İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:01 Bakıda məşhur ət bazarı bağlanır  |     22:56 Tətil sonrası işə qayıdış - Necə adaptasiya olaq?  |     22:49 ChatGPT-nin təsiri ilə təcrübəsiz işçilər üçün vakansiyalar kəskin azalıb  |     22:44 Azərbaycan Çinə toyuq əti ixrac edəcək  |     22:38 Tez-tez sıradan çıxan və bahalı texniki xidmət tələb edən avtomobillər - TOP-5  |     22:31 Daha bir şirkət rəhbərinə “stop” qoyuldu  |     22:24 Rusiyadan gətirilən soğan halqasında bakteriya aşkarlandı  |     22:16 Zəngilanla bağlı 1,3 milyonluq layihə  |     22:11 Pakistan XİN: ABŞ və İsrailin İrana qarşı addımları bütün regionu təhlükəyə atıb  |     22:04 Tokayev ictimai yerlərdə niqabı qadağan etdi  |     21:59 Məşhur şirkətin kərə yağından sellofan çıxdı - VİDEO  |     21:50 FHN-ə işə düzəltmək adı ilə daha bir dələduzluq  |     21:45 Azərbaycan dünyada internetin sürətinə görə neçəncidir?  |     21:36 Konstitusiya Məhkəməsinə hakimlər təyin ediləcək  |     21:30 "Qarabağ" yoxlama görüşündə "Zirə"yə qalib gəldi  |     21:22 Bu klinikada yoxlama aparıldı, cərimə edildi  |     21:17 NATO-nun 2026-cı ildə baş tutacaq sammiti Ankarada keçiriləcək  |     21:10 Sumqayıtda "Daewoo" yandı  |     21:04 DYP səfərə çıxan sürücülərə ÇAĞIRIŞ ETDİ  |     20:58 Yekaterinburqda öldürülən azərbaycanlıların nəşləri Bakıya gətirildi  |    

İlon Mask "X"ı reklam asılılığından qurtara bilmədi

İlon Mask "X" platformasında ödənişli abunəlikdən gəlirlərin artırılmasında çətinliklərlə üzləşməyə davam edir. Xidmətin inkişafı üçün iddialı planlara baxmayaraq, şirkət istifadəçilər üçün aşağı cəlbedicilik və miqyaslaşdırma çətinlikləri də daxil olmaqla bir sıra problemlərlə üzləşir.

Median.Az
bu barədə Gazeta.ru-ya istinadən xəbər verir.

Son hesabata görə, 2024-cü ilin üçüncü rübündə "X"dən abunəlik gəlirləri cəmi 10 milyon dollar təşkil edib ki, bu da gözlənilən göstəricilərdən xeyli aşağıdır. Bu, ən azı 50 milyon dollar gəlir gözləyən investorlar və analitiklərdə narahatlıq yaradır. Ekspertlər qeyd edirlər ki, bunun səbəblərindən biri qeyri-kafi marketinq strategiyası və digər sosial platformalarla rəqabət ola bilər.

Mask əvvəllər "X"ı milyardlıq istifadəçi bazası olan platformaya çevirmək planlarını açıqlasa da, bu ambisiyalar hələ də reallaşdırılmayıb. Bunun əvəzinə şirkət bir sıra texniki problemlər və istifadəçi narazılığı ilə üzləşir ki, bu da onun nüfuzuna mənfi təsir göstərir. Bundan əlavə, Mask ödənişli abunəliyin xidməti dolayısı ilə "X"ə kontent moderasiyası qaydalarını diktə edən reklamverənlərdən asılı olmayan etməyə imkan verəcəyini gözləyirdi.

Bu problemlərin fonunda investorlar və analitiklər Maskı "X"ın inkişaf strategiyasına yenidən baxmağa və istifadəçiləri cəlb etmək və abunəlik gəlirlərini artırmaq üçün yeni yollar tapmağa çağırırlar. Əks halda, platformanın gələcəyi təhlükə altına düşə bilər, xüsusilə də şirkətin artıq "X"ın inkişafına əhəmiyyətli nəticələr əldə etmədən 100 milyon dollardan çox xərclədiyi nəzərə alınarsa.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            597 30.10.24 13:01