Mojo.az Banner
12:21 Vətəndaşlar sığorta hesabına dərmanları apteklərdən ala biləcəklər  |     12:13 İstanbulda əməliyyat: Polis əməkdaşı öldürüldü  |     11:51 Pirəkəşkül və Ağdərədə partlayışlar olacaq - Nazirlikdən XƏBƏRDARLIQ  |     11:46 Xınalıqdan qayıdan əcnəbi yolda köməksiz vəziyyətdə qaldı  |     11:38 Tərtərdə yaşlı qadının meyiti tapılıb  |     11:23 Milli Məclisdə Azərbaycan dili ilə bağlı konfrans keçirilir  |     11:17 Naxçıvanda uşaq oğrusu peyda olub? - RƏSMİ AÇIQLAMA  |     22:45 Tofiq Musayevə yüksək vəzifə verildi  |     22:03 Ermənistanda azərbaycandilli kanal bağlandı (Video)  |     21:42 Astarada anasını döyən oğul həbs olundu  |     21:35 Tulin Ələkbərova həbs edildi  |     21:11 Beyləqanda ağır qəza - 1 nəfər öldü, 2 nəfər yaralandı  |     20:57 Gündə bir stəkan şərab: Zərəri, yoxsa faydası var?  |     20:47 Binalarda təhlükə: Yanğın çıxışları niyə bağlıdır? (VİDEO)  |     20:14 Bakıda təmir zamanı tarixi abidəyə zərər vuruldu, yağış suyu evlərə doldu  |     19:49 "Qarabağ" - "Ayaks" oyunu İTV-də yayımlanacaq  |     19:42 Gecəyarı evə girib qadını öpdü, süpürgə ilə döyüldü, elektron qolbaq taxıldı  |     18:22 Restoranlarda müştəriləri soymağın yeni üsulu: İstədikləri qədər haqq tələb edirlər  |     18:05 Tarixi qaranlıq yaxınlaşır: Dünya bunu 6 dəqiqə izləyə biləcək  |     17:54 Mərkəzi Banka yeni səlahiyyət verildi  |    
Left Banner
Right Banner

Dünyada ən çox gəlir gətirən makyaj məhsulları

17.10.2025 22:04 303
Dünyada ən çox gəlir gətirən makyaj məhsulları
Qlobal kosmetika sənayesində ən çox gəlir gətirən makiyaj məhsulları məlum olub.

Valyuta.az xəbər verir ki, dünya bazarında satış həcminə və mənfəət göstəricilərinə görə fondoten, pomada və tuş liderlik edib.

Fondoten bazarın əsas gəlir mənbəyinə çevrilib

Fondoten kateqoriyası illik orta hesabla 20-22 milyard dollar gəlir gətirir. Bu məhsul həm qadınlar, həm də kişilər arasında artan tələbatla seçilir.
“Natural glow” və “nude skin” trendləri ilə yanaşı, brendlər artıq fondotenləri yalnız örtücülük deyil, həm də dəriyə qulluq xüsusiyyətləri (SPF qoruma, vitamin tərkibi, nəmləndirici təsir) ilə təqdim edir. Məhz buna görə də, bu seqmentdə satış edən L’Oréal, Estée Lauder, Maybelline, Fenty Beauty və NARS kimi şirkətlər bazar payını qoruyur.

Pomada satışlarında “Lipstick Effect” təsiri

İkinci yerdə dodaq boyası gəlir. Bu məhsulun illik gəliri 12-15 milyard dollar arasında dəyişir. Ekspertlər artımı “Lipstick Effect” fenomeni ilə izah edirlər. İqtisadi qeyri-sabitlik dövrlərində insanlar bahalı məhsullardan imtina etsələr də, kiçik lükslərə, xüsusilə dodaq boyalarına tələbat azalmır.

2020-2024-cü illər arasında qlobal pomada satışlarında 30%-ə yaxın artım qeydə alınıb. Ən çox gəlir gətirən markalar sırasında MAC Cosmetics, Dior Beauty, Chanel, YSL Beauty və Charlotte Tilbury yer alıb..

Üçüncü sırada tuş (mascara) dayanır. Bu kateqoriya hər il təxminən 10 milyard dollarlıq dövriyyə yaradır. İstehsal xərcləri az, tələbat isə sabit olduğu üçün bu məhsul ən yüksək mənfəət faizi olan seqmentlərdən biri sayılır. Ən çox satılan modellər arasında L’Oréal Voluminous Lash Paradise, Maybelline Lash Sensational və Benefit They’re Real! tuşları öndə gedir.скачать dle 11.3