“Azərişıq” ASC abonentin artıq sərfiyyat yazılması ilə bağlı şikayətinə münasibət bildirib » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:03 Türkiyədə sahiblərinin axtarmadığı 14 min avtomobil: 50 milyarda satılacaq  |     22:58 Yeni Kaledoniya Dövləti yaradılır  |     22:51 Demoqrafik böhranın astanasında: 20 il əvvəl başlayan azalma...  |     22:45 Fitnes məşqçilərinin təqdim etdiyi qidalanma proqramları niyə bahadır? (VİDEO)  |     22:44 "Evlərimiz təhlükədədir, hər an çökmə baş verə bilər" (VİDEO)  |     22:39 Xurmanı Almaniyadan 17 manata, Çindən 2 manata alırıq - QİYMƏTLƏR  |     22:34 Təsisçisi qanunsuz dərman dövriyyəsinə görə həbs edilən şirkətə 138 min manatlıq sifariş  |     22:26 Abortla bağlı yeni qanun qəbul edilə bilər (VİDEO)  |     22:21 Azərbaycan Çindən qarpız idxal edir? - "Yayda bu, heç ağlabatan deyil"  |     22:13 Xanımı Polad Həşimovun şəhid xəbərini necə almışdı?  |     22:06 Ukrayna iyulun sonuna kimi ilk uzaqmənzilli silah sistemlərini ala bilər  |     22:00 Çayda boğularaq ölən Səfiyənin FOTOSU (Yenilənib)  |     21:44 Litva ordusu Belarusdan ölkə ərazisinə daxil olan dronun niyə vurulmadığına aydınlıq gətirib  |     21:23 Moskvada 122 illik temperatur rekordu yenilənib  |     20:54 Türkiyədə peyğəmbər karikaturasını yayan redaktor həbs edildi  |     20:29 "Kəpəz" müdafiəçisi ilə müqavilənin müddətini uzatdı  |     20:26 Günəşdə aktivlik müşahidə olunur  |     20:16 Zaqatalada 3 yaşlı uşaq çayda boğuldu  |     20:00 Yemişin bu faydalarını bilirdinizmi?  |     19:55 Xankəndidən Kanadaya məktub göndərdi - Video  |    

“Azərişıq” ASC abonentin artıq sərfiyyat yazılması ilə bağlı şikayətinə münasibət bildirib

“Azərişıq” ASC sosial şəbəkələrdə və bəzi KİV-lərdə qurum tərəfindən abunəçilərin sayğaclarının müəyyən edilmiş müddətdə (30 gün) oxunmaması və bu səbəbdən də artıq sərfiyyat yazılması ilə bağlı yayılan məlumatlara münasibət bildirib.

“Azərişıq” ASC-nin mətbuat xidmətinin rəhbəri Tanrıverdi Mustafayev “Report”a açıqlamasında bildirib ki, abonentin yaydığı məlumat həqiqəti əks etdirmir.

Onun sözlərinə görə, şikayət edən abunəçinin iddiasının əksinə olaraq onun sayğacının son oxunma müddəti daha tez olub:

““Azərişıq” ASC-nin proqram təminatı imkan verir ki, istehlakçıya aid bir neçə məlumatın təhlili ilə kim olduğu müəyyənləşsin. Şəkildə görünən bildiriş istehlakçı Nigar Zeynalovaya aiddir. Xətai Rayonu, Əhmədli Qəsəbəsi, Zığ yolu ünvanında qeydiyyatdadır. İstehlakçı ilə hesablaşma aparılan sayğacın oxunma vaxtı hər ayın 8-9-u aparılmaqdadır. Noyabr ayında göstərici ayın 7-si və oxunma tsiklinin vaxtı 29-gün olub (oktyabr ayında 9-u oxunduğu üçün). Abonentin dili ilə desək burada “Azərişıq” a ziyan dəyib. Lakin buna belə baxmaq doğru deyildir.

Hər ay əvvəlki ayın sayğac indeksi ilə fərq tapılır və sərfiyyat ona görə hesablanır. Bayram və qeyri iş günlərinə düşdüyü zaman 1-2 gün fərq ola bilir. Lakin bu gecikmədən abonent Nigar Zeynolavaya heç bir ziyan dəyməyib. İstehlakçı 32-gün ərzində 528 kVts istifadə edərək 300 kVts-güzəşt limitini 228 kVts keçib. Bir aylıq (30-gün olanda) sərfiyyatı ortalama olaraq 495 kVts-dır. Belə olan halda limiti 195 kVts keçmiş sayılır.

Növbəti sayğac oxunmasında ona təqdim ediləcək bildirişdə göstərilən əvvəlki ayın göstəricisi ilə fərqi görəcəkdir. Elektrik enerji sərfiyyatı təqvim günlərinə uyğun olaraq hesablanır. Azərbaycan Respublikası Tarif (qiymət) Şurasının qərarına uyğun olaraq elektrik enerjisinin sərfiyyatı sonuncu sərfiyyat göstəricisindən əvvəlki sərfiyyat göstəricisi çıxılaraq 300 kVt/saata qədər 7 qəpikdən, 300 kVt/saatdan sonrakı sərfiyyat isə 11 qəpikdən hesablanır. Hesablama avtomatik olaraq bazada aparılır. Burada insan faktoru yoxdur.

“Azərişıq”ASC-nin əməkdaşı sadəcə elektrik sayğacının sərfiyyat göstəricisini bazaya daxil edir. Yəni, aylıq sərfiyyat tam dəqiqliklə hesablanır və verilən bildiriş-xəbərdarlıqda öz əksini tapir”.

скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 459 12.12.19 22:41