Mojo.az Banner
22:54 Kennedinin qohumu Rusiyada qiyabi həbs olundu  |     22:46 Tümendən Bakıya uçan təyyarə Ufada məcburi eniş etdi  |     22:44 Bakıdan Yekaterinburqa uçmalı olan təyyarə xarab olub - 24 saatdan çox gecikmə qeydə alınıb  |     21:40 "Fənərbağça" Lukakunu transfer etdi  |     21:30 13:31 saatının mənası nədir?  |     21:07 Ələt-Astara yolunda AĞIR QƏZA: Xəsarət alanlar var  |     20:50 “Tesla” bu problemə görə 20 mindən çox avtomobili geri çağırır: Səbəbi isə bu imiş  |     20:44 İlin ikinci Günəş tutulması başa çatdı (YENİLƏNİB)  |     20:41 "İnter" ingilis futbolçunu transfer etdi  |     20:35 Hörmüz boğazı ilə bağlı GƏRGİNLİK: Trampdan SƏRT AÇIQLAMA  |     20:18 Bloqer Hüseyn Həsənov məhkəmə qərarından şikayət verdi  |     19:50 "Sabah" ABŞ-dən olan basketbolçu Frenki Fidlerin transferini açıqlayıb  |     19:47 Öldüyü açıqlanan futbolçu "morq"da DİRİLDİ  |     19:42 6 yeni “iPhone” modeli hazırlanır  |     19:19 Xocavənddə mina partladı: Xəsarət alanlar var  |     19:06 Ukrayna 26 kəndi geri qaytardı  |     19:01 Yasamalda oğurluq edənlər saxlanıldı  |     18:52 Mingəçevir su anbarında gənc batdı  |     18:42 Kobaxidze Azərbaycan Prezidentinin Naxçıvanda verdiyi mesajlara münasibət bildirib  |     18:29 "Dinamo"nun baş məşqçisi: "Qarabağ"la matç çox gərgin keçəcək"  |    
Left Banner
Right Banner

Xərçəng və diabet riskini azaldan tərəvəz şirəsi

29.06.2024 22:02 1 203
Xərçəng və diabet riskini azaldan tərəvəz şirəsi
Təbii kök suyu sizi bir sıra sağlamlıq problemlərindən qoruya bilər.

Gündəlik qida rasionunuza yerkökü suyu əlavə etmək sağlamlığınızı xeyli yaxşılaşdıra bilər.

Lent.az-ın xarici mediaya istinadən xəbərinə görə, bu yaxınlarda aparılan bir araşdırma müəyyən edib ki, müntəzəm olaraq kök suyu içmək immunitet sistemini gücləndirə və bədəndəki iltihabı azalda bilər.

Cənubi Danimarka Universitetinin alimləri yerkökü şirəsində olan falkarinol (FaOH) və falkarindiolun (FaDOH) bioaktiv birləşmələrinin iltihabi proseslərə təsirini öyrəniblər.

Tədqiqatda 20-55 yaş arası 14 sağlam könüllü iştirak edib, onlardan qan nümunələri kök suyu içməzdən əvvəl və bir saat sonra götürülüb.
Könüllülər 30 qram dondurulmuş qurudulmuş yerkökü tozunu 500 mililitr su ilə qarışdırıblar.

Tədqiqat nəticəsində məlum olub ki, yerkökü suyu diabet və xərçəng kimi iltihabla əlaqəli xəstəlikləri olan insanlar üçün faydalı ola bilər.

Tədqiqatçılar qeyd ediblər ki, yerkökü şirəsi istehlakı, kök şirəsi qəbul edilməməsi ilə müqayisədə şirə istehlakından bir saat sonra pro- və antiinflamatuar sitokinlərin plazma səviyyəsinə təsir edir.

Yerkökü immunitet sisteminin dəstəklənməsində əsas rol oynayan A vitamininin xəbərçisi olan zəngin beta-karotin mənbəyidir. Yerköküdə olan lif  bağırsaq sağlamlığını və ümumi toxunulmazlığı yaxşılaşdıran bir prebiyotik rolunu oynayır.

Yerkökü həmçinin qan şəkərinin səviyyəsini idarə etməyə kömək edə bilər, bu da orqanizmdəki iltihabı azaltmağa kömək edir. Alimlərin fikrincə, faydalı xassələri təkcə kök şirəsindən deyil, təzə kökdən də əldə etmək olar.
скачать dle 11.3
Mojo.az Banner