Cari ilin 2-ci rübü ərzində ümumölkə yerüstü televiziya kanallarında yayımlanmış proqramların məzmun-janr statistikası açıqlanıb.
Bu barədə Audiovizual Şura məlumat yayıb.
Bildirilib ki, Audiovizual proqramların monitorinqi, təhlili və kommunikasiya şöbəsinin açıqladığı statistikaya əsasən, ümumi olaraq açıq ümumölkə yerüstü televiziya yayımında son 3 ay ərzində efirdə olmuş proqramların 24,1%-ni informasiya və analitik proqramlar təşkil edib.
Sıralamada daha sonra idman proqramları (16,4%) və reklam məzmunlu materiallar (14,4%) yer tutur.
Mədəni-maarif janrlı proqramların (maarifləndirici, publisistik, tarixi-mədəni və sairə materiallar) payı bütün kanallar üzrə ümumi olaraq 9 % olub.