Mojo.az Banner
23:01 Çəki gedir, bəs sağlamlıq? – Mədəkiçiltmə əməliyyatının təhlükəli tərəfləri  |     22:54 Nazir onu direktor TƏYİN ETDİ  |     22:48 Samuxda qarayara xəstəliyi təsdiqləndi – Nazirlikdən AÇIQLAMA  |     22:34 Biləsuvarda mübahisə ölümlə nəticələndi: 16 yaşlı oğlan saxlanıldı  |     22:26 Səudiyyə Ərəbistanında neftayırma zavoduna PUA HÜCUMU  |     22:16 Qəzzanın polis rəisi İsrailin zərbəsi nəticəsində ölüb  |     22:03 Liftdən istifadə ömrümüzü qısaldır  |     21:58 Doktorantlara hansı hallarda hərbi möhlət verilir? - Rəsmi cavab  |     21:50 “Həzi Aslanov” nə vaxt açılacaq?  |     21:42 Məktəbli formalarının qiymətləri açıqlandı – RƏSMİ  |     21:37 Arıqlama dərmanları təhlükəlidir ? - Bu problemlə üzləşə bilərsiniz  |     21:30 "Bu, qatarlar arasında intervalı azaldacaq"  |     21:25 Azərbaycandakı "Qocalar ev"ində yaşayanların sayı azalıb  |     21:18 Qriqoryan həbs edilmək üçün saxlanıldı  |     21:11 “Şəfa” fransalı futbolçunu heyətinə qatdı  |     21:05 Azyaşlılar üçün ingilis dili imtahanına qeydiyyat başladı  |     20:39 Rusiya Ermənistana şərt qoydu  |     20:33 Xaricdən gətirilən bitki yağlarında təhlükəli maddə tapıldı  |     20:13 Konfrans Liqası: "Qarabağ" "Dinamo Kiyev"ə qarşı: Oyun başladı - CANLI YAYIM  |     20:02 Kəlbəcərdə mina partladı: Xəsarət alan var  |    
Left Banner
Right Banner

Qəhvə bu insanlar üçün faydalıdır

30.09.2024 19:35 1 053
Qəhvə bu insanlar üçün faydalıdır
Araşdırmalara görə, kofein hipertansiyonlu insanlarda demensiyaya qarşı durmağa kömək edir.

Median.Az
lent.az-a istinadən bildirir ki, bunu Çinin Ningxia Tibb Universitetinin alimləri aşkar ediblər.

Tədqiqatlar göstərib ki, qəhvə və ya çayın orta miqdarda istehlakı bədəndə iltihabın səviyyəsini azaldır və həmçinin qan-beyin baryerini (qan və sinir toxuması arasında böyük və ya qütb molekullarının və qan hüceyrələrinin, o cümlədən immun sistemlərin qarşısını alan maneə) gücləndirir). Bütün bunlar demensiyanın inkişaf ehtimalını azaldır.

Çindən olan tədqiqatçılar daha da irəli gedərək kofeinli içkilərin qəbulu ilə demensiyanın inkişaf riski arasında birbaşa əlaqə yaratmağa çalışıblar. Alimlər Britaniya Biobankında qeydiyyatdan keçmiş yarım milyondan çox insanın məlumatlarını öyrəniblər.

Məlum olub ki, hipertoniya xəstələri diaqnozu olmayanlara nisbətən demans inkişaf riski daha yüksəkdir. Eyni zamanda, müntəzəm olaraq gündə bir fincan qəhvə və ya çay içənlərdə demensiyaya daha az rast gəlinir.

Alimlər hesab edirlər ki, içkinin hipertansif xəstələr üçün müsbət təsiri onun orqanizmdə iltihabi prosesləri azaltmaq qabiliyyəti ilə bağlıdır. Bununla belə, mütəxəssislər vurğulayırlar ki, onların nəticələri korrelyasiyalı məlumatlara əsaslanır və aşkar edilmiş əlaqəni təsdiqləmək üçün əlavə araşdırmalara ehtiyac var.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner