Karqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ » Median.Az - Bütün xəbərlər bir ünvanda
23:01 Əlillik dərəcəsi almaq istəyən Qarabağ veteranı dələduzluğun qurbanı oldu  |     22:55 İsrailin Xürrəmabada hücumu nəticəsində “Sepah”ın 10 üzvü həlak oldu, 9-u yaralandı  |     22:50 Azərbaycanda vəzifəli şəxs vəfat etdi  |     22:39 Söküləcək mülklərin qiymətləndirilməsi necə aparılmalıdır?  |     22:32 Azərbaycanda büdcə qaydası dəyişir  |     22:24 Azərbaycanda körpə ölümlərinin əsas səbəbləri məlum oldu  |     22:19 3,2 milyon vergi borcu olan şirkət kimindir?  |     22:12 Gürcüstan Prezidenti 37 nəfəri əfv edib  |     22:05 Bakıda qəbiristanlıqda qanlı olay: Həmyaşıdını öldürən yeniyetməyə HÖKM OXUNDU  |     21:59 Cəlilabadda iki avtomobil toqquşub, ölən var  |     21:53 "UFC Fight Night": Polşalı Klaudiya Siqula rusiyalı rəqibini üstələdi  |     21:48 Azərbaycanın vaxtilə işğal olunmuş ərazilərində qanunsuz məskunlaşmaya dair yeni faktlar açıqlanıb  |     21:40 Tanınmış MTK ağacları kəsibmiş.. - Açıqlama  |     21:33 Quş qripi xəstəliyinə qarşı monitorinqin nəticələri açıqlanıb  |     21:28 Masallıda 37 kəndin qaz təchizatı dayandırılacaq  |     21:22 Bakıda 3 müntəzəm marşrutun hərəkət sxemi müvəqqəti dəyişdirilir  |     21:16 İndoneziya XİN başçısı: İrandan Azərbaycana 90-dan çox vətəndaşımız təxliyə edilib  |     21:13 Astarada qədim dövrə aid unikal memarlıq nümunəsi aşkar edilib  |     21:05 Məhkəmə Azər Zahid və onun köməkçisi ilə bağlı qərar verdi  |     21:05 BMT-nin fələstinli qaçqınlarla bağlı təşkilatının Ankara təmsilçiliyi açılacaq  |    

Karqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ

Artıq vətəndaşlar xidmətindən narazı qaldıqları karqo şirkətlərindən tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər.

Bu barədə İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi məlumat yayıb.

Bildirilib ki, bununla bağlı “E-Şikayət” sistemində poçt xidmətləri üzrə şikayətlərin də qəbuluna başlanıb.

İstifadəçilər bunun üçün müvafiq link vasitəsilə “E-Şikayət” sisteminə daxil ola bilərlər. “İdentifikasiya nömrəsi ilə” bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq “Abunəçi” səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış “Abunəçi kabineti”ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.

Hazırda həm də “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.

Həmçinin adıçəkilən sistemdə vətəndaşlarla yanaşı, poçt rabitəsi operatorlarının da müvafiq səhifəyə daxil olması üçün imkan yaradılıb.

Belə ki, lisenziyalı poçt rabitəsi operatorlarının sistemin idarə olunması üzrə təlimatlandırılmış əməkdaşı müraciət və ya şikayətlə tanış olmaq və onu icra etmək üçün qeyd olunan linkə keçid edərək şirkətin rəsmi səhifəsinə daxil ola biləcək.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            519 30.04.24 15:57