23:02 Bazar günü 23 dərəcə isti olacaq  |     22:46 Azərbaycan bayrağı Nyu-York səmasına qaldırılıb  |     22:31 Arazdəyən-Naxçıvan dəmir yolu xəttinin bərpa edilib-edilməyəcəyinə aydınlıq gətirilib  |     22:21 Avropanın yeni sanksiya paketi Lukaşenkonu hədəfə ala bilər  |     22:13 Hidayət Heydərov çempion oldu  |     21:52 Gürcüstan mətbuatı Azərbaycanın Zəfər bayramından yazdı - FOTO  |     21:47 Ukraynada daha bir azərbaycanlı həlak oldu  |     21:35 Rusiyadan İrana yola düşən ilk yük qatarı limana çatdı  |     21:22 Hərbi paradda bir sıra ölkələrin ordu rəhbərliyi iştirak edib  |     21:00 Xankəndidə Zəfər atəşfəşanlığı  |     20:59 "Formula-1": Braziliyada sprint yarışının qalibi bəlli oldu  |     20:40 Qalmaqallı direktorun yerinə yeni təyinat  |     20:33 Vətən müharibəsində ermənilərin vurduğu PUA-mız necə geriyə QAYITDI?  |     20:26 Xocavənddə evlərin təmirinə 2,3 milyon xərclənəcək  |     20:24 Azərbaycanlı atıcıdan yeni dünya rekordu  |     19:45 Paradda nümayiş etdirilən Azərbaycan Ordusunun arsenalındakı müasir texnika (SİYAHI)  |     19:42 Bu gün Bakı Metropoliteni iş rejimini 1 saat uzadacaq  |     19:36 Romada Azərbaycan vətəndaşı itkin düşüb  |     19:12 Pakistanın Baş naziri Məhəmməd Şahbaz Şərifin Azərbaycana səfəri başa çatıb  |     19:03 Türkiyə Prezidenti Rəcəb Tayyib Ərdoğanın Azərbaycana səfəri başa çatıb  |    

İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi

İlon Mask "X" platformasında ödənişli abunəlikdən gəlirlərin artırılmasında çətinliklərlə üzləşməyə davam edir. Xidmətin inkişafı üçün iddialı planlara baxmayaraq, şirkət istifadəçilər üçün aşağı cəlbedicilik və miqyaslaşdırma çətinlikləri də daxil olmaqla bir sıra problemlərlə üzləşir.

Median.Az
bu barədə Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir.

Son hesabata görə, 2024-cü ilin üçüncü rübündə "X"dən abunəlik gəlirləri cəmi 10 milyon dollar təşkil edib ki, bu da gözlənilən göstəricilərdən xeyli aşağıdır. Bu, ən azı 50 milyon dollar gəlir gözləyən investorlar və analitiklərdə narahatlıq yaradır. Ekspertlər qeyd edirlər ki, bunun səbəblərindən biri qeyri-kafi marketinq strategiyası və digər sosial platformalarla rəqabət ola bilər.

Mask əvvəllər "X"ı milyardlıq istifadəçi bazası olan platformaya çevirmək planlarını açıqlasa da, bu ambisiyalar hələ də reallaşdırılmayıb. Bunun əvəzinə şirkət bir sıra texniki problemlər və istifadəçi narazılığı ilə üzləşir ki, bu da onun nüfuzuna mənfi təsir göstərir. Bundan əlavə, Mask ödənişli abunəliyin xidməti dolayısı ilə "X"ə kontent moderasiyası qaydalarını diktə edən reklamverənlərdən asılı olmayan etməyə imkan verəcəyini gözləyirdi.

Bu problemlərin fonunda investorlar və analitiklər Maskı "X"ın inkişaf strategiyasına yenidən baxmağa və istifadəçiləri cəlb etmək və abunəlik gəlirlərini artırmaq üçün yeni yollar tapmağa çağırırlar. Əks halda, platformanın gələcəyi təhlükə altına düşə bilər, xüsusilə də şirkətin artıq "X"ın inkişafına əhəmiyyətli nəticələr əldə etmədən 100 milyon dollardan çox xərclədiyi nəzərə alınarsa.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            756 30.10.24 13:01