Mojo.az Banner
23:00 ABŞ və İran razılığa gəldilər  |     22:53 İkinci dəfə "Çeçenistan qəhrəmanı" oldu  |     22:44 33 il sonra Kəlbəcərin ilk məzunu  |     22:39 İtkin model Epşteynin qurbanı olub?  |     22:33 5 ildə bütün dünyada içki içənlərin sayı azalacaq - Yeni statistika  |     22:24 Saray qəsəbəsində yeniyetmə küçə itlərinin hücumuna məruz qalıb  |     22:16 Xəstəxanada həkimin pullarını oğurlayan şəxsə hökm oxundu  |     22:10 Naxçıvan reyslərini icra edən təyyarələr Bakıya geri qayıdıb  |     22:05 Türkiyədə qanunsuz mərc oyunları: 116 şübhəli saxlanıldı  |     21:57 Azərbaycanın 23 vətəndaşı Suriyadan repatriasiya olunub  |     21:50 Qonaq getdiyi kənddə kanalda batdı  |     21:46 1 və 3 qəpiklər dövriyyədən çıxarılır?  |     21:41 Xərçəng xəstəliyi artır - 2050-ci il üçün proqnozlar açıqlandı  |     21:32 Türkiyədə oxuyan tələbələr üçün quru sərhədlər açıla bilərmi?  |     21:26 "Sabah" bu futbolçunun transferinə 720 min manat xərcləyib  |     21:21 Sabah 35 dərəcə isti olacaq  |     21:13 Bakıda 50 min manatlıq "telefon biznesi" dələduzluğu  |     21:08 Ağdaşda avtomobili ildırım vurdu - Yanğın oldu  |     21:00 Estoniyanın Azərbaycanda səfirliyi açıldı  |     20:54 Sürücülük vəsiqələrinin müddətsiz verilməsi mümkündürmü?  |    
Left Banner
Right Banner

Xolesterin səviyyəsini normallaşdırmağa kömək edəcək qəlyanaltı: Alimlərdən AÇIQLAMA

19.03.2025 11:48 1 686
Xolesterin səviyyəsini normallaşdırmağa kömək edəcək qəlyanaltı: Alimlərdən AÇIQLAMA
Gündəlik qəlyanaltıların pekan (yapon) qozu ilə əvəz edilməsi qanda xolesterinin səviyyəsini aşağı salmağa və rasionun ümumi keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Median.Az
-ın "Gazeta.ru"ya istinadən xəbərinə görə, bu qənaətə ABŞ-nin Pensilvaniya Ştat Universitetinin alimləri gəliblər.

Araşdırmanın nəticələri "The American Journal of Clinical Nutrition" (AJCN) jurnalında dərc olunub.

Tədqiqatda metabolik sindromun bir və ya bir neçə əlamətinin - hipertoniya, piylənmə, qanda xolesterin və qlükozanın yüksək səviyyəsi - müşahidə edildiyi 138 nəfər iştirak edib.

Yaşı 25-70 arasında dəyişən könüllülər təsadüfi olaraq iki qrupa bölünüb: bir qrup adi qəlyanaltıların əvəzinə gündə iki unsiya (təxminən 30 qram) pekan qozu istehlak edib, digər qrup isə adi pəhrizinə riayət etməyə davam edib.

12 həftə ərzində alimlər mütəmadi olaraq iştirakçıların damarlarının vəziyyəti haqqında məlumat toplayıblar və qan analizlərinə əsasən onların orqanizmindəki dəyişiklikləri izləyiblər.

Pekan qozu istehlak edən iştirakçılarda qan damarlarının divarlarına yapışa bilən ümumi xolesterin, triqliseridlər və LDL xolesterinin (aşağı sıxlıqlı lipoproteinlər) səviyyəsinin daha aşağı olduğu müşahidə edilib. Birinci qrupdan olan insanların orqanizmində "yaxşı" LDL xolesterinin konsentrasiyası, əksinə, artıb. Bu cür dəyişikliklər infarkt və insult kimi ürək-damar xəstəlikləri riskinin azaldığını göstərir.

Tədqiqatçıların izah etdiyinə görə, pekan qozunun tərkibində polifenollar - iltihab əleyhinə xüsusiyyətlərə malik olan bitki birləşmələri var. Çox güman ki, məhz bu maddələr qan damarlarının sağlamlığını qorumağa və qan axışını yaxşılaşdırmağa kömək edir.
//oxu.azскачать dle 11.3
Mojo.az Banner