Mojo.az Banner
23:02 Saçlarınız tökülürsə, bunları sınayın: 3 təbii üsul  |     22:54 Növbəti miqrant axını bu ölkəyə oldu  |     22:45 Rusiyanın neft-kimya kompleksi Ukrayna dronlarının hədəfində  |     22:37 Yerə yeni maqnit qasırğası yaxınlaşır - təhlükəli tarixlər  |     22:31 Keçmiş deputat Anna Mkrtçyanın atası TUTULDU  |     22:29 Azərbaycan, ABŞ və Ermənistan Sülh Sammitinin ildönümü ilə bağlı Birgə Bəyanat yayıblar  |     22:27 Azərbaycan XİN Kolumbiyaya başsağlığı verib  |     22:21 Bu ərazilərdə qaz olmayacaq  |     22:15 Türkiyə “atəşi kəsin” dedi, Rusiya atəş püşkürdü  |     22:07 Sürücülərin NƏZƏRİNƏ: Paytaxtın üç küçəsində avtomobillərin hərəkəti tam məhdudlaşdırılacaq  |     21:23 ABŞ Futbol Federasiyası FIFA-nın idarəetmə strukturunda dəyişikliklərə çağırdı  |     21:13 Bəzi məhsullar bahalaşacaq – SİYAHI  |     20:45 Ukrayna Rusiyada neft-kimya kompleksinə zərbə endirdi  |     20:10 "Qəbələ" braziliyalı müdafiəçi ilə 3 illik müqavilə imzalayıb  |     19:56 Pezeşkian: "Süni intellektə əsaslanan ABŞ İrandakı vəziyyətlə bağlı yanıldı"  |     19:28 Bu gün / 19:12 54 Şahbuzda VAZ aşdı: 76 yaşlı qadın həyatını itirdi  |     19:25 DTX: "Beynəlxalq kibercinayətkar şəbəkələrin Azərbaycana qarşı qanunsuz əməllərinin qarşısı alınır"  |     18:23 Bakıda tanışlarını bıçaqlayan şəxsə prokuror ağır cəza istəyib  |     18:15 I ixtisas qrupunda "pulsuz" yerlərin sayı bəlli oldu  |     18:03 KMBİ: Qanunsuz dövriyyəsi 10 milyon manat olan onlayn mərc şəbəkəsi ifşa edildi - Video  |    
Left Banner
Right Banner

Çox yeyib kökəlməyənlərin SİRRİ AÇILDI

28.01.2019 20:44 2 219
Çox yeyib kökəlməyənlərin SİRRİ AÇILDI
Kembric universitetinin alimləri yeni tədqiqatın nəticələrini açıqlayıblar.

Median.az xəbər verir ki, “Science Daily”dəki məqaləyə əsasən, alimlər bəzi insanların istədikləri qədər yemək yeyib kökəlmədiklərinin səbəbini tapıblar. Məlum olub ki, bu insanlar genetik mutasiya sayəsində kökəlmirlər.

Alimlər 2 mindən çox insan üzərində təcrübə aparıblar. Onlar bu məlumatları müxtəlif çəkisi olan 14 min insanın DNA məlumatları ilə müqayisə ediblər. Məlum olub ki, arıqlıq və köklük əvvəllər heç vaxt tədqiq edilməmiş genetik mutasiya ilə bağlı ola bilər.
Tədqiqatın müəllifləri qeyd edirlər ki, bəzi genlər artıq çəkinin yaranma riskini artırır. Amma hələ də məlum deyil ki, kəşf edilən genlər iştahın artması və ya yeyərək kökəlməməyə nə dərəcədə təsir edir.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner