Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
19:20 Gənclər arasında artan böyrək xərçənginin yeni simptomları açıqlanıb  |     19:13 ABŞ Cənubi Koreyadan minlərlə hərbçisini çıxara bilər  |     19:07 Bakıdan Sumqayıta gedən sürət qatarlarında yubanma var  |     18:57 Paytaxtın hansı küçələrində sıxlıq var?  |     18:49 İlqar İsmayılov həbsdə qaldı  |     18:38 "Medilandia Hospital"da uşaq ölümünə görə yoxlama aparıldı, pozuntu AŞKARLANDI  |     18:14 İcra başçısı özünə yeni müavin təyin etdi  |     18:09 Elnur Şükürov barəsində qərar verildi  |     18:02 Lökbatan dairəsində "Vito" YANDI - VİDEO  |     17:53 Ölkədən çıxışına "stop" qoyulan keçmiş nazirin işi ilə bağlı yeni məlumat - Borc daha çoxdu  |     17:52 Levon Mnatsakanyan Azərbaycanın ərazilərinin işğalında iştirak etdiyini təsdiqləyib  |     17:36 Azərbaycan və İtaliya XTQ mənsubları görüşüb  |     17:15 Növbəti iki gündə güclü külək əsəcək - XƏBƏRDARLIQ  |     16:50 Bu gündən bağçalara qəbulda növbələrin yaradılması müvəqqəti dayandırılıb  |     16:43 Rusiyada helikopter qəzaya uğrayıb  |     16:35 Məhkəmə Türkiyənin tanınmış aktyoru Halit Ergenc barəsində həbs qərarı çıxarıb  |     16:21 Bakının Əbdülvahab Salamzadə küçəsində avtomobillə hərəkət qismən məhdudlaşdırılacaq  |     16:11 Bu icra hakimiyyəti orqanlarının səlahiyyəti ləğv edildi  |     15:19 Həbsə olduğu üçün 10 nəfərin öldüyü zavodu əmisi oğlunun adına keçirdi  |     15:14 Sabah hava necə olacaq?  |    

Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ

Mağazalarda meyvə-tərəvəzin girişdə olma səbəbi supermarketlərin sizi əlavə əşyalar almağa sövq etmək üçün mürəkkəb strategiyadan istifadə etməsidir.

Mütəxəssislər girişdə meyvə-tərəvəz yerləşdirmək üçün konkret strategiya olduğunu, gündəlik mallar isə mağazanın arxa tərəfində yerləşdirildiyini açıqlayıb.

Onlar iddia edirlər ki, supermarket dizaynının hər bir elementi alıcıların xərclərini maksimum dərəcədə artırmağa yönəlib, psixoloji və marketinq nöqteyi-nəzərindən pərakəndə satış yerlərinin dizaynına çoxlu fikir getdiyini vurğulayırlar.

Onların sözlərinə görə, girişdə meyvə-tərəvəzlər elə quraşdırılıb ki, gələnlərin nəzərini dərhal cəlb etsin. Meyvə və tərəvəzləri mağazanın qabağına qoymaqda məqsəd alıcıların sonradan daha az sağlam qidalar seçdiyinə görə özlərini daha az günahkar hiss etmələrini təmin etməkdir.

Mütəxəssislər əlavə xərcləri təşviq etməyin başqa bir üsuluna diqqət çəkirlər: taxıl koridorunu elə yerləşdirmək lazımdır ki, şirin seçimlər uşaqların gözü səviyyəsində olsun, bu da onların seçim etmə ehtimalını artırır, daha sağlam alternativlər isə yuxarıda yerləşdirilir. Dizayn həvəskarları həmçinin qeyd edirlər ki, çörək və yumurta kimi vacib əşyalar adətən mağazanın arxa hissəsində tapılır və bu da alıcıları digər əşyaların yanından keçməyə məcbur edir ki, əlavə əşyaların impuls alınmasına səbəb ola bilər.
//lent.az
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            648 14.09.24 21:17