Xaricdən gələn bağlamalar açılır və içindən nəsə götürülür? - "Azərpoçt" iddialara cavab verdi » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
12:49 Xankəndidə separatçıların "SİMVOL"U olan tikili SÖKÜLDÜ - Video  |     12:48 Şəkidə evə basqın edən maskalı şəxslər tutulublar - Video  |     12:47 Saatlıda ot yükləyərkən yanan 73 yaşlı kişi iki ay sonra öldü  |     12:46 Külli miqdarda pirotexniki vasitələr və tütün məmulatları aşkar edildi - FOTO  |     12:43 Bərdədə polis qaçaqmalçılıqla ölkəyə gətirilən 10 kiloqram narkotik aşkarlayıb - Video  |     12:41 Astarada molla məsciddə bıçaqlandı  |     12:40 Smartfonların qiyməti bütün dünyada artacaq  |     12:38 Video çəkərək yasa az adamın gəlməsindən gileylənən molla DANIŞDI (Video)  |     12:36 Bakı yaşayış xərclərinə görə dünyada 340-cı yeri tutub  |     12:30 TƏBİB: "Astarada ölən 10 aylıq körpə xəstəxanaya çatdırılarkən ürək və nəbz döyüntüləri olmayıb"  |     12:28 Lənkəranda "Prius" qəza törətdi: Ölən var  |     12:10 Bakı şəhərində talama cinayətləri törədənlər saxlanıldı  |     11:59 Bu şəxslər üçün əlavə imtahan keçiriləcək  |     11:47 Yol Polisindən velosiped idarə edənlərə MÜRACİƏT  |     11:27 Abşeronun bu ərazilərində işıq KƏSİLƏCƏK  |     11:19 Məktəbli formalarının satıldığı ünvanlar açıqlandı  |     11:13 İlin II Ay tutulması - Azərbaycanda da izləyəcəyik  |     23:02 2011-ci ildən bəri ilk dəfə: Gümüşün qiyməti kəskin bahalaşdı  |     22:57 “TikTok”a yeni funksiya gəlir  |     22:50 Bakıda 7000 manatlı pensiya dələduzluğu  |    

Xaricdən gələn bağlamalar açılır və içindən nəsə götürülür? - "Azərpoçt" iddialara cavab verdi

Dəfələrlə sosial şəbəkələrdə, bəzi KİV-lərdə "Azərpoçt"un filiallarına gələn bağlamaların açıldığı və bəzi məhsulların yoxa çıxdığına dair iddialar səsləndirilib. Şikayətlər elə indi də davam edir. Bunlar, əsasən, xarici ölkələrdən və yaxud xarici alış-veriş saytlarından edilən sifarişlərlə bağlı olur.

Median.Az
-ın məlumatına görə, oxu.az-ın əməkdaşı məsələni araşdırmaq üçün Nəqliyyat, Rabitə və Yüksək Texnologiyalar Nazirliyinin mətbuat katibi Günel Gözəlova ilə əlaqə saxlayıb.

G.Gözəlova bu iddiaları "əsassız" adlandırıb. Onun sözlərinə görə, xarici ölkələrdən gələn bağlamalar tranzit üsulla Azərbaycana gətirilir:

"Kimsə bağlamanın zədəli olduğunu iddia edirsə, bununla bağlı onu həmin poçt filialında yoxlamalı və şikayət ərizəsi yazmalıdır. Şikayətə baxılması ilə bağlı "Azərpoçt" tərəfindən 15 gün müddətinə vətəndaşa cavab verilir. Araşdırma üç ay müddətində davam edir və təsdiqini tapsa, o zaman həmin şəxsə dəymiş zərər bağlamanın zədələndiyi ölkə tərəfindən ödənilir.

Hər hansı vətəndaş bağlamanı götürüb, yoxlamadan evə aparırsa və məlum olursa ki, nəsə çatışmazlıq var, onda buna məsul elə həmin şəxs olur. Hər bir şəxs bağlamanı götürən zaman yoxlamalıdır. Bağlamanın içərisində malların siyahısı olur. Bu siyahı bağlamanın təhvil götürüldüyü ölkənin aidiyyəti poçt şöbəsinin əməliyyatçısı tərəfindən qeydə alınır və bağlamanın içərisinə qoyulur. Həmin bağlamanı alan şəxs aidiyyəti poçt şöbəsində əməliyyatçının iştirakı ilə aça və yoxlaya bilər".

G.Gözəlova bildirib ki, bu günə kimi belə hallar aşkarlanıb və lazımi tədbirlər görülüb.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            1 105 05.09.19 20:27