Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
20:25 Ermənistanın keçmiş müdafiə naziri İstintaq Komitəsində dindirilir  |     20:20 Sabah Balakəndə 20 mindən artıq abonentin qazı kəsiləcək  |     20:11 Ağdamda lift və eskalator istehsalı müəssisəsi yaradılacaq  |     20:04 Azərbaycanda “Hava məkanından istifadə və uçuş Qaydaları” təsdiqlənib  |     19:56 Sabah çimərliklərdə suyun temperaturu 24 dərəcəyədək yüksələcək  |     19:50 Sabah bəzi yerlərə yağış yağacaq  |     19:44 Argentinalı futbolçu "Liverpul"a keçə bilər  |     19:35 Qahirədə data mərkəzində baş verən yanğında 4 nəfər ölüb, 20-dən çox insan xəsarət alıb  |     19:25 Zəngilanda 1 tona yaxın yabanı çətənə bitkisi məhv edilib  |     19:18 Lənkəranda gənc sürücü yol qəzasında ölüb  |     19:10 Texasda daşqınlar nəticəsində ölənlərin sayı 104 nəfərə çatıb  |     19:03 İsrailin zərbələri nəticəsində İranda öldürülənlərin sayı 1 060 nəfərə çatıb  |     18:48 İlon Maska partiya yaratmaqda kim kömək edir?  |     18:44 Naməlum şəxs süni intellekt vasitəsilə özünü ABŞ dövlət katibi kimi təqdim etdi  |     18:42 "Arsenal" Benjamin Şeşkonun transferindən imtina etdi  |     18:10 Deputata qarşı sui-qəsd cəhdində təqsirləndirilənlərin şikayəti rədd edildi  |     17:38 Azərbaycanla İordaniya arasında böhranların idarə edilməsinə dair Saziş TƏSDİQLƏNDİ  |     16:46 Bu ərazidə qaz KƏSİLƏCƏK  |     16:37 Ağ Ev Cefri Epşteynin müştəri siyahısı ilə bağlı açıqlama verdi  |     16:21 Mingəçevir İcra Hakimiyyətində FACİƏ - 34 yaşlı kişi öldü  |    

Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ

Mağazalarda meyvə-tərəvəzin girişdə olma səbəbi supermarketlərin sizi əlavə əşyalar almağa sövq etmək üçün mürəkkəb strategiyadan istifadə etməsidir.

Mütəxəssislər girişdə meyvə-tərəvəz yerləşdirmək üçün konkret strategiya olduğunu, gündəlik mallar isə mağazanın arxa tərəfində yerləşdirildiyini açıqlayıb.

Onlar iddia edirlər ki, supermarket dizaynının hər bir elementi alıcıların xərclərini maksimum dərəcədə artırmağa yönəlib, psixoloji və marketinq nöqteyi-nəzərindən pərakəndə satış yerlərinin dizaynına çoxlu fikir getdiyini vurğulayırlar.

Onların sözlərinə görə, girişdə meyvə-tərəvəzlər elə quraşdırılıb ki, gələnlərin nəzərini dərhal cəlb etsin. Meyvə və tərəvəzləri mağazanın qabağına qoymaqda məqsəd alıcıların sonradan daha az sağlam qidalar seçdiyinə görə özlərini daha az günahkar hiss etmələrini təmin etməkdir.

Mütəxəssislər əlavə xərcləri təşviq etməyin başqa bir üsuluna diqqət çəkirlər: taxıl koridorunu elə yerləşdirmək lazımdır ki, şirin seçimlər uşaqların gözü səviyyəsində olsun, bu da onların seçim etmə ehtimalını artırır, daha sağlam alternativlər isə yuxarıda yerləşdirilir. Dizayn həvəskarları həmçinin qeyd edirlər ki, çörək və yumurta kimi vacib əşyalar adətən mağazanın arxa hissəsində tapılır və bu da alıcıları digər əşyaların yanından keçməyə məcbur edir ki, əlavə əşyaların impuls alınmasına səbəb ola bilər.
//lent.az
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            714 14.09.24 21:17