Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
18:09 Gümüşün qiyməti tarixi maksimumu yeniləyib  |     16:11 Magistral yollarda görünüş məsafəsi məhdudlaşacaq  |     16:03 Səkilərdə avtomobilini park edən sürücülərin NƏZƏRİNƏ!  |     16:02 Rusiya hərbçiləri Xarkov və Donetskdə iki yaşayış məntəqəsini nəzarətə götürdü  |     15:06 Pirəkəşkül və Ağdərədə istifadəyə yararsız döyüş sursatları məhv ediləcək  |     15:03 Bakıda daha bir marşrutun avtobusları YENİLƏNİR: İNTERVAL AZALDILIR  |     14:56 İrandan PUA ilə Azərbaycana narkotik keçirmək istədilər  |     14:48 Ermənistanın vaxtilə işğal edilmiş ərazilərimizdə icrası üçün verdiyi əmrlərin şəkilləri məhkəmədə göstərilib  |     14:22 Putinin əfv etdiyi Rusiya siyasətçisi yenidən axtarışa verildi  |     14:14 Gömrük əməkdaşını 16 yaşlı oğlan öldürübmüş - FOTOLAR (YENİLƏNİB)  |     14:07 Bakıda Azərbaycan-İran-Rusiya üçtərəfli görüşü keçirilib - YENİLƏNİB  |     14:04 Nərimanovda ərzaq mağazasında qüsurlar aşkarlandı, sahibi cəzalandırıldı  |     13:41 Niderlandda NATO-nun nüvə təlimləri başlayır  |     13:24 Xocavənddə odlu silah-sursat satmaq istəyən şəxs SAXLANILDI  |     13:19 Sumqayıtda 800 abonentin qaz təchizatı dayandırılacaq  |     13:11 Qəbələdə avtomobilin vurduğu qadınlardan biri öldü  |     13:09 Üç yol filminin təqdimatı olub - FOTO  |     13:03 Azərbaycanda moped idarə etmək üçün sürücülük vəsiqəsi tələb olunacaq  |     23:00 Qanunsuz əyləncənin qurbanları: Günahkar kimdir?  |     22:52 Maşınlardakı bu funksiya kişilərdə sonsuzluq yaradır - AÇIQLAMA  |    

Niyə marketlərdə meyvə-tərəvəzlər həmişə girişdə olur? - HİYLƏ

Mağazalarda meyvə-tərəvəzin girişdə olma səbəbi supermarketlərin sizi əlavə əşyalar almağa sövq etmək üçün mürəkkəb strategiyadan istifadə etməsidir.

Mütəxəssislər girişdə meyvə-tərəvəz yerləşdirmək üçün konkret strategiya olduğunu, gündəlik mallar isə mağazanın arxa tərəfində yerləşdirildiyini açıqlayıb.

Onlar iddia edirlər ki, supermarket dizaynının hər bir elementi alıcıların xərclərini maksimum dərəcədə artırmağa yönəlib, psixoloji və marketinq nöqteyi-nəzərindən pərakəndə satış yerlərinin dizaynına çoxlu fikir getdiyini vurğulayırlar.

Onların sözlərinə görə, girişdə meyvə-tərəvəzlər elə quraşdırılıb ki, gələnlərin nəzərini dərhal cəlb etsin. Meyvə və tərəvəzləri mağazanın qabağına qoymaqda məqsəd alıcıların sonradan daha az sağlam qidalar seçdiyinə görə özlərini daha az günahkar hiss etmələrini təmin etməkdir.

Mütəxəssislər əlavə xərcləri təşviq etməyin başqa bir üsuluna diqqət çəkirlər: taxıl koridorunu elə yerləşdirmək lazımdır ki, şirin seçimlər uşaqların gözü səviyyəsində olsun, bu da onların seçim etmə ehtimalını artırır, daha sağlam alternativlər isə yuxarıda yerləşdirilir. Dizayn həvəskarları həmçinin qeyd edirlər ki, çörək və yumurta kimi vacib əşyalar adətən mağazanın arxa hissəsində tapılır və bu da alıcıları digər əşyaların yanından keçməyə məcbur edir ki, əlavə əşyaların impuls alınmasına səbəb ola bilər.
//lent.az
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            813 14.09.24 21:17