Mojo.az Banner
23:00 Uşaqları virtual təhlükədən necə qorumaq olar? - VİDEO  |     22:52 Mikayıl Cabbarov: "Azərbaycan iqtisadiyyatında qeyri-neft sektorunun payı 71,5 faizə çatıb"  |     22:48 Bakıda da peyda olmağa başlayır - Qarşınıza çıxsa, dərhal uzaqlaşın  |     22:41 Lavrovdan Paşinyana açıq xəbərdarlıq: İki stulda oturmaq olmaz  |     22:36 Bakıda sürücü sükan arxasında öldü  |     22:29 Rəqəmsal fırıldaqçılıqla mübarizə üzrə tələblərə riayət etməyən qurumlar cərimələnəcəklər (XƏBƏRDARLIQ)  |     22:22 Azovda həlak olanların nəşi vətənə gətirildi  |     22:16 "Paşinyanı dəstəklədiyim üçün çox qürur duyuram" - Trampdan təbrik  |     22:11 Hacıqabulda açıq ərazidə yanğın söndürüldü  |     22:02 Bakıda bağçada valideynlərdən pul yığılır? - İDDİA - VİDEO  |     21:55 Tramp: İranla razılaşma 2–3 gün ərzində imzalana bilər  |     21:51 Ermənistanla münaqişənin həllindən sonra Azərbaycan orta güc konsepsiyasına keçib  |     21:43 İki teatr Mədəniyyət Nazirliyinin tabeliyinə verildi  |     21:41 Həyat yoldaşını atası ilə birlikdə qətlə yetirən qadının məhkəməsi  |     21:31 Masazırda lüks avtomobillə xuliqanlıq edən sürücü həbs edildi  |     21:30 Məzunlar təhsil xərclərini neçə ilə çıxarır? - AÇIQLAMA  |     21:21 Tovuzda fermada MÜƏMMALI ÖLÜM  |     21:17 Eldar "Avroviziya"dakı uğursuzluqların səbəbini açıqladı  |     21:09 Dondurmanın gözlənilməz FAYDASI  |     21:04 35 valideyn hüquqlarından məhrum edilib - Kamran Əliyev  |    
Left Banner
Right Banner

Həftədə bu qədər alkoqol qəbul etmək infarkt və insultdan qoruyur - Alimlər açıqladı

27.07.2021 16:48 1 626
Həftədə bu qədər alkoqol qəbul etmək infarkt və insultdan qoruyur - Alimlər açıqladı
London Universitet Kollecinin alimləri ürək üçün xeyirli olan alkoqol dozasını müəyyən ediblər.

Britaniyalı alimlər ürək-damar xəstəliyindən əziyyət çəkən insanlarda gündəlik qəbul edilən alkoqol dozasına görə infarkt, insult, stenokardiya və ürək tutması nəticəsində ölüm riskini qiymətləndiriblər. Məlum olub ki, gündə yarım qədəh şərab içənlərin ölüm riski içməyənlərə nisbətən daha azdır, gün boyu bir qədəh şərab içənlərlə bir şüşə pivə içənlərin ölüm riski isə təxminən eynidir.

Sfera.az-ın məlumatına görə, tədqiqatın nəticələri "BMC Medicine” jurnalında dərc edilib.

London Universitet Kollecinin alimləri araşdırmalarında İngiltərə və Şotlandiya səhiyyə xidmətlərinin, Britaniyanın biobankının və əvvəlki 12 tədqiqatın nəticələrindən yararlanıblar.

Ümumilikdə, son 20 ildə ürək-damar xəstəliklərindən əziyyət çəkən 48 mindən çox kişi və qadın haqda məlumat toplanıb. Söhbət infarkt, insult, stenokardiya və ya ürək tutması nəticəsində baş verən ölüm hallarından, eləcə də iştirakçıların istehlak etdiyi alkoqol dozasından gedir.

Alimlər müəyyən ediblər ki, gündə altı qram alkoqol qəbul edənlərdə ürək-damar xəstəlikləri və ölüm riski minimum səviyyədədir. Gündəlik 15 qram spirtli içki qəbul edənlərin ölüm riski daha yüksək, amma heç içməyənlərdən daha aşağıdır. Nə qədər təəccüblü səslənsə də, hər gün bir şüşə pivə və ya yarım şüşə şərab içənlər içməyənlərlə eyni qrupa daxil edilib.

"Nəticələrimiz göstərir ki, ürək-damar xəstəliklərindən əziyyət çəkən insanların infarkt, insult və ya stenokardiyanın qarşısını almaq üçün içməyi tamamilə dayandırmağına ehtiyac yoxdur, amma alkoqol istehlakı digər xəstəliklərin inkişaf riski ilə əlaqəli olduğundan həftəlik alkoqol istehlakını azaltmaları məsləhətdir", - deyə bildirilib.

Məlumata görə, gündə altı qram alkoqol qəbul edənlər arasında yenidən infarkt və ya insult keçirmə riski, heç içməyənlərə nisbətən 50 faiz, hər hansı digər səbəbdən ölmə riski isə 21 faiz aşağıdır.

Alimlər hesab edir ki, həftədə 105 qrama qədər spirtli içki qəbulu ürək üçün təhlükəsiz hesab edilə bilər, bu isə bir şüşə şərab və ya orta tündlükdə olan üç şüşə pivəyə bərabərdir. Bundan artıq içki qəbul edənlər üçün ağır ürək xəstəlikləri riski kəskin şəkildə artır.

Tədqiqatçılar nəticələrin birbaşa müşahidəyə deyil, fərqli mənbələrdən və fərqli dövrlərdə əldə edilmiş məlumatların riyazi işlənməsinə əsaslandığını qeyd edirlər. Onlar yaşa, cinsi mənsubiyyətə və siqaretə münasibətə görə nəticələrə müəyyən düzəlişlər edib. Eyni zamanda uzun müddət spirtli içki qəbul edib, sorğu zamanı içməyənləri, yaxud yüngül formada içki qəbul edənləri içməyənlər və ya az içənlər qrupundan çıxarmağa çalışıblar.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner