Mojo.az Banner
23:01 Əhali restoran və kafelərdə nə qədər pul xərcləyib?  |     22:54 Tramp BBC-ni məhkəməyə verəcək  |     22:45 Qanunsuz silah-sursatla bağlı 11 fakt müəyyənləşib  |     22:32 Daşkənddə binalar üzərində Azərbaycan bayrağı proyeksiya olunub  |     22:25 Nizami rayonunda çoxmərtəbəli yaşayış binasında YANĞIN (Video)  |     22:17 Sosial şəbəkələrdə qadınları şantaj edənləri hansı cəza gözləyir? - Video  |     22:04 Şəkidə sahibsiz it iki nəfərə hücum etdi  |     22:02 Azərbaycan bentonit istehsalını 37 %-dən çox artırıb  |     22:00 Təhsilə ayrılan maliyyə yetərlidirmi?  |     21:38 Dələduzluğa görə axtarışda olan 10 nəfər saxlanıldı  |     21:37 Şəkidə 50 yaşlı kişi qətlə yetirildi  |     21:24 İndoneziyada torpaq sürüşməsi: 10-dan çox ölü, itkin düşənlər var  |     21:06 Qusarçay məcrasını dəyişib, evlər təhlükə altında qalıb  |     20:57 Fransa Rusiyanın Ukraynaya zərbələri zamanı Azərbaycan səfirliyinin zərər görməsini pisləyib  |     20:50 Tramp BBC-ni məhkəməyə verəcək  |     20:38 ​5 gün ardıcıl QEYRİ-İŞ GÜNÜ OLACAQ - TARİXLƏR  |     20:15 Şəkidə 50 yaşlı kişi qətlə yetirilib, şübhəli şəxs polisə təslim olub  |     20:07 Balıq bazarında canlanma: Ən çox alınan növlər AÇIQLANDI  |     19:45 Bərdədə ƏMƏLİYYAT: Xadiməni əxlaqsızlığa cəlb edən sahibkar TUTULDU  |     19:31 İlqar Hacıyev Baş Prokurorluğa çağırıldı  |    
Left Banner
Right Banner

İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi

30.10.2024 13:01 777
İlon Mask
İlon Mask "X" platformasında ödənişli abunəlikdən gəlirlərin artırılmasında çətinliklərlə üzləşməyə davam edir. Xidmətin inkişafı üçün iddialı planlara baxmayaraq, şirkət istifadəçilər üçün aşağı cəlbedicilik və miqyaslaşdırma çətinlikləri də daxil olmaqla bir sıra problemlərlə üzləşir.

Median.Az
bu barədə Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir.

Son hesabata görə, 2024-cü ilin üçüncü rübündə "X"dən abunəlik gəlirləri cəmi 10 milyon dollar təşkil edib ki, bu da gözlənilən göstəricilərdən xeyli aşağıdır. Bu, ən azı 50 milyon dollar gəlir gözləyən investorlar və analitiklərdə narahatlıq yaradır. Ekspertlər qeyd edirlər ki, bunun səbəblərindən biri qeyri-kafi marketinq strategiyası və digər sosial platformalarla rəqabət ola bilər.

Mask əvvəllər "X"ı milyardlıq istifadəçi bazası olan platformaya çevirmək planlarını açıqlasa da, bu ambisiyalar hələ də reallaşdırılmayıb. Bunun əvəzinə şirkət bir sıra texniki problemlər və istifadəçi narazılığı ilə üzləşir ki, bu da onun nüfuzuna mənfi təsir göstərir. Bundan əlavə, Mask ödənişli abunəliyin xidməti dolayısı ilə "X"ə kontent moderasiyası qaydalarını diktə edən reklamverənlərdən asılı olmayan etməyə imkan verəcəyini gözləyirdi.

Bu problemlərin fonunda investorlar və analitiklər Maskı "X"ın inkişaf strategiyasına yenidən baxmağa və istifadəçiləri cəlb etmək və abunəlik gəlirlərini artırmaq üçün yeni yollar tapmağa çağırırlar. Əks halda, platformanın gələcəyi təhlükə altına düşə bilər, xüsusilə də şirkətin artıq "X"ın inkişafına əhəmiyyətli nəticələr əldə etmədən 100 milyon dollardan çox xərclədiyi nəzərə alınarsa.скачать dle 11.3