Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:05 Məhkəmə tanınmış rusiyalı şahmatçını 9 il azadlıqdan məhrum etdi  |     22:52 Bakıda saxlanılan Rusiya vətəndaşlarını yaxınları ziyarət edib  |     22:35 Biləsuvarda qəza riskinin yüksək olduğu ərazilərdə 12 ədəd radar quraşdırılır  |     22:28 Ramin İsayevin əmlakı müsadirə edilə bilər - 15 il həbsi istənilir  |     22:28 Maşınını xadimələrə yudurdan məktəb direktoru işdən çıxarıldı  |     22:20 Ukrayna vətəndaşı Qazaxda çayda boğuldu  |     21:52 Bakıda saxlanılan Rusiya vətəndaşlarını yaxınları ziyarət ediblər  |     21:48 Tramp, Putin və Si Cinpin sentyabrda Çində görüşə bilərlər  |     21:44 Bakıda polis xüsusi əməliyyat KEÇİRDİ  |     21:36 HƏMAS-dan İsrailə xəbərdarlıq  |     21:16 Ukraynada azərbaycanəsilli hərbçi həlak olub  |     21:07 Ermənistan silahlı qüvvələrinin təxribatları nəticəsində zərər çəkmiş şəxslər məhkəmədə ifadə veriblər  |     21:05 Ali Məhkəmə "Meydan TV" ilə bağlı qərarı qüvvədə saxlayıb  |     21:03 Bakıda məşhur hotel SÖKÜLÜR - VİDEO  |     20:21 İranın dörd şəhərində son 24 saatda 51 dərəcə istilik qeydə alınıb  |     20:13 Azərbaycanda 9 avtobus marşrutu üzrə müsabiqələrin qalibləri müəyyən edilib  |     20:08 İyulun 23-dək Azərbaycanda 41 dərəcə isti olacaq  |     20:01 Bakıda “Sea Breeze” istirahət mərkəzinə aparan marşrut fəaliyyətə başlayır - FOTO  |     19:56 Peskov “WhatsApp”ın Rusiyada mümkün ləğvini şərh edib  |     19:50 Polis Maştağada xüsusi əməliyyat keçirib, pomidor istixanasında 881 kiloqram narkotik vasitə aşkarlanıb  |    

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            3 547 15.05.19 15:44