Mojo.az Banner
17:03 Ölkədən qaçan Ramin Axundovun şirkəti nizamnamə kapitalını yarıya endirib  |     16:55 Əqli qüsurlu kişini "tok" YANDIRDI  |     16:51 Xalq şairi Nəriman Həsənzadənin SON DURUMU  |     16:45 Bakı metrosunda retro vaqonlar nümayiş etdirilir  |     16:42 Azərbaycanda vəkillərin sayı açıqlandı  |     16:31 İmişlidə kişi dəm qazından boğularaq ölüb  |     16:21 Astarada kişi işdə öldü  |     16:09 Gələn il vizasız gedəcəyimiz ölkələr (SİYAHI)  |     16:06 Son 10 ilin STATİSTİKASI - Alkoqolizmdən əziyyət çəkənlərin sayı azalıb, narkomanlar isə artıb  |     15:54 Əzizəyə 18 il həbs tələbi - Sifarişlə ərini öldürtmüşdü  |     15:44 Argentinada güclü zəlzələ oldu  |     15:26 Türkiyə bu tarixdə Ermənistanla sərhədi aça bilər  |     15:22 Qanunsuz işləyən maye qazdoldurma məntəqəsinin istismarı FHN tərəfindən dayandırılıb (Video)  |     15:14 Bu avtobusda gediş haqqı DƏYİŞDİ  |     15:09 Növbəti iki gündə güclü külək əsəcək  |     15:03 Siqaret və arağa tələbat düşüb, makaron və şəkərə isə maraq artıb  |     14:53 Evdə doğuş zamanı körpə ÖLDÜ  |     14:39 Bakıda satılan "monqol quzuları" təhlükəsizdir? - AÇIQLAMA  |     14:38 Pirotexniki vasitələr satan 20 nəfər saxlanılıb  |     14:37 İki rayonda heyvan bazarları fəaliyyətə başlayıb  |    
Left Banner
Right Banner

Son üç ayda televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların janr statistikası açıqlanıb - FOTO

12.07.2024 19:36 714
Son üç ayda televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların janr statistikası açıqlanıb - FOTO
Cari ilin 2-ci rübü ərzində ümumölkə yerüstü televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların məzmun-janr statistikası açıqlanıb.

Bu barədə Audiovizual Şura məlumat yayıb.

Bildirilib ki, Audiovizual proqramların monitorinqi, təhlili və kommunikasiya şöbəsinin açıqladığı statistikaya əsasən, ümumi olaraq açıq ümumölkə yerüstü televiziya yayımında son 3 ay ərzində efirdə olmuş proqramların 24,1%-ni informasiya və analitik proqramlar təşkil edib.

Sıralamada daha sonra idman proqramları (16,4%) və reklam məzmunlu materiallar (14,4%) yer tutur.

Mədəni-maarif janrlı proqramların (maarifləndirici, publisistik, tarixi-mədəni və sairə materiallar) payı bütün kanallar üzrə ümumi olaraq 9 % olub.



скачать dle 11.3