İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:03 Çempionlar Liqasının rəsmi səhifəsində Qurban Qurbanovla bağlı - Paylaşım  |     22:55 "Mayak" kafesində ofsiant müştərinin kartından oğurluq etdi  |     22:49 Daha bir azərbaycanlı Almaniyada baş həkim təyin olundu  |     22:44 Nadir Qafarzadənin oğlunun toyunda hansı müğənnilər küsüb? (AÇIQLAMA)  |     22:38 Masazır və Xırdalanda qiymətlər Bakıdan niyə bahadır?  |     22:30 Kosmosdan hansı iy hiss edilir? - Alimlər cavab tapdı  |     22:17 Dünyanın "qaranlıq bölgələri": Kompaslar niyə bəzi yerlərdə işləmir?  |     22:09 Azərbaycanda daha 16 nəqliyyat vasitəsi hərraca çıxarılacaq  |     22:03 Qəzzada ölənlərin sayı 65 mini keçdi  |     21:57 Cəlal-Abad şəhərinin adı dəyişdi  |     21:52 Son beş ildə aşkarlanan narkotik vasitələrin sayı açıqlandı  |     21:44 Xocavənddə yanğın  |     21:37 Hərbçi yol qəzasında ölüb  |     21:31 Futbolçu oyun zamanı öldü  |     21:25 Bakıda piyadalara görə baş verən qəzalar - HADİSƏ ANI (Vİdeo)  |     21:16 25 minə yaxın piyada barəsində protokol tərtib edilib  |     21:10 Bakıda bu il 20 milyard manatdan çox məhsul satılıb  |     21:02 Havada iki avtomobil toqquşdu  |     20:55 Gürcüstan Azərbaycana olan “tarixi borcunu” ödədi  |     20:49 Azərbaycanın strateji valyuta ehtiyatları 77,7 milyard dollara çatıb  |    

İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi

İlon Mask "X" platformasında ödənişli abunəlikdən gəlirlərin artırılmasında çətinliklərlə üzləşməyə davam edir. Xidmətin inkişafı üçün iddialı planlara baxmayaraq, şirkət istifadəçilər üçün aşağı cəlbedicilik və miqyaslaşdırma çətinlikləri də daxil olmaqla bir sıra problemlərlə üzləşir.

Median.Az
bu barədə Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir.

Son hesabata görə, 2024-cü ilin üçüncü rübündə "X"dən abunəlik gəlirləri cəmi 10 milyon dollar təşkil edib ki, bu da gözlənilən göstəricilərdən xeyli aşağıdır. Bu, ən azı 50 milyon dollar gəlir gözləyən investorlar və analitiklərdə narahatlıq yaradır. Ekspertlər qeyd edirlər ki, bunun səbəblərindən biri qeyri-kafi marketinq strategiyası və digər sosial platformalarla rəqabət ola bilər.

Mask əvvəllər "X"ı milyardlıq istifadəçi bazası olan platformaya çevirmək planlarını açıqlasa da, bu ambisiyalar hələ də reallaşdırılmayıb. Bunun əvəzinə şirkət bir sıra texniki problemlər və istifadəçi narazılığı ilə üzləşir ki, bu da onun nüfuzuna mənfi təsir göstərir. Bundan əlavə, Mask ödənişli abunəliyin xidməti dolayısı ilə "X"ə kontent moderasiyası qaydalarını diktə edən reklamverənlərdən asılı olmayan etməyə imkan verəcəyini gözləyirdi.

Bu problemlərin fonunda investorlar və analitiklər Maskı "X"ın inkişaf strategiyasına yenidən baxmağa və istifadəçiləri cəlb etmək və abunəlik gəlirlərini artırmaq üçün yeni yollar tapmağa çağırırlar. Əks halda, platformanın gələcəyi təhlükə altına düşə bilər, xüsusilə də şirkətin artıq "X"ın inkişafına əhəmiyyətli nəticələr əldə etmədən 100 milyon dollardan çox xərclədiyi nəzərə alınarsa.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            687 30.10.24 13:01