Mojo.az Banner
02:27 Bakıətrafı qəsəbələrdə mənzillərin qiyməti KƏSKİN ENDİ - Video  |     23:52 Azərbaycanda şirkətin 40 min manatını mənimsəməkdə ittiham olunan işçiyə HÖKM OXUNDU  |     23:02 Bazar günü 23 dərəcə isti olacaq  |     22:46 Azərbaycan bayrağı Nyu-York səmasına qaldırılıb  |     22:31 Arazdəyən-Naxçıvan dəmir yolu xəttinin bərpa edilib-edilməyəcəyinə aydınlıq gətirilib  |     22:21 Avropanın yeni sanksiya paketi Lukaşenkonu hədəfə ala bilər  |     22:13 Hidayət Heydərov çempion oldu  |     21:52 Gürcüstan mətbuatı Azərbaycanın Zəfər bayramından yazdı - FOTO  |     21:47 Ukraynada daha bir azərbaycanlı həlak oldu  |     21:35 Rusiyadan İrana yola düşən ilk yük qatarı limana çatdı  |     21:22 Hərbi paradda bir sıra ölkələrin ordu rəhbərliyi iştirak edib  |     21:00 Xankəndidə Zəfər atəşfəşanlığı  |     20:59 "Formula-1": Braziliyada sprint yarışının qalibi bəlli oldu  |     20:40 Qalmaqallı direktorun yerinə yeni təyinat  |     20:33 Vətən müharibəsində ermənilərin vurduğu PUA-mız necə geriyə QAYITDI?  |     20:26 Xocavənddə evlərin təmirinə 2,3 milyon xərclənəcək  |     20:24 Azərbaycanlı atıcıdan yeni dünya rekordu  |     19:45 Paradda nümayiş etdirilən Azərbaycan Ordusunun arsenalındakı müasir texnika (SİYAHI)  |     19:42 Bu gün Bakı Metropoliteni iş rejimini 1 saat uzadacaq  |     19:36 Romada Azərbaycan vətəndaşı itkin düşüb  |    
Left Banner
Right Banner

Nə üçün təyyarə enərkən oturacaqlar dik vəziyyətdə olmalıdır?

08.03.2024 21:56 1 413
Nə üçün təyyarə enərkən oturacaqlar dik vəziyyətdə olmalıdır?
Təyyarə ilə səyahət edənlər bu elanı dəfələrlə eşidiblər: “Eniş zamanı oturacağı dik vəziyyətə gətirin, kəmərləri taxın”. Bəs səbəb nədir?

Sərnişinlərin çoxu bunun kəskin eniş zamanı sərnişinin başının zərbə almaması üçün edildiyini düşünür. Burada müəyyən həqiqət payı olsa da, qayda bununla bağlı deyil.

Oturacağın dik vəziyyətdə olması ilk növbədə mümkün təxliyə ilə bağlıdır. Qəza zamanı açılmış vəziyyətdə olan oturacaq arxa sıradakı sərnişinin təyyarəni tərk etməsini çətinləşdirir. Belə bir təcrübə 60-cı illərdə dəfələrlə baş verdiyi üçün hava gəmilərində eniş və qalxma zamanı oturacağın dik vəziyyətdə olması beynəlxalq tələb kimi qoyulub.
(avtosfer.az)скачать dle 11.3