23:02 Bazar günü 23 dərəcə isti olacaq  |     22:46 Azərbaycan bayrağı Nyu-York səmasına qaldırılıb  |     22:31 Arazdəyən-Naxçıvan dəmir yolu xəttinin bərpa edilib-edilməyəcəyinə aydınlıq gətirilib  |     22:21 Avropanın yeni sanksiya paketi Lukaşenkonu hədəfə ala bilər  |     22:13 Hidayət Heydərov çempion oldu  |     21:52 Gürcüstan mətbuatı Azərbaycanın Zəfər bayramından yazdı - FOTO  |     21:47 Ukraynada daha bir azərbaycanlı həlak oldu  |     21:35 Rusiyadan İrana yola düşən ilk yük qatarı limana çatdı  |     21:22 Hərbi paradda bir sıra ölkələrin ordu rəhbərliyi iştirak edib  |     21:00 Xankəndidə Zəfər atəşfəşanlığı  |     20:59 "Formula-1": Braziliyada sprint yarışının qalibi bəlli oldu  |     20:40 Qalmaqallı direktorun yerinə yeni təyinat  |     20:33 Vətən müharibəsində ermənilərin vurduğu PUA-mız necə geriyə QAYITDI?  |     20:26 Xocavənddə evlərin təmirinə 2,3 milyon xərclənəcək  |     20:24 Azərbaycanlı atıcıdan yeni dünya rekordu  |     19:45 Paradda nümayiş etdirilən Azərbaycan Ordusunun arsenalındakı müasir texnika (SİYAHI)  |     19:42 Bu gün Bakı Metropoliteni iş rejimini 1 saat uzadacaq  |     19:36 Romada Azərbaycan vətəndaşı itkin düşüb  |     19:12 Pakistanın Baş naziri Məhəmməd Şahbaz Şərifin Azərbaycana səfəri başa çatıb  |     19:03 Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğanın Azərbaycana səfəri başa çatıb  |    

Fakt budur, taksi qadağaları işə yaramadı - Nazir müavini

Artıq bir neçə gündür ki, taksi xidməti yenidən ucuzlaşıb. Üstəlik, köhnə maşınlarla da taksi xidməti göstərilir. Rəqəmsal inkişaf və nəqliyyat nazirinin müavini Rəhman Hümmətov bunun qarşısını alacaqlarını bildirib. Amma fakt budur, qadağalar, yeni qanunlar o qədər də işə yaramayıb.

Görəsən, bundan sonra taksi xidməti yenidən hər kəsin cibinə uyğun olaraq ucuz qiymətə olacaq?

Ümumiyyətlə, ucuzlaşma nə ilə bağlı ola bilər? Taksi təsərrüfatında baş verənlər nələr vəd edir?

Median.Az xəbər verir ki, mövzunu Globalinfo.az-a şərh edən nəqliyyat üzrə ekspert Aslan Əsədov deyib ki, nəqliyyat vasitələrinin parametrlərinin ölçülməsi, nəqliyyatın ona uyğun istismar edilməsi bir müddət ərzində ola bilər. Onun fikrincə, hər hansı istismar müddəti 10 ildən aşağı olan nəqliyyat vasitəsini köhnə adlandırmaq olmaz:

“Həmin avtomobillərin texniki göstəriciləri xidmətə uyğundursa, kondisioneri varsa və şərtlərə uyğun gələrsə, niyə çalışmasınlar?! Qanunların müəyyən dərəcədə sərtləşdirilməsi, tələb və təklifi qarşılaya bilməmək kimi məsələlər var ki, onlar əsas meyarlardır. Yəni bu məsələlərin başlıca səbəbi qiymətlərin formalaşması, parametr və gələcəkdə buna uyğun olan işlərin görülməsi nəticə etibarilə dediyimiz məsələyə gəlib çıxır. Ona görə də, burada nədənsə narahat olmaq və ya nəyisə daha çox hallandırmaq, insanların narahatlığına səbəb olar kimi göstərmək düzgün olmaz”.
Ekspert deyib ki, əslində, qərar qüvvəyə mindiyi ilk günlərdən bəri bu kimi məsələlər nəzərə alınmalı idi:

“İndiyə qədər “taksi yoxdur, taksi tapa bilmirik” tipli fikirlər çox rast gəlinirdi. Düzdür, hazırkı prosesə uyğun olan 40 mindən artıq taksi çalışırdı. Bəs tələbat necədir? Bakının əhalisi rəsmi olaraq iki milyondan çoxdur. 40 min isə əhalinin az bir faizi deməkdir. Onlar heç qeydiyyatda olan insanların da taksi ehtiyaclarını ödəyə bilmir. Ona görə də, düşünürəm, insanların rifahı, rahat gediş-gəlişi üçün vətəndaşların əlçatanlığını təmin etmək, yeni qaydaların işlənməsinə rəvac vermək və müxtəlif güzəştlər tətbiq etmək olar”.
скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            519 02.08.24 21:51