Mojo.az Banner
21:43 Kamran Əsədov ittihamlardan sonra ilk dəfə DANIŞDI  |     21:36 Azərbaycan və ABŞ arasında Strateji Tərəfdaşlıq Xartiyasının hazırlanması üzrə Strateji İşçi Qrupunun iclası keçirilib  |     21:28 Bu qəzetlərlə bağlı qərar imzalandı  |     21:20 AQTA Şirvanda yerləşən bazarda nöqsanlar aşkar etdi  |     21:12 Astarada itkin düşmüş balıqçılardan birinin meyiti İranda tapıldı  |     21:06 Karantin rejiminin müddəti uzadıldı  |     20:59 "Qarabağ" cərimələndi  |     20:51 Azərbaycanda bu mobil operator fəaliyyətini dayandırdı  |     20:46 İlqar Hacıyevin məhkəməsi başlayır  |     20:44 Meteohəssas insanların nəzərinə  |     20:36 Kürdəmirdə 9-cu sinif şagirdini "tok" vurub  |     20:21 Dörd rayonda yaşıllıqlar qanunsuz kəsilib, təbiətə 300 min manata yaxın ziyan dəyib  |     20:16 Azərbaycanda növbəti torpaq hərracları keçiriləcək  |     20:08 İmtahan nəticələrinə təsir göstərməkdə təqsirləndirilən şəxslərin məhkəməsi olub  |     20:03 Azərbaycanda telekommunikasiya üzrə şikayətlərin yarısı internetlə bağlıdır  |     19:56 Azərbaycanın Əməkdar məşqçisi vəfat edib  |     19:51 Azərbaycan Kanadadan mal əti tədarük etməyə başlayıb  |     19:42 Ukrayna Prezidenti dəstəyə görə Azərbaycana təşəkkür edib  |     19:35 Bolqarıstanda Şuşa parkı açılacaq  |     19:29 Azərbaycanda qeydiyyatda olan şəkərli diabet və vərəm xəstələrinin sayı açıqlanıb  |    
Left Banner
Right Banner

Azərbaycanda telekommunikasiya üzrə şikayətlərin yarısı internetlə bağlıdır

19.12.2025 20:03 117
Azərbaycanda telekommunikasiya üzrə şikayətlərin yarısı internetlə bağlıdır
Bu ilin noyabr ayında "E-Şikayət" sisteminə telekommunikasiya ilə bağlı daxil olan şikayətlərin 50 %-i sabit internet xidmətlərini əhatə edib.

Median.Az
bu barədə Rəqəmsal İnkişaf və Nəqliyyat Nazirliyi yanında İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyinə (İKTA) istinadən xəbər verir.

2023-cü ilin noyabrında qurumun yaratdığı "E-Şikayət" sisteminə ötən ay telekommunikasiya və poçt xidmətləri üzrə ümumilikdə 484 şikayət daxil olub. Bu müraciətlərin 48,2 %-i internet (GPON, ADSL və s.) və telefon (məftilli) rabitəsi xidmətləri, 34,9 %-i mobil internet və rabitə xidmətləri, 16,9 %-i poçt rabitəsi xidmətləri üzrə qeydə alınıb. Bu müddət ərzində hər gün orta hesabla sistem vasitəsilə 16 şikayət daxil olub. Bu müraciətlər ümumilikdə 54 telekommunikasiya və poçt xidmətləri təchizatçısı barədə ünvanlanıb.

Telekommunikasiya xidmətləri üzrə noyabr ayı ərzində "E-Şikayət" sisteminə 402 müraciət daxil olub. Bu müraciətlərin 50 %-i internet (GPON, ADSL və s.) xidmətləri üzrədir. Mobil internet və mobil rabitə üzrə daxil olan müraciətlər 42,1 %, telefon rabitəsi üzrə isə 7,9 %-dir.

İnternet (GPON, ADSL və s.) xidməti üzrə ilk 2 yeri 24,9 %-lə xidmətin işləməməsi və ya onun keyfiyyəti ilə əlaqədar olan müraciətlər təşkil edir. 3-cü yerdə 8 %-lə xidmət təchizatçılarının istehlakçılara göstərdikləri xidmətlərlə bağlı müraciətlər əks olunur. Bu kateqoriya əsasən təchizatçıların istehlakçılarla davranışında və ya onların xidmət mərkəzlərində yaranan problemlərlə bağlı şikayətləri əks etdirir.

Telefon rabitəsi xidməti üzrə daxil olan müraciətlər xidmətin işləməməsi (2,74 %), xidmətin dayandırılması (1,74 %) və infrastruktur ilə bağlı (1,24 %) əsas kateqoriyalara ayrılıb.

Mobil internet xidmətləri üzrə ən çox müraciətlər 1,24 %-lə tariflər, 0,5 %-lə xidmət təchizatçılarının istehlakçılara göstərdikləri xidmətlər və izahlı qaimələrin əldə edilməsi barədə qeydə alınıb.

Poçt rabitəsi xidmətləri üzrə noyabr ayı ərzində 82 müraciət daxil olub. Bu da sistemə daxil olan ümumi şikayətlərin 16,9 %-ni əhatə edir. Poçt rabitəsi xidmətlərində müraciətlərin 73,2 %-i poçt göndərişlərinin gecikdirilməsi, çatdırılmaması və ya itirilməsi barədə olub. 7,3 % müraciətlər müştəri xidmətləri, digər 19,5 % isə ödənişlər, poçt rabitəsi operatorunun yerləşdiyi obyektin vəziyyəti, istifadə olunan proqram təminatının işləkliyi barədə qeydə alınıb. Ümumilikdə isə müraciətlərin 68,30 %-i sürətli poçt xidmətləri, 31,70 %-i universal poçt xidmətləri barədə olub.

Müraciət edərkən ünvan olaraq vətəndaşların 55,17 %-i Bakını, 7,64 %-i Sumqayıtı, 7,02 %-i Abşeron – Xırdalan ərazilərini seçiblər. Daxil olan müraciətlərin 80,8 %-də vətəndaşlar 10 bölgəni (Bakı, Sumqayıt, Abşeron – Xırdalan, Gəncə, Cəlilabad, Lənkəran, Göygöl, Masallı, Xaçmaz, Ağsu) ünvan olaraq qeyd ediblər.

Sistem üzərindən noyabr ayı üzrə 91,1 % kişi, 8,9 % qadın müraciət edib.скачать dle 11.3