Mojo.az Banner
18:29 "Dinamo"nun baş məşqçisi: "Qarabağ"la matç çox gərgin keçəcək"  |     18:12 Canlı yayımda söyüş söyən tiktoker SAXLANILDI  |     18:03 Dərmanları yanlış vaxtda qəbul etmək təsirini azalda bilər - XƏBƏRDARLIQ  |     17:43 Baş ağrısı, halsızlıq, təzyiq... - Havaların qəfil dəyişməsi sağlamlığa necə təsir edir?  |     17:35 Xarkov istiqamətindəki vəziyyət: Vodyanoye yaşayış məntəqəsi Rusiya ordusunun nəzarətinə keçib  |     17:19 Ağdaş heyvan satışı bazarı fəaliyyətə başlayıb  |     17:11 Dünyada tullantıdan gəlir əldə edən ölkələr - SİYAHI  |     17:09 Bakıda əcnəbini öldürməkdə təqsirləndirilən şəxs: "Nihadın günahı yoxdur"  |     17:06 Kolumbiyada matəm elan olundu  |     16:57 Dünya Çempionatına buraxılmamışdı, UEFA Superkubokunu idarə edəcək  |     16:52 Azərbaycanda bu şəxslərin gecə saatlarında işləməsi qadağandır  |     16:46 "Yarım saat bunu etsəniz..." - Piylənmədən BELƏ QORUNUN  |     16:42 "Green Card" lotereyası nə vaxt başlayır?  |     16:35 Sosial müavinət alanların nəzərinə  |     16:30 Ermənistan Kəlbəcər istiqamətində yeni yol çəkir  |     16:23 Kafenin sanitar qovşağından meyit tapıldı  |     16:16 Bu il sularda 50 nəfər batıb - RƏSMİ  |     16:11 Müdafiə Nazirliyi məlumat yaydı - Video  |     16:04 iPhone 18-lə bağlı yeni detal sızdı  |     16:00 Ölkədə ÜDM istehsalı artıb  |    
Left Banner
Right Banner

Gündə 6 fincan qəhvə içmək bu xəstəliklərin yaranmasına SƏBƏB OLUR

21.02.2025 20:33 1 038
Gündə 6 fincan qəhvə içmək bu xəstəliklərin yaranmasına SƏBƏB OLUR
Çinin Paytaxt Tibb Universitetinin alimləri müəyyən ediblər ki, gündə altı fincandan çox qəhvə içmək ürək çatışmazlığı, koroner ürək xəstəliyi və insult riskini artırır. 

Araşdırmanın nəticələri “Frontiers in Nutrition” jurnalında dərc olunub. 

Su, çay və qəhvə dünyanın ən məşhur içkiləridir. Onların istehlakının ürək-damar sağlamlığına necə təsir etdiyini öyrənmək üçün alimlər yarım milyondan çox insanın (210 239 kişi və 251 383 qadın) məlumatlarını təhlil ediblər.

Alimlər könüllüləri müşahidə edərkən bütün ürək-damar hadisələrini qeydə alıblar. Tədqiqat zamanı 11 098 iştirakçıda ürək çatışmazlığı, 33 426 nəfərdə koronar ürək xəstəliyi, 9 706 nəfərdə insult aşkarlanıb.

Müntəzəm su istehlakının həm kişilərdə, həm də qadınlarda ürək-damar xəstəlikləri riskini azaltdığı məlum olub.Bunun əksinə olaraq, həddindən artıq qəhvə istehlakı - gündə altı stəkandan çox - həm ürək çatışmazlığı, həm də koroner ürək xəstəliyi və insult riskini artırıb. Həddindən artıq çay istehlakı da ürək-damar xəstəlikləri riskini artırıb.

Alimlər çay və qəhvənin qadınlara daha çox təsir etdiyini qeyd ediblər. Həmçinin məlum olub ki, bu içkilərin qəbul edilməsi içməli suyun qoruyucu təsirini qismən zəiflədir.
//sfera.az


скачать dle 11.3
Mojo.az Banner