Vətəndaşların ən çox şikayət etdiyi - “Araz supermarket”, “Azza” və “Xan Çinar” » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:02 Müdirinizin sizi işdən çıxarmaq istədiyini göstərən 8 əlamət  |     22:56 Təmir xərcləri baha başa gələ bilər: Ən etibarsız avtomobil istehsalçısı açıqlandı  |     22:49 İranda zavodda partlayış: Ölən və yaralananlar var  |     22:27 Sənədsiz ev sahiblərinin NƏZƏRİNƏ - VİDEO  |     22:19 Daha bir taksi sürücüsü müştərisinə qarşı dələduzluq edib  |     22:17 Azərbaycan hansı ölkələrdən soğan alır? - Kiloqramı 68 qəpikdən  |     21:56 Professor Tamilla Məmmədova vəfat etdi  |     21:48 Bu rayonda yas verilməsi ləğv edildi  |     21:42 Qaxda səkkiz gün əvvəl avtomobilin vurduğu piyada xəstəxanada ölüb  |     21:40 Goranboyda maşın evə çırpıldı - Xəsarət alanlar var  |     21:33 Nikkei nəşri Yalçın Rəfiyevlə müsahibəni dərc edib  |     21:28 Tamilla Məmmədova vəfat etdi  |     21:00 Uğurlu uşaq böyütmək üçün 5 tövsiyə  |     20:53 Ukrayna Rusiyanın "Kinjal" daşıyan MiQ-31 təyyarəsini Savasleyka aerodromunda vurdu  |     20:47 Qlobal istiləşmənin əsas səbəbi açıqlandı  |     20:41 Cəlilabadda xırdabuynuzlu heyvanlar kütləvi şəkildə tələf olur  |     20:36 DSX-nin hərbçisi Biləsuvarda dəfn olunub  |     20:30 "Mərkəzi Asiya - Çin" sammiti iyunun 16-17-də Astanada keçiriləcək  |     20:23 Azərbaycan millisinin sabiq futbolçusu: "Uğursuzluq tilsimini Macarıstanla oyunda qırmaq çətin olar"  |     20:18 Peskov: Rusiya və Ukrayna danışıqları davam etdirməlidir  |    

Vətəndaşların ən çox şikayət etdiyi - “Araz supermarket”, “Azza” və “Xan Çinar”

Bu ilin ilk 5 ayı ərzində Qida Təhlükəsizliyi Agentliyinə (AQTA) istehlakçı hüquqlarının pozulması ilə bağlı vətəndaşlar tərəfindən ümumilikdə 563 şikayət daxil olub.

Agentlikdən verilən məlumata görə, 5 ay ərzində ən çox şikayət mart ayında daxil olub.

Hesabat dövründə daxil olan müraciətlərin məhsul qrupları üzrə təsnifatına əsasən süd və süd məhsullarına dair şikayətlərin sayı daha çox olub. 2-ci və 3-cü yerlərdə ət və ət məhsulları, un və unlu qənnadı məmulatları yer alıb. Ən az şikayət isə konservləşdirilmiş məhsullar, tamlı məmulatlar, bal və digər məhsullar üzrə qeydə alınıb. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, müraciətlərdən 238-i müəyyən bir məhsula aid edilmədən xidmətlə bağlı olub.
Daxil olan müraciətlər arasında ən çox sayda şikayət məhsulun keyfiyyətinin aşağı olması ilə bağlı (146) olub. Heyvan kəsimi məntəqəsində (68) və sahibkarlıq subyektlərində antisanitar vəziyyət (57), eyni zamanda son istifadə tarixi bitmiş qida məhsulları (59) ilə bağlı şikayətlərin sayı da digər məzmunlu şikayətlərlə müqayisədə daha çox olub. Ən az sayda şikayət məhsulların çəkisinin qablaşdırmada göstərilən çəkidən fərqli olması (kəmiyyət saxtalaşdırılması) və qablaşdırılması, eyni zamanda dövriyyəsi qadağan olunmuş məhsulların satışı ilə bağlı olub.
Qeyd olunan dövr ərzində daxil olan müraciətlərin qida zəncirinin müxtəlif mərhələləri üzrə təsnifatına əsasən satışla bağlı şikayətlərin sayı üstünlük təşkil edib. Qida zəncirinin daşınma və saxlanma mərhələsi üzrə isə daha az sayda şikayət daxil olub.

İstehlakçı hüquqlarının pozulması ilə bağlı daxil olan şikayətlərin araşdırılması nəticəsində 209 şikayət öz təsdiqini tapıb və Agentlik tərəfindən qanunvericiliyə əsasən müvafiq tədbirlər görülüb. 185 müraciətdə göstərilən fakt öz təsdiqini tapmayıb.//oxu24.com-aскачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            816 07.06.21 23:24