Otellərin "ulduz fırıldaqçılığı": Məqsəd nədir? » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:11 Azərbaycanın iki güləşçisi Avropa çempionatında finala yüksəldi  |     22:51 Bakıda texnika qaz xəttini zədələyib, bəzi yerlərdə qaz təchizatı dayandırılıb  |     22:41 İşıq, qaz “sabit tarifə” keçir: nə deməkdir və nə olacaq?  |     22:28 Daha bir şirkətin vergi borcu üzə çıxdı  |     22:21 Azərbaycanlı zəvvarları daşıyan təyyarə İrana təcili eniş etdi  |     22:18 Azərbaycan millisi Macarıstana uduzdu  |     22:11 “102”yə əsassız zənglər etdi, həbs olundu  |     21:55 Üç gün iş olmayacaq  |     21:39 Bakı-Ağstafa qatarı üzrə əlavə reyslər təyin edilib  |     21:31 Əli Əsədov Özbəkistan Prezidenti ilə görüşüb  |     21:18 70 il birlikdə yaşadılar, 90 yaşdan sonra evləndilər  |     21:13 Məcsiddə uşaqlara oyuncaq paylayanlar saxlanıldı - Aralarında vəzifəli şəxs də var  |     21:05 Yuxusuzluq yeniyetmələrin beynini məhv edir - Alimlərdən xəbərdarlıq  |     20:59 Bakıda yenicə açılışı olan klinika fantastik qiymətə satışa çıxarıldı  |     20:50 Azərbaycanda 3 uşağı olan ailələr çoxuşaqlı sayılacaq?  |     20:44 Fermer tərəvəzlərə verilən kimyəvi gübrələrdən elə şeylər danışdı ki...  |     20:38 1995-ci ildə banda yaratdı, 3 nəfəri öldürdü, quldurluq etdi - 30 il sonra məhkəmədə  |     20:33 Qarındakı təhlükəli piy qatından xilas olmağın 10 effektiv yolu - Həkimlər açıqladı  |     20:26 10 yaşlı qızın ölümündə təqsirli bilinən həkimlərin işi: biri cəza, digəri bəraət aldı  |     20:19 Avstriyada üçgünlük milli matəm elan ediləcək  |    

Otellərin "ulduz fırıldaqçılığı": Məqsəd nədir?

"Təəssüflər olsun ki, bəzi otelllərdə müştəriləri aldadaraq bu cür addımlar atırlar. Bu da müştərilərdə çaşqınlığa səbəb olur. Hətta bəzən müştəriləri aldadaraq bir otelin içində bir neçə otelin olduğunu göstərərək sadəcə görüntü yaratmaqla satışlarını artırmağa çalışırlar".

Bunu Qaynarinfoya turizm eksperti Ceyhun Aşurov Bakıda 77 mehmanxananın qonaqları aldatması ilə bağlı faktlara münasibət bildirərkən deyib.

Ekspert bildirib ki, hazırda Azərbaycanda ulduz təsniflatlaşdırlması prosesi davam edir:

"Turizm haqqında qanun" qəbul edildikdən sonra bu məsələ icbari xarakter daşıdı və otellərin ulduz təsnifatlaşdırılmasından keçməsi mütləqdir. Əks halda otel bu təsnifatlaşdırımdan keçməsə onu cərimə də gözləyir. Bu proses zaman alan məsələdir. Bu çox sürətli olmur, zaman-zaman otellər müraciət edərək təsnifatlaşdırmadan keçirirlər. COP29-la əlaqədar proses bir az da sürətlənib".

Ekspert bu gün Azərbaycanda 800-ə yaxın otelin olduğunu vurğulayıb ki, bunun da yalnız 300-ə qədəri təsnifatlaşdırmadan keçib:

"40-a yaxın otel bu təsnifatlaşmadan keçə bilməyib. Bu proses hələ ki, davam edir. Bundan əvvəl ulduz təsnifatlaşdırmasını Mədəniyyət Nazirliyi həyata keçirirdi. Bunlar müddətli olur. Müddətdən sonra qüvvədən düşür. Yenidən otelin vəziyyətinə baxılır və ulduz təsnifatlaşdırılması aparılır. Əvvəlki ulduz təsnifatlaşdırılmasına görə verilən ulduzlar artıq qüvvəsini itirib. Bu müddətdə bir çox liberal addımlar atıldı. Turizm şirkətlərində lisenziyalar ləğv edildi. Eyni zamanda otellərdə bu məsələ məcburi deyil, daha çox könüllü idi. İndi vəziyyət daha fərqlidir. Turizm sahəsində sağlam rəqabətin təmin olunması, müştəri məmnuniyyətinin artırılması üçün Avropa Otellər Komissiyası, Azərbaycan Otellər Assosiasiyası və Dövlət Turizm Agentliyi ilə bir yerdə işləyir. Bir çox kriteriyalıar var. Səhv etmirəmsə, 300-ə yaxın kriteriya mövcuddur. Otellərdə həmin kriteriyalara baxılır və yekunda qiymətləndirilərək ulduzlaşmaq məsələsi həyata keçirilir".



Ekspert qeyd edib ki, bir çox otellər tikilib və yaxud da mövcud otellər, hansısa ulduz katiqoriyasına layiq görülmüşdüsə, artıq onlar qüvvəsini itirib:

"Buna uyğun olaraq da indiki təsnifatlaşdırmaya kimi bəzi otellər onlayın portallarda öz satışlarını ulduz katiqoriyalarına görə davam etdirir. Təsnifatlaşdırmadan keçdikdən sonra müvafiq ulduz katiqoriyasına özlərini mövqeləndirməyə məcburdurlar. Yəni bu günün reallığı ilə addım atırlar. Burada təkcə ulduz təsnifatı rol oynamır, eyni zamanda müştəri, turistlərlə doğru şəkildə davranmaq məsələsi də xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Düşünürəm ki, proses tamamlandıqca bu kimi məsələlə aydınlıq gətiriləcək və nöqsanlar tədricən aradan qaldırılacaq".

Ekspert deyir ki, hər hansı oteli rezerv edən müştəri otelə gələrkən real vəziyyəti görür və xidmətlə yaxından tanış olur:

"Onun da gözləntilərinə uyğun xidmət olmadıqda əlbəttə bu müştərinin etirazına səbəb olur. Yeni qanunda qeyd edildiyi kimi artıq 10 otaqdan az olan yerləşmə yerləri otel hesab olunmur. Ona görə orada otel sözünü yazılması qaydalara uyğun deyil. Bunlar daha çox qonaq evləri statusuna uyğun gəlir".

Ceyhun Aşırov düşünür ki, Azərbaycanda otellərin sayı artdıqca, eyni zamanda təsnifatlaşdırılma yekunlaşdıqca daha sağlam rəqabət mühiti formalaşacaq ki, bu da müştəri məmnuniyyətini artırmış olacaq.

Qeyd edək ki, Dövlət Reklam Agentliyinin məlumatına görə, Bakıda 77 mehmanxana sahiblərinin qonaqları aldatması məlum olub. Azərbaycan Dövlət Reklam Agentliyi ilə Dövlət Turizm Agentliyinin birgə əməkdaşlığı çərçivəsində 2024-cü ilin sentyabr ayında təkcə paytaxtda ulduz kateqoriyasını düzgün qeyd etməyən 70 mehmanxananın açıq məkandakı reklamlarında düzəlişlər edilib. Məlumatda bildirilib ki, mehmanxanalar müvafiq sertifikata malik olmadan daha yüksək ulduz dərəcəsi ilə satış həyata keçirirlərmiş.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            537 15.10.24 22:32