"Ulduz taksi" fırıldağı: müştəridən 2 qat pul aldılar » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:02 Tramp: İran razılaşmadan imtina etsə, ABŞ neft ixracını sıfıra endirəcək  |     22:46 Məcnun Məmmədov koronavirusa yoluxub  |     22:38 Şəmkir Mərkəzi Rayon Xəstəxanasına yeni direktor təyin edilib  |     22:30 Ramaldan danışıb ağladı - VİDEO  |     22:23 Azərbaycanın Su-25 təyyarələrinin qatıldığı “Anadolu Ankası-2025” beynəlxalq təlimi başlayıb - YENİLƏNİB  |     22:15 ANAMA-nın vəzifəli şəxsi bu səbəbdən işdən çıxarıldı  |     22:07 Rusiyalı idmançının Azərbaycan yığmasına keçidi baş tutmadı  |     22:00 Piknikə gedəndə bu rəng paltarlar geyinməyin - Gənə yapışacaq  |     21:52 Bu şəxslərə mənzil veriləcək  |     21:49 Sumqayıtda iki qohum tanımadıqları şəxs tərəfindən bıçaqlanıb - YENİLƏNİB  |     21:45 Döyülərək öldürülən Elgünün atası DANIŞDI - VİDEO  |     21:38 Azərbaycanda bu veriliş Ginnesin Rekordlar Kitabına düşdü  |     21:30 Daşkəsənə dolu yağıb  |     21:18 10 əlamət hormonal balanssızlığı göstərə bilər  |     20:57 Bakıda 128 yaşlı tarixi bina sökülüb?  |     20:41 Gəncədə öldürülən məktəbli imtahanlardan yüksək nəticə göstəribmiş  |     20:24 Bakıya gələn qatar qoyun sürüsünə çırpıldı - 37 heyvan tələf oldu  |     20:19 Bu ilin I rübündə yanğında həlak olanların sayı açıqlandı  |     20:10 Lerikdə vəzifə saxtakarlığı: Kommunal Birliyin rəisi cəzalandıldı  |     19:59 Bu ölkələri seçməklə xaricdə ödənişsiz təhsil ala bilərsiniz - SİYAHI  |    

"Ulduz taksi" fırıldağı: müştəridən 2 qat pul aldılar

Bakıda fəaliyyət göstərən taksi şirkətləri ilə müştərilər arasında dəfələrlə ödəniş barədə problemlər yaranır. Ya operatorun müştəriyə göstərdiyi qiymətlə ünvana çatdıqda sürücünün tələb etdiyi məbləğ fərqli olur, ya da operatorlar eyni marşrut üzrə hər dəfə fərqli məbləğlərin ödənilməsini tələb edirlər.

Median.Az
musavat.com-a istinadən bildirir ki, bu cür problemlərdən biri də "Ulduz taksi" (*5000) ilə müştəri arasında yaşanıb.

Belə ki, müştəri Nardaran çirmərliyindən Sabunçu qəsəbəsinə taksi sifariş verib. Dəfələrlə eyni istiqamətdə ödəniş 7-8 manat civarında olub. Digər taksi xidmətlərində də bu məbləğ bir neçə qəpik fərqli olur.

Lakin bu dəfə "Ulduz taksi" müştəridən 7 manat 90 qəpik ödəniş əvəzinə 14 manat istəyib. Səbəbi taksi şirkəti izah edə bilmir.

Sürücü isə deyir ki, şirkətdən deyilən qiymət bu qədərdir. Taksi şirkəti müştəriyə taksi təyin olunması ilə bağlı göndərdiyi mesajda marşurut üzrə ödənməli olan məbləği göstərməyib.

Müştəri Nardaran çimərliyindən 5 nəfərlik taksi sifariş verib. 4 nəfər böyük, bir nəfər isə uşaq olduğu sifariş edilərkən operatora bildirilib.

Sifariş yerinə tutumu 4 nəfər olan "Mercedes" markalı, 90 EJ 212 dövlət nömrə nişanlı avtomobil göndərilib. Müştəridən uşağın arxa oturacaqda 3 nəfər sərnişinin yanında otura biləcəyi deyilib. Mənzil başına çatdıqda isə müştəridən 14 manat ödəniş tələb edilib. Müştəri isə məbləğin iki dəfə artıq olduğunu desə də sürücü bu qiyməti şirkətin müəyyən etdiyini deyib.

Daha sonra şirkətlə əlaqə saxlanılıb. Operator bu problemlə bağlı əvvəlcə bildirib ki, sifariş olunan taksi guya 5 nəfərlik olub. Halbuki 5 nəfərlik maşınlarda belə ödəniş bu qədər fərqlə olmur. Yəni, 2 dəfə baha...

Operatora sifariş yerinə göndərilən maşının 5 nəfərlik olmadığı deyildikdə cavab olaraq bildirib ki, sürücü 5 nəfəri götürə bilməz.

Yenidən operatora izah edilib ki, artıq mənzil başına çatılıb və sürücü qeyd edilən məbləği alıb. Operator isə izah edə bilmədiyini anlayıb və etiraf edib ki, sürücüyə 7 manat 90 qəpik pul ödənilməli imiş...

Operator bu problemi sürücü ilə danışaraq həll edəcəyini desə də bu vaxta qədər heç bir izah verilməyib.

скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            5 578 03.08.19 17:17