Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:00 Ermənistan aviaşirkəti Moldova ərazisində qadağan edildi  |     22:50 Zaqatalada qəza zamanı xəsarət alan şəxslərin kimliyi məlum olub - YENİLƏNİB  |     22:41 Trampın oğlu ABŞ-nin Kiyevə yardımı dayandırmalı olduğunu deyib  |     22:30 Biletsiz sərnişinlər problemi maarifləndirmə, yoxsa cərimələrlə həll olunmalıdır?  |     22:22 Qarlı havada bu şəxslər çölə çıxmasın  |     22:15 Rusiya müharibənin bitməsi üçün şərtini AÇIQLADI  |     21:59 Bakıda yeni bulvar salınacaq  |     21:46 Ukrayna XİN rəhbəri: Heç kim Ukraynanı təslim olmağa məcbur edə bilməz  |     21:35 Samuxda çayda batan şəxslərin kimliyi müəyyən olunub - YENİLƏNİB  |     21:17 Ağaclar qanunsuz kəsildi, vəzifəli şəxs işdən çıxarıldı - Video  |     21:17 Ağaclar qanunsuz kəsildi, vəzifəli şəxs işdən çıxarıldı - Video  |     20:54 Zaqatalada yol-nəqliyyat hadisəsi baş verib, bir neçə nəfər xəsarət alıb  |     20:43 Uşaqları birinci sinfə gedəcək valideynlərin diqqətinə!  |     20:30 Tramp Zelenskini diktator adlandırıb  |     20:23 Qadın voleybolçular arasında Azərbaycan Yüksək Liqasında XII tura start verilib  |     19:58 Palata: ETSN-in tullantılarla bağlı cərimələri formal xarakter daşıyıb  |     19:43 Paşinyan yeni konstitusiyanın qəbul edilməsinin zəruriliyini bəyan edib  |     19:36 Cərrahi əməliyyatları çəkib paylaşmaq olar? - Həkimlərdən çağırış  |     19:29 Azərbaycanda ən bahalı və istedadlı oyunçuların - Siyahısı  |     19:21 BDYPİ şaxtalı hava ilə əlaqədar sürücülərə xəbərdarlıq edib  |    

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            3 256 15.05.19 15:44