00:47 Taksi qiymətləri artacaq? - Rəsmi cavab (VİDEO)  |     21:25 Daşkəsəndə altı uşağının səs-küyünə dözməyən kişi arvadını döydü  |     21:17 Mbappe zədəsini sağaldıb, sabah meydana çıxa bilər  |     18:35 Filippin sahillərində 5,6 bal gücündə zəlzələ oldu  |     17:49 Qusarda avtomobil kanala aşdı - Beş nəfər xəsarət aldı  |     17:17 Ramiz Mehdiyev Təhlükəsizlik Şurasının üzvlüyündən azad edilib  |     15:08 HƏMAS silahı yerə qoymaqdan imtina etdi  |     14:39 Qanunsuz balıq ovu ilə məşğul olanlar saxlanıldı  |     14:36 Tramp keçmiş konqresmeni həbsdən azad etdi  |     14:32 Günəşdə 47 dəqiqə davam edən iki partlayış olub  |     14:11 Astanada Azərbaycan-Qazaxıstan Ali Dövlətlərarası Şuranın ikinci iclası keçiriləcək  |     14:04 AZAL təyyarəsinin qəzasında yaralanan Nurullah Siracov vəfat etdi  |     14:00 Qatlanan "iPhone"un buraxılışı təxirə salınır  |     13:57 Bazarda arabaçı işləyən şəxsin 5 şirkəti var - Video  |     13:53 Azərbaycanda Müstəqilliyin Bərpası Günüdür  |     13:46 "Ford" 625 min avtomobili geri çağıracaq  |     13:21 Gələn il Bakı üzrə yığılacaq ümumi gəlirlər açıqlandı  |     13:17 Bakıda ailə evindən çıxarıldı: Övladları küçədə dərs oxuyurlar  |     13:07 Yuxarı Şirvan kanalında bir nəfər batıb  |     23:02 "Qarabağ" "Turan Tovuz"u məğlub etdi  |    

Dünyada ən çox gəlir gətirən makyaj məhsulları

Qlobal kosmetika sənayesində ən çox gəlir gətirən makiyaj məhsulları məlum olub.

Valyuta.az xəbər verir ki, dünya bazarında satış həcminə və mənfəət göstəricilərinə görə fondoten, pomada və tuş liderlik edib.

Fondoten bazarın əsas gəlir mənbəyinə çevrilib

Fondoten kateqoriyası illik orta hesabla 20-22 milyard dollar gəlir gətirir. Bu məhsul həm qadınlar, həm də kişilər arasında artan tələbatla seçilir.
“Natural glow” və “nude skin” trendləri ilə yanaşı, brendlər artıq fondotenləri yalnız örtücülük deyil, həm də dəriyə qulluq xüsusiyyətləri (SPF qoruma, vitamin tərkibi, nəmləndirici təsir) ilə təqdim edir. Məhz buna görə də, bu seqmentdə satış edən L’Oréal, Estée Lauder, Maybelline, Fenty Beauty və NARS kimi şirkətlər bazar payını qoruyur.

Pomada satışlarında “Lipstick Effect” təsiri

İkinci yerdə dodaq boyası gəlir. Bu məhsulun illik gəliri 12-15 milyard dollar arasında dəyişir. Ekspertlər artımı “Lipstick Effect” fenomeni ilə izah edirlər. İqtisadi qeyri-sabitlik dövrlərində insanlar bahalı məhsullardan imtina etsələr də, kiçik lükslərə, xüsusilə dodaq boyalarına tələbat azalmır.

2020-2024-cü illər arasında qlobal pomada satışlarında 30%-ə yaxın artım qeydə alınıb. Ən çox gəlir gətirən markalar sırasında MAC Cosmetics, Dior Beauty, Chanel, YSL Beauty və Charlotte Tilbury yer alıb..

Üçüncü sırada tuş (mascara) dayanır. Bu kateqoriya hər il təxminən 10 milyard dollarlıq dövriyyə yaradır. İstehsal xərcləri az, tələbat isə sabit olduğu üçün bu məhsul ən yüksək mənfəət faizi olan seqmentlərdən biri sayılır. Ən çox satılan modellər arasında L’Oréal Voluminous Lash Paradise, Maybelline Lash Sensational və Benefit They’re Real! tuşları öndə gedir.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            144 17.10.25 22:04