Mojo.az Banner
22:58 Gilas hansı xəstəliklərdən qoruyur?  |     22:50 64 yaşlı qadın qonşusu tərəfindən bıçaqlandı  |     22:48 Mourinyo onları "Real"da görmək istəmir  |     22:44 Polşanın axtarışa verdiyi azərbaycanlı həbs olundu  |     22:36 Seçkilərin yekun nəticələri sabah açıqlanacaq  |     22:29 2026-cı il dünya çempionatında ən yüksək maaş alan futbolçular  |     22:21 Kommunal xidmətlərə hansı bölgələrdə nə qədər pul xərclənir? (SİYAHI)  |     22:17 Xəzər rayonunda avtoxuliqanlıq edən sürücü həbs edildi  |     22:11 Kasko sığortanı seçənlər problem yaşamamaq üçün nə etməlidirlər? (VİDEO)  |     22:04 Xalq artisti Flora Kərimovanın sağlamlıq vəziyyəti AÇIQLANDI (Yenilənib)  |     21:58 Şəhid anası vəfat etdi  |     21:51 Naxçıvana uçan təyyarə ildırımlı hava səbəbindən Bakıya geri qayıtdı  |     21:44 Ramiz Mehdiyevin ailə bankı BOKT oldu  |     21:39 Kürdəmirdə ağır yol qəzası: "Ford"un üstü qopdu  |     21:30 Türkiyə Ermənistanla SƏRHƏDİ AÇDI  |     21:25 Qazaxıstanda internetlə bağlı qaydalar sərtləşdirilir: Söyüş yazanlar cərimə oluncaqlar  |     21:18 Çimərliklərdə tullantı problemi: Sahillərdəki antisanitariya sağlamlığa necə təsir edir? (VİDEO)  |     21:10 Fransada "Puşkin Əməliyyatı" - Kitab oğruları həbs edildi  |     21:05 Millimiz dünya çempionu oldu  |     20:58 Toylarda spirtli içki ləğv olunur? - AÇIQLAMA  |    
Left Banner
Right Banner

Müntəzəm spirtli içki qəbulu ömrü nə qədər qısaldır?

23.01.2021 22:06 2 610
Müntəzəm spirtli içki qəbulu ömrü nə qədər qısaldır?
Sağlamlığa və uzunömürlü olmağa mane olan amillərlə bağlı daha bir araşdırma aparılıb.

İsveç alimləri 1987-ci ildən 2006-cı ilə kimi olan dövrlə bağlı Danimarka, Finlandiya və İsveçdə 1,1 milyondan çox spirtli içki qəbul edənlərin ölüm və ömür uzunluğunu təhlil ediblər. Alimlər müntəzəm olaraq spirtli içki qəbul edənlərdə ömür müddətinin 24-28 il daha qısa olduğu müəyyən ediblər. Mayo klinikasından olan mütəxəssislərin sözlərinə görə, spirtli içki yalnız ömrü qısaltmır, həm də onun keyfiyyətinə təsir göstərir. Onların daimi qəbulu bədənin bütün sistemlərinə zərbə vurur.

Ekspertlər bildirir ki, əgər insan istifadə etdiyi spirtli içkilərin miqdarını məhdudlaşdıra bilmirsə, daim içmək arzusu ilə yaşayırsa, hobbi və əyləncələrdən alkoqol görə imtina edirsə və ya adət edilmiş gündəlik vəzifələrin öhdəsindən gəlməyi dayandırırsa, onda yuxarıda qeyd olunanlar arasındadır. Bu halda həyəcan təbili çalmağa dəyər.

Qeyd edək ki, başqa bir araşdırmaya görə, alimlər sağlamlıq üçün başqa spirtli içkilər əvəzinə şərab içməyi məsləhət görürlər. Şərab vaxtından əvvəl ölüm riskini azaldır, pivə və daha tünd alkoqoldan fərqli olaraq orqanizmə xeyirlidir.

Qlazqo Universitetinin alimləri İngiltərədəki 300 mindən çox insanın sağlamlıq göstəricilərini təhlil ediblər. Tünd alkoqol sevənlərin şəraba üstünlük verənlərlə müqayisədə hər hansı bir səbəbdən 25%, ürək-damar ağırlaşmalarından isə 31% daha tez öldüyü ortaya çıxıb.

Eyni zamanda, alimlər yalnız spirtli içki qəbul edənlərin sağlamlıqlarını müqayisə etdiklərini qeyd ediblər. Onlar hesab edir ki, alkoqolun tamamilə rədd edilməsi sağlamlıq üçün daha faydalıdır.скачать dle 11.3
Mojo.az Banner