Mojo.az Banner
23:01 Suriyada amerikalı hərbçilər və tərcüməçi öldürülüb, yaralılar var  |     22:55 Qazaxda iki avtomobil toqquşub, xəsarət alanlar var  |     22:45 Astarada gəlin qayınanası və baldızını qaynar çayla yandırdı  |     22:28 Fransa “Uşaq Avroviziyası 2025” mahnı müsabiqəsinin qalibi olub - VİDEO  |     22:19 Masazırın illərdir yararsız vəziyyətdə olan yolları: Problem niyə həllini tapmır?  |     22:10 Erməni spiker iştirakçımıza uğurlar arzuladı - VİDEO  |     21:57 “Uşaq Avroviziyası 2025” müsabiqəsinin finalı başlayıb  |     21:36 Xəzər dənizində zəlzələ baş verib  |     21:25 Tahir İmanov 26 minlik plaşı ilə gündəmə gələn icra başçısını parodiya etdi - VİDEO  |     21:13 Yanğında anasını itirən Ləman palataya köçürüldü  |     21:02 Ağadadaş Ağayev: "Qurban Qurbanovdan incimişəm, ondan heç nə istəmirəm, zəng etsin, səsini eşidim"  |     20:52 Taksi sürücüsü həbs edildi - Hava limanından müştəri götürübmüş  |     20:32 Rusiya xüsusi təyinatlı polisi Azərbaycan diasporunun nümayəndələrinə qarşı əməliyyat keçirdi (VİDEO)  |     20:10 Bəzi rayonlarda güclü külək əsir - FAKTİKİ HAVA  |     19:48 Moskva yaxınlığında təyyarə qəzaya uğrayıb  |     19:15 Lukaşenko 123 məhbusu əfv edib  |     18:46 Ramil Səfərovun polkovnik rütbəsində ilk FOTOSU  |     18:23 Gizli mikrokameraların satışına qanun icazə verir? - Dələduzluğun yeni növü (Video)  |     18:08 La Liqada ən bahalı futbolçuların adı məlum oldu  |     17:49 Azərbaycan boksçusu ermənəsilli rəqibinə qalib gələrək dünya çempionu oldu  |    
Left Banner
Right Banner

Sığorta şirkətlərinin fırıldaqları – Sürücülər boğaza yığılıb

30.05.2018 14:58 2 240
Sığorta şirkətlərinin fırıldaqları – Sürücülər boğaza yığılıb
Uzun illərdir ki, sığorta şirkətlərindən müxtəlif şikayətlər edilir.

Zərərçəkmiş şəxslər tərəfindən sığortaçıların min bir bəhanə gətirərək dəymiş zərəri ödəməkdən qaçdığı barədə iddialar səslənir.

Elə ötən gün Lənkəran rayon sakini Amid Nazim oğlu Həsənov “report”a açıqlamasında sığorta şirkətinin avtomobilinə dəymiş ziyanın heç 1/5-ni ödəmədiyini deyib: “Maşınıma 5 min manata yaxın ziyan dəyib, ancaq şirkət 975 manat pul ayırıb. Bu pula avtomobili təmir etdirmək qeyri-mümkündür”.

Zərərçəkmişin şikayəti isə Azərbaycan Dövlət Sığorta Kommersiya Şirkətindəndir (“Azərsığorta”). “Azərsığorta”dan isə bildirilib ki, şirkət müəyyənləşdirdiyi sığorta ödənişi məbləğinə tam cavabdehdir, çünki həmin məbləğ təmir xidməti ilə birlikdə hesablanır: “Təmir xidməti hesablanmış məbləğə avtomobili təmir edəcəyini bildirdikdən sonra, həmin məbləği vətəndaşa təklif edirik. Vətəndaşların istəyi ilə təmir bir neçə yerdə həyata keçirilə bilər”.

Sığorta şirkəti hesablamanın düzgün aparıldığını desə də, nəticə də yenə də vətəndaşın narazılığı qalır. Bəs tərəflər arasında bu cür konfliktlərin yaşanmaması üçün bu məsələlər necə həll edilməlidir?

Sığorta şirkətinin dəymiş ziyanı hesablama qaydaları barədə Minval.info-ya danışan nəqliyyat üzrə eskpert Ərşad Hüseynov bildirib ki, hazırda hər bir şirkət öz arşınına görə qiymətləndirmə aparır:

“Qanunvericiliyə əsasən, indiki dövriyyəyə uyğun, ağlabatan bir qiymət müəyyən edilməlidir. Bu dəymiş zərərin miqyası isə qiymətverici tərəfindən ölçülməlidir. Bizim sığorta şirkətlərinin ən əsas çatışmazlığı budur ki, hər kəsin etibar etdiyi, düzgün meyarları olan bir qiymətləndirici qurum yoxdur. Bütün problemlər də buna görə yaranır. Avtomobillərin növündən, markasından, istehsal ili və ölkəsindən, göstəricilərindən asılı olaraq müxtəlif qiymətlər var. Xidməti göstərən servisin yerləşdiyi yer, texnoloji təchizat səviyyəsi də dəymiş zərərin müəyyən edilməsi üçün əsas götürülür”.

Problemin aradan qaldırılması üçün ekspertin təklifi obyektiv qurumun yaradılmasıdır:

“Yaxşı olardı ki, vahid, akkreditasiya olunmuş, sertifikatlı bir qiymətləndirici təşkilat yaradılsın və dəqiqə yaxın, ortaq məxrəcə gətirilmiş qiymətləndirmə meyarı müəyyənləşdirilsin. Ancaq hazırda praktika belədir ki, sığorta şirkətlərinin daimi əməkdaşları var. Təəssüf ki, sığorta şirkətlərinin hamısı yox, ancaq çoxları həmin əməkdaşlarının köməyi ilə öz mənafelərinə uyğun qiymətlər qoyurlar. Buna görə də mübahisələr yaranır. Təbii ki, sığorta şirkətinin xidmətindən istifadə edən şəxs məhkəmə qarşısında iddia qaldıra bilər, ancaq bu prosedurlar həmin tərəf üçün baş ağrısına çevrilir”.

Beynəlxalq təcrübəyə gəldikdə isə mütəxəssis söyləyib ki, dünyada da, əsasən, bu cür obyektiv, öz bazar payı üçün düzgün çalışan təşkilatlar mövcuddur: “Bu təşkilatlardan kənar, bəzi ölkələrdə isə, heç qiymətləndirmə aparılmır, elə şirkət maşını ağlabatan, keyfiyyətli şəraitdə təmir etdirib sahibinə geri qaytarır”.

Həmin qurumların statusu barədə isə Ərşad Hüseynovun fikrincə özəl təşkilat olması daha məqbuldur:

“Belə təşkilatın dövlət tərəfindən yaradılması arzuolunan deyil. Birincisi, dövlətin yükü artır, ikincisi belə məsələləri tənzimləmək dövlətin funskiyası deyil. Yaxşı olar ki, sanballı, ixtisaslı özəl qurumlar fəaliyyətə başlasın. Dövlətin də funksiyası onlara nəzarət etməkdir”.//minval.infoскачать dle 11.3