Mojo.az Banner
20:20 Bal arıqlamağa kömək edir - onu necə yemək lazımdır?  |     20:12 Bakıda yanıq xəsarətləri alan kişi öldü  |     20:02 Biləsuvarda baş vermiş qəzada ölənlərin KİMLİYİ məlum oldu  |     20:01 KİV: Tramp-Zelenski görüşü Avropa liderlərinin iştirakı olmadan keçiriləcək  |     19:30 Abşeronda kişi bankomatdan pul oğurlayıb qonşulara xərclədi  |     18:33 İtkin düşən 7 nəfər tapıldı  |     18:25 Şahbuzda avtomobil qaz xəttinə çırpılıb, 450 abonentin qazı kəsilib  |     18:12 Türkiyədə narkotik əməliyyatı çərçivəsində ifşa olunan məşhurlar həbs edildilər  |     17:46 Sabahın havası meteohəssas insanlar üçün necə olacaq?  |     17:33 Polis qanunsuz saxlanılan odlu silah-sursat aşkarladı  |     17:20 51 yaşlı qadın gözəllik salonunda öldü  |     17:14 Gürcüstanın sabiq müdafiə naziri həbs olundu  |     17:03 Ölkədən qaçan Ramin Axundovun şirkəti nizamnamə kapitalını yarıya endirib  |     16:55 Əqli qüsurlu kişini "tok" YANDIRDI  |     16:51 Xalq şairi Nəriman Həsənzadənin SON DURUMU  |     16:45 Bakı metrosunda retro vaqonlar nümayiş etdirilir  |     16:42 Azərbaycanda vəkillərin sayı açıqlandı  |     16:31 İmişlidə kişi dəm qazından boğularaq ölüb  |     16:21 Astarada kişi işdə öldü  |     16:09 Gələn il vizasız gedəcəyimiz ölkələr (SİYAHI)  |    
Left Banner
Right Banner

İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi

30.10.2024 13:01 873
İlon Mask
İlon Mask "X" platformasında ödənişli abunəlikdən gəlirlərin artırılmasında çətinliklərlə üzləşməyə davam edir. Xidmətin inkişafı üçün iddialı planlara baxmayaraq, şirkət istifadəçilər üçün aşağı cəlbedicilik və miqyaslaşdırma çətinlikləri də daxil olmaqla bir sıra problemlərlə üzləşir.

Median.Az
bu barədə Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir.

Son hesabata görə, 2024-cü ilin üçüncü rübündə "X"dən abunəlik gəlirləri cəmi 10 milyon dollar təşkil edib ki, bu da gözlənilən göstəricilərdən xeyli aşağıdır. Bu, ən azı 50 milyon dollar gəlir gözləyən investorlar və analitiklərdə narahatlıq yaradır. Ekspertlər qeyd edirlər ki, bunun səbəblərindən biri qeyri-kafi marketinq strategiyası və digər sosial platformalarla rəqabət ola bilər.

Mask əvvəllər "X"ı milyardlıq istifadəçi bazası olan platformaya çevirmək planlarını açıqlasa da, bu ambisiyalar hələ də reallaşdırılmayıb. Bunun əvəzinə şirkət bir sıra texniki problemlər və istifadəçi narazılığı ilə üzləşir ki, bu da onun nüfuzuna mənfi təsir göstərir. Bundan əlavə, Mask ödənişli abunəliyin xidməti dolayısı ilə "X"ə kontent moderasiyası qaydalarını diktə edən reklamverənlərdən asılı olmayan etməyə imkan verəcəyini gözləyirdi.

Bu problemlərin fonunda investorlar və analitiklər Maskı "X"ın inkişaf strategiyasına yenidən baxmağa və istifadəçiləri cəlb etmək və abunəlik gəlirlərini artırmaq üçün yeni yollar tapmağa çağırırlar. Əks halda, platformanın gələcəyi təhlükə altına düşə bilər, xüsusilə də şirkətin artıq "X"ın inkişafına əhəmiyyətli nəticələr əldə etmədən 100 milyon dollardan çox xərclədiyi nəzərə alınarsa.скачать dle 11.3