“Azərişıq” ASC abonentin artıq sərfiyyat yazılması ilə bağlı şikayətinə münasibət bildirib » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
22:27 AP: "iPhone"un qiməti 1000 dollar arta bilər  |     22:22 Azərbaycanla Rusiyanın birgə yaratdığı şirkət ləğv edilir  |     22:14 Bu şəhərin Baş planı təsdiq edildi  |     22:07 "Rusiyanın artıq Ermənistanda uğur qazanması mümkün deyil" - Politoloq  |     22:00 Yaponiya dünyanı yenidən şoka saldı: 20 AES gücündə günəş panelləri yaradıldı  |     21:52 Komaya düşən baş həkimin vəziyyəti açıqlandı  |     21:45 "Rezonans" klinikasında pasientin telefonu oğurlandı  |     21:40 Xəstələri əvvəlcə zəhərləyib sonra xilas edən həkimi ömürlük həbs gözləyir  |     21:29 Parisdə məscidin qapısına donuz başları atılıb  |     21:23 Süd qəbulu məntəqəsində nöqsanlar aşkarlandı  |     21:15 Yatmazdan əvvəl bir fincan çobanyastığı çayı için!  |     21:08 Tupak Şakurun qətlinin sifarişçisi açıqlandı  |     21:00 Vardanyanın məhkəməsində zərərçəkmiş şəxslərin və onların hüquqi varislərinin ifadələri dinlənilib  |     20:53 Azərbaycan və Latviya arasında strateji dialoqun dördüncü iclası keçirilib  |     20:47 Yekaterinburq məhkəməsi Mutvalı Şıxlinskinin həbs müddətini uzadıb  |     20:46 HAMAS liderləri İsrailin hücumundan sağ çıxıblar  |     20:40 Xamənei 3 min 458 məhkumu əfv edib  |     20:31 Arzu Əliyeva sosial qayğıya ehtiyacı olan uşaqların "Sea Breeze"də istirahətini təşkil edib - Video  |     20:13 Temperatur 10 dərəcə enəcək, sulu qar yağacaq, dolu düşəcək - YENİLƏNİB  |     20:10 Bakıda 29 yaşlı kişi təzə evləndiyi arvadını boşanmaq istədiyi üçün küçədə döydü  |    

“Azərişıq” ASC abonentin artıq sərfiyyat yazılması ilə bağlı şikayətinə münasibət bildirib

“Azərişıq” ASC sosial şəbəkələrdə və bəzi KİV-lərdə qurum tərəfindən abunəçilərin sayğaclarının müəyyən edilmiş müddətdə (30 gün) oxunmaması və bu səbəbdən də artıq sərfiyyat yazılması ilə bağlı yayılan məlumatlara münasibət bildirib.

“Azərişıq” ASC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Tanrıverdi Mustafayev “Report”a açıqlamasında bildirib ki, abonentin yaydığı məlumat həqiqəti əks etdirmir.

Onun sözlərinə görə, şikayət edən abunəçinin iddiasının əksinə olaraq onun sayğacının son oxunma müddəti daha tez olub:

““Azərişıq” ASC-nin proqram təminatı imkan verir ki, istehlakçıya aid bir neçə məlumatın təhlili ilə kim olduğu müəyyənləşsin. Şəkildə görünən bildiriş istehlakçı Nigar Zeynalovaya aiddir. Xətai Rayonu, Əhmədli Qəsəbəsi, Zığ yolu ünvanında qeydiyyatdadır. İstehlakçı ilə hesablaşma aparılan sayğacın oxunma vaxtı hər ayın 8-9-u aparılmaqdadır. Noyabr ayında göstərici ayın 7-si və oxunma tsiklinin vaxtı 29-gün olub (oktyabr ayında 9-u oxunduğu üçün). Abonentin dili ilə desək burada “Azərişıq” a ziyan dəyib. Lakin buna belə baxmaq doğru deyildir.

Hər ay əvvəlki ayın sayğac indeksi ilə fərq tapılır və sərfiyyat ona görə hesablanır. Bayram və qeyri iş günlərinə düşdüyü zaman 1-2 gün fərq ola bilir. Lakin bu gecikmədən abonent Nigar Zeynolavaya heç bir ziyan dəyməyib. İstehlakçı 32-gün ərzində 528 kVts istifadə edərək 300 kVts-güzəşt limitini 228 kVts keçib. Bir aylıq (30-gün olanda) sərfiyyatı ortalama olaraq 495 kVts-dır. Belə olan halda limiti 195 kVts keçmiş sayılır.

Növbəti sayğac oxunmasında ona təqdim ediləcək bildirişdə göstərilən əvvəlki ayın göstəricisi ilə fərqi görəcəkdir. Elektrik enerji sərfiyyatı təqvim günlərinə uyğun olaraq hesablanır. Azərbaycan Respublikası Tarif (qiymət) Şurasının qərarına uyğun olaraq elektrik enerjisinin sərfiyyatı sonuncu sərfiyyat göstəricisindən əvvəlki sərfiyyat göstəricisi çıxılaraq 300 kVt/saata qədər 7 qəpikdən, 300 kVt/saatdan sonrakı sərfiyyat isə 11 qəpikdən hesablanır. Hesablama avtomatik olaraq bazada aparılır. Burada insan faktoru yoxdur.

“Azərişıq”ASC-nin əməkdaşı sadəcə elektrik sayğacının sərfiyyat göstəricisini bazaya daxil edir. Yəni, aylıq sərfiyyat tam dəqiqliklə hesablanır və verilən bildiriş-xəbərdarlıqda öz əksini tapir”.

скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 483 12.12.19 22:41