyyəti generativ süni intellektin “Dəstək” bölməsinə inteqrasiyasıdır.

Neyroşəbəkə mesencer

dən istifadə zamanı çətinlik çəkən istifadəçilərin suallarını cavablandıracaq.

Yeni funksiyanın tətbiqi istifadəçilərin texniki dəstək işçiləri ilə əlaqəni tamamilə dayandıracaqlarını bildirmir. Süni intellekt, müştərinin sualının öhdəsindən gələ bilmədikdə və ya müştəri bunu proqramdan istəyəndə kömək üçün insanlara müraciət edəcək.

Yeni funksiyanın məqsədi hətta xidmət işçiləri məşğul olduqda və tez cavab verə bilmədikdə belə, istifadəçilərə problemləri həll etməyə kömək etməkdir. Süni intellekt həm də ümumilikdə texniki dəstək yükünü və işçilərin cavab vermə müddətini azaltmağa kömək edəcək.

Mənbə: gazeta.ruскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            666 08.02.24 11:59