16:59 Türkiyədə 149 hakim futboldan UZAQLAŞDIRILDI  |     16:41 Suriyadan qayıdan azərbaycanlılar DANIŞDILAR: "Keçmişdən gələcəyə dönmüş kimi hiss edirəm" - Video  |     16:00 Qafqazda İLK - Azərbaycanda meyit donorun ürəyi transplantasiya edildi  |     15:52 Hazırda Xocalının 11 kəndinə əhalinin köçürülməsi istiqamətində işlər aparılır  |     15:29 Ermənistan Naxçıvana gedən dəmir yolu üçün maliyyə ayırmadı  |     15:26 Salyanda xoşagəlməz hadisə: Pulu itdiyi üçün şagirdin pulqabısını yoxlayan müəllim CƏZALANDIRILDI  |     14:20 ABŞ-nin hava nəqliyyatında ciddi problemlər qeydə alınır  |     14:19 Azərbaycanda məktəblilərin intim videoları yayıldı  |     14:00 Sumqayıtdan Bakıya hərəkət edən avtobusun hərəkət sxemi dəyişdirilir  |     13:54 Əvvəllər insan alveri cinayətlərinə görə məhkum olunmuş şəxs narkotiklə ƏLƏ KEÇDİ  |     13:46 Suraxanıda 12 minlik dələduzluq - Saxlanılan var  |     13:37 Ceyhun Bayramov Peter Siyarto ilə görüşdü  |     13:20 DTX tərəfindən saxlanılan icra başçısının köməkçisi DANIŞDI  |     12:56 Kiberpolis onlayn yolla zərərli kompüter proqramları satan hakeri ifşa etdi - Video  |     12:50 Azərbaycan Respublikasının Cinayət Məcəlləsinə dəyişiklik edilir  |     12:48 Monteneqroda saxlanılan Azərbaycan vətəndaşı sərbəst buraxılıb (Yenilənib)  |     12:31 Türkiyədən Azərbaycana gətirilən energetik içkilərdəki maddə orqanizmdə ciddi fəsadlara səbəb ola bilər  |     12:11 "OpenAI"dən iddialı hədəf: Şirkət dəyərini 1 trilyon dollara çatdıracaq  |     12:07 Balıkesirdə yenə zəlzələ oldu  |     12:06 Naxçıvanda insanları Bakıdan avtomobil gətirmək vədi ilə aldadan şəxs SAXLANILDI - Video  |    

Kartof üzərində mesaj yazmaqla milyonlar qazanır

İnnovasiya və sahibkarlıq sahəsində bəzən ən sadə və qəribə ideyalar belə milyonluq gəlirə çevrilə bilər. ABŞ-da yaradılan "Potato Parcel" adlı startap da məhz bu nümunələrdən biridir.

Şirkət insanların istədiyi mesajı kartofun üzərinə yazaraq ünvanlarına göndərir.

Qulağa absurd səslənsə də, bu ideya qısa müddətdə viral olub, "Shark Tank" kimi nüfuzlu platformada sərmayə cəlb edərək ciddi biznes modelinə çevrilib.

“Potato Parcel” ideyası 2015-ci ildə amerikalı Alex Craig tərəfindən yaradılıb. İlk vaxtlar sadəcə sosial şəbəkələrdə əyləncə məqsədilə yayılan bu təşəbbüs, çox keçmədən real müştəri bazasına və aylıq 10–13 min ABŞ dolları gəlirə malik biznesə çevrildi. Daha sonra biznes Riad Bekhit tərəfindən devralındı və aylıq gəlir 20-25 min ABŞ dolları səviyyəsinə qədər yüksəldi.

Layihə “Shark Tank” verilişində təqdim olunarkən, artıq 13 ayda 12 000-dən çox kartof satılmış və 215 min ABŞ dolları gəlir əldə edilmişdi. Layihə investor Kevin O’Leary tərəfindən dəstəklənərək daha böyük bazarlara çıxış imkanı qazandı. O’Leary, layihəni “nə qədər qəribə olsa da, marketinq baxımından mükəmməl” adlandırmışdı.

“Potato Parcel” bu gün də fəaliyyətini davam etdirir. Şirkətin rəsmi internet səhifəsi vasitəsilə məhsul sifarişləri qəbul olunur və təklif olunan seçimlər təkcə kartof üzərində mesajla məhdudlaşmır - glitter bomb, big head cut-out, foto ilə kartof və digər kreativ variantlar mövcuddur.

Yayılan mediaya əsasən, şirkət indiyədək 700 000 ABŞ dollarından çox satış həyata keçirib və ümumi dəyəri 1.75 milyon dollar olaraq qiymətləndirilir. Bəzi sosial media paylaşımlarında satışların 7 milyon dollara çatdığı iddia edilsə də, bu rəqəmlər hələlik rəsmi mənbələrlə təsdiqlənməyib.

Başlanğıcda yalnız ABŞ bazarını hədəfləyən startap hazırda Kanada, Avstraliya, Birləşmiş Krallıq və Avropa ölkələrinə də xidmət göstərir. Rəsmi veb-saytda çoxsaylı ölkələr üçün valyuta dəstəyi mövcuddur. Bu isə onun beynəlxalq alıcılara da çatdırılma təklif etdiyini göstərir.

Qeyd etmək lazımdır ki, “Potato Parcel” şirkəti Better Business Bureau (BBB) platformasında “F” reytinqinə sahibdir və cavabsız müştəri şikayətləri ilə diqqət çəkir. Bu isə müştəri xidmətlərində bəzi boşluqların ola biləcəyinə işarədir.

Sadə bir kartofun üzərinə yazılan mesajla milyon dollarlıq biznes qurmaq ideyası bəlkə də ilk baxışdan qeyri-ciddi görünə bilər. Ancaq "Potato Parcel" misalı göstərir ki, innovasiya yalnız texnologiyada deyil - həm də insanların duyğularını, yumor hissini və sosial davranışlarını doğru dəyərləndirməklə də mümkündür.
//valyuta.azскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            219 14.08.25 22:48