Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
15:36 Daha bir ölkənin İrandakı səfirliyi müvəqqəti olaraq Bakıya köçür  |     14:31 Erməni general məhkəmədə vaxtilə işğal olunmuş ərazilərimizdə mina basdırılması ilə bağlı danışdı  |     13:35 Bakı-Qazax qatarının bileti niyə belə bahadır? - VİDEO  |     13:22 Bu şəxslərə 59 yaşından pensiya veriləcək - Qanun təsdiqləndi  |     13:21 Bakıda ata gizli telefon işlədən qızını döyüb öldürdü  |     13:19 Bakıda binanın damında qanunsuz inşa olunan hovuz sökülüb - FOTO  |     13:17 Sumqayıtda tekstil fabrikində baş verən yanğın tam söndürülüb  |     13:14 Azərbaycanın bir sıra çimərliklərində normadan artıq ÇİRKLƏNMƏ AŞKARLANDI  |     13:12 Bu gün Kahramanmaraşda "Azərbaycan məhəlləsi"nin açılışı olacaq  |     13:11 Bakı üzrə müəllimlərin orta aylıq əmək haqqı açıqlanıb  |     13:08 Bakıda TDT Məhkəmə Şuraları Şəbəkəsinin Əsasnaməsi imzalandı  |     12:42 Bakı-Ağstafa-Bakı marşrutu üzrə əlavə qatar reysləri təyin edilib  |     12:41 Reyd keçirildi: 16 sürücü barədə protokol tərtib edildi  |     12:40 Sabah Biləsuvarın bəzi ərazilərində qaz kəsiləcək  |     12:37 Avtomobil təmiri sexindən 15 yaşlı oğlanın meyiti tapılıb - Elgünlə eyni məktəbdə oxuyurmuş (FOTO)  |     12:35 İran xəstəxanaya hücum etdi - Netanyahudan İsrail ordusuna ƏMR  |     12:34 Türkiyədə 70 kq qızılla saxlanılan azərbaycanlı attaşe köməkçisi ilə bağlı QƏRAR  |     12:33 Durov Makronun mesajına cavab vermədi  |     12:32 Sevgilisindən qisas alan altı uşaq anasına hökm oxundu  |     12:30 30 yaşlı kişi bıçaqlandı  |    

Problemli kreditlərlə bağlı şikayətlərə niyə cavab verilmir? - AÇIQLAMA

Problemli kreditlərin həlli ilə bağlı imzalanmış fərmandan sonra martın 28-də müvafiq siyahı açıqlanıb. Tam siyahı isə aprelin 15-də məlum olub.

Bundan sonra bəzi vətəndaşlar adlarını siyahıda tapmadığı üçün şikayətlərini Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasının elektron portalında yaradılmış “Apellyasiya komissiyasına müraciət” bölümünə ünvanlayıblar.

Verilən məlumatlara görə, Apellyasiya komissiyası müraciətə baxdıqdan sonra 15 gün müddətində şikayəti cavablandırır. Ancaq bəzi vətəndaşlar şikayətlərindən 15-20 gün keçməsinə baxmayaraq, cavab almadıqlarını bildirirlər.

Məsələ ilə bağlı Oxu.Az Maliyyə Bazarlarına Nəzarət Palatasına mətbuat katibi Elşən Allahverdiyev ilə əlaqə saxlayıb.

Onun sözlərinə görə, bəzi şikayətlər xüsusi araşdırma tələb etdiyi üçün qanunda göstərildiyi kimi, 30 iş günü müddətində həmin vətəndaşlara cavab veriləcək:

“Bizə daxil olan bütün şikayətlər xüsusi araşdırma tələb edir. Vətəndaşlar maliyyə hesabatında səhv hesablandığından şikayətlənir, biz bununla bağlı həmin banklara sorğu göndəririk. Bankdan aldığımız cavabları mövcud vəziyyətə uyğunlaşdırırıq, analiz edib, vətəndaşa 30 iş günü müddətində cavab veririk.

Bu qrafik dəyişməz olaraq qalır. Bu müddət ərzində mütləq olaraq vətəndaşa cavab veriləcək. Qeyd edim ki, 30 iş günü tamam olmamasına baxmayaraq, ilkin müraciətlər artıq cavablandırılıb.

Bəzən olur ki, vətəndaşlar istənilən halda ona verilən məbləği yoxlamaq üçün apellyasiya şikayəti verirlər. Müraciətlərin çoxu fərmanın aid olmadığı vətəndaşlara məxsusdur”.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            3 484 15.05.19 15:44