Mojo.az Banner
23:07 Gəncədə yeniyetməni avtomobil vurdu  |     22:56 MTK-lar daxili krediti niyə azaldıblar? (VİDEO)  |     22:51 İbrahimoviç Zəfər parkını və Şəhidlər xiyabanını ziyarət edib  |     22:28 “Fənərbağça”nın prezidenti sərbəst buraxıldı  |     22:19 Astarada mobil telefonunda qumar oynayan şəxs cərimə edildi  |     22:11 "Mersedes" Dubayda 8 milyardlıq şəhər inşa edir  |     22:01 Polad Bülbüloğlu oğlu ilə Şuşadakı evinin bağını göstərdi - VİDEO  |     21:47 Bacısı oğlu və azyaşlı uşağının başına silah dayayıb girov götürdü  |     21:42 Bu il neçə kişi sığınacağa müraciət edib?  |     21:34 Çin raket vasitəsilə orbitə eksperimental rabitə peyki çıxarıb  |     21:26 Leyla Əliyeva Nüsrət Kəsəmənlinin şeirini səsləndirdi - VİDEO  |     21:17 Keçmiş prokuror vəfat etdi  |     20:57 Rusiya ordusu bu kəndləri ələ keçirdi  |     20:49 Murad Övüç həbs edildi  |     20:28 Avropa ölkələri Ukrayna üçün hər il bu qədər pul ödəyəcək  |     20:22 Amnistiyanın icrasına başlanılıb  |     20:18 MDB liderləri Sankt-Peterburqa toplaşır - Tarix açıqlandı  |     19:58 Bu şəhərdə sadəcə 18 dəqiqə gündüz olacaq  |     19:45 Bu şəxslərə bayramla əlaqədar 500 manat verildi - RƏSMİ  |     19:23 İranda İsraillə əlaqədə ittiham olunan gənc edam olunacaq  |    
Left Banner
Right Banner

İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi

30.10.2024 13:01 858
İlon Mask
İlon Mask "X" platformasında ödənişli abunəlikdən gəlirlərin artırılmasında çətinliklərlə üzləşməyə davam edir. Xidmətin inkişafı üçün iddialı planlara baxmayaraq, şirkət istifadəçilər üçün aşağı cəlbedicilik və miqyaslaşdırma çətinlikləri də daxil olmaqla bir sıra problemlərlə üzləşir.

Median.Az
bu barədə Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir.

Son hesabata görə, 2024-cü ilin üçüncü rübündə "X"dən abunəlik gəlirləri cəmi 10 milyon dollar təşkil edib ki, bu da gözlənilən göstəricilərdən xeyli aşağıdır. Bu, ən azı 50 milyon dollar gəlir gözləyən investorlar və analitiklərdə narahatlıq yaradır. Ekspertlər qeyd edirlər ki, bunun səbəblərindən biri qeyri-kafi marketinq strategiyası və digər sosial platformalarla rəqabət ola bilər.

Mask əvvəllər "X"ı milyardlıq istifadəçi bazası olan platformaya çevirmək planlarını açıqlasa da, bu ambisiyalar hələ də reallaşdırılmayıb. Bunun əvəzinə şirkət bir sıra texniki problemlər və istifadəçi narazılığı ilə üzləşir ki, bu da onun nüfuzuna mənfi təsir göstərir. Bundan əlavə, Mask ödənişli abunəliyin xidməti dolayısı ilə "X"ə kontent moderasiyası qaydalarını diktə edən reklamverənlərdən asılı olmayan etməyə imkan verəcəyini gözləyirdi.

Bu problemlərin fonunda investorlar və analitiklər Maskı "X"ın inkişaf strategiyasına yenidən baxmağa və istifadəçiləri cəlb etmək və abunəlik gəlirlərini artırmaq üçün yeni yollar tapmağa çağırırlar. Əks halda, platformanın gələcəyi təhlükə altına düşə bilər, xüsusilə də şirkətin artıq "X"ın inkişafına əhəmiyyətli nəticələr əldə etmədən 100 milyon dollardan çox xərclədiyi nəzərə alınarsa.скачать dle 11.3