Mojo.az Banner
17:38 Nazir İsaxan Aşurovun oğluna yeni vəzifə verdi  |     17:22 Bir il əvvəl itkin düşən qadın oğlu tərəfindən ÖLDÜRÜLÜBMÜŞ  |     17:02 Yaşlılara sürücülük qadağası var? – Hüquqşünasdan AÇIQLAMA  |     16:53 Alimlər xəbərdarlıq etdilər: 12 avqustda maqnit qasırğası baş verəcək  |     16:46 1200-dən çox şəxsin ölkədən çıxışı məhdudlaşdırılıb - SƏBƏB  |     15:35 Bakıda sürücüləri kütləvi cərimələyən yeni radar? - DİN-dən AÇIQLAMA  |     15:27 Məktəbəhazırlıq qruplarına 17 mindən çox uşaq qeydiyyatdan keçib  |     15:22 Cinayət törətməkdə şübhəli bilinən 38 nəfər saxlanıldı  |     15:14 Ürək sağlamlığı üçün ən faydalı balıqlar BUNLARDIR  |     15:09 İranda qisas bayrağı qaldırıldı  |     15:01 Vanqadan 2026-cı il üçün qorxunc proqnozlar  |     14:56 Ən şanslı 3 bürcü - Uğur qapıları açıldı  |     14:50 Bakının bu küçələri tam bağlanacaq  |     14:42 Zəlzələdə ölənlərin sayı 6301-ə çatdı  |     14:37 Azərbaycanda unun topdansatış qiymətləri  |     14:30 Liviyada hərbi kəşfiyyatın rəisi sui-qəsd nəticəsində öldürüldü  |     14:25 Baş prokuror Qubada vətəndaşları qəbul edəcək  |     14:16 Ali Məhkəmə podrat müqavilələri ilə bağlı qərar qəbul etdi  |     14:11 "Paşinyan ziddiyyətli və çaşdırıcı açıqlamalar verir" - Rusiya XİN  |     14:03 İrandan Rusiyaya bibərlərin arasında narkotik aparmaq istədilər - VİDEO  |    
Left Banner
Right Banner

Qəhvə beyinə necə təsir edir? – Maraqlı araşdırma

01.02.2025 22:11 1 140
Qəhvə beyinə necə təsir edir? – Maraqlı araşdırma
Yeni bir araşdırmaya görə, müntəzəm qəhvə istehlakı yaşlı insanlarda demans riskini azalda bilər, lakin bu, yalnız şəkərsiz, kofeinli qəhvəyə aiddir.

Lent.az-ın məlumatına görə, qəhvə istehlakı ilə demans riski arasında əlaqə Böyük Britaniyada 40-69 yaş arasında olan 200.000-dən çox insanın tibbi məlumatlarının təhlili zamanı aşkar edilib. 

Tədqiqatçılar bu insanların nə qədər tez-tez qəhvə içdiklərini, həmçinin tədqiqata başladıqdan sonra doqquz il ərzində onlara demans diaqnozu qoyulub-olmadığını araşdırıblar.

Tədqiqat məqaləsində deyilir: "Kofeinli qəhvənin, xüsusilə də şəkərsiz qəhvənin istehlakı Alzaymer, eləcə də Parkinson xəstəliyinin inkişaf riskinin aşağı olması ilə əlaqələndirilir. Bununla belə, şirinləşdirilmiş qəhvə üçün belə bir əlaqə müşahidə edilməyib".

Tədqiqat iştirakçıları istehlak etdikləri qəhvə miqdarına görə beş qrupa bölünüblər: kofe içməyənlər, gündə 0-1 stəkan içənlər, 1-2 stəkan, 2-3 fincan və 3 stəkandan çox içənlər.

Gündə 3 stəkandan çox qəhvə içən qrupda demensiyanın ən az rastlanması qeydə alınıb. Ümumilikdə, müntəzəm qəhvə içənlərin qəhvə içməyənlərlə müqayisədə Alzaymer xəstəliyinə tutulma riski 34%, Parkinson xəstəliyinə tutulma riski 37% və neyrodegenerativ xəstəliklərdən ölmə riski 47% daha az idi.

Tədqiqatçılar kofeinin beyinə qoruyucu təsir göstərə biləcəyini, şəkər və süni dadlandırıcıların isə onun faydalarını zəiflədə biləcəyini irəli sürürlər. Ancaq bu fərziyyələri təsdiqləmək üçün əlavə tədqiqatlara ehtiyac var.

скачать dle 11.3
Mojo.az Banner