Mojo.az Banner
23:04 90-cı illərdən qalan və bu gün də fəaliyyət göstərən 8 ikonik veb-sayt  |     22:56 Avro bahalaşır: 2026-cı ildə valyutanı nə gözləyir?  |     22:51 Tarixin ən etibarlı 10 avtomobili seçildi  |     22:43 Ölkəyə gətirilən minik və yük avtomobillərinin sayı açıqlandı  |     22:37 Ən çox əməkhaqqı alan peşələr - CƏDVƏL  |     22:30 Ölkədə 50 minə yaxın ölüm halı qeydə alınıb  |     22:25 Bakıda siçovullar yasayış binasına girir, maşınlara zərər vurur - Video  |     22:18 Ən çox şikayət olunan banklar - SİYAHI  |     22:11 Ekrem İmamoğlunun hakim qarşısına çıxacağı vaxt açıqlandı  |     22:07 Gümüşün qiyməti tarixi maksimumu yenilədi  |     22:02 Azərbaycanda təsirli hadisə - Pişik uşağı ölümdən xilas etdi  |     21:51 Bakıda "Porsche"nin üstündə beton qarışdırdılar - Video  |     21:41 Dəmir yolu ilə yük daşımaların həcmi 17 milyon tona yaxın olub  |     21:30 Naxçıvanda yas mərasimində 20-dən çox şəxs dəm qazından zəhərləndi  |     21:27 Azərbaycanda ağır yol qəzası: Ölənlər və yaralananlar var  |     21:24 Azərbaycanda 600-dən çox hərbçiyə mənzil veriləcək  |     21:08 Kamran Əsədova cinayət işi açıldı  |     21:00 Sumqayıt-Yalama dəmir yolu xəttinin tikintisi yekun mərhələdədir  |     20:59 Azərbaycan və Türkiyənin NATO çərçivəsində əməkdaşlığı müzakirə edildi  |     20:42 Məşhur britaniyalı yazıçı vəfat edib  |    
Left Banner
Right Banner

Karqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ

30.04.2024 15:57 615
Karqo şirkətlərindən narazı olanların NƏZƏRİNƏ
Artıq vətəndaşlar xidmətindən narazı qaldıqları karqo şirkətlərindən tənzimləyici quruma şikayət edə biləcəklər.

Bu barədə İnformasiya Kommunikasiya Texnologiyaları Agentliyi məlumat yayıb.

Bildirilib ki, bununla bağlı “E-Şikayət” sistemində poçt xidmətləri üzrə şikayətlərin də qəbuluna başlanıb.

İstifadəçilər bunun üçün müvafiq link vasitəsilə “E-Şikayət” sisteminə daxil ola bilərlər. “İdentifikasiya nömrəsi ilə” bölməsinə daxil olduqdan sonra avtomatik olaraq “Abunəçi” səhifəsinə yönləndirilirlər. Daha sonra isə vətəndaş üçün avtomatik yaradılmış “Abunəçi kabineti”ndən müraciət və ya şikayəti tənzimləyici qurum olan İKTA-ya ünvanlamaq imkanı əldə edilir.

Hazırda həm də “E-Şikayət” sistemi vasitəsilə internet, telefon rabitəsi, mobil internet və mobil telefon kimi telekommunikasiya xidmətləri üzrə də müraciətlərin qəbulu həyata keçirilir.

Həmçinin adıçəkilən sistemdə vətəndaşlarla yanaşı, poçt rabitəsi operatorlarının da müvafiq səhifəyə daxil olması üçün imkan yaradılıb.

Belə ki, lisenziyalı poçt rabitəsi operatorlarının sistemin idarə olunması üzrə təlimatlandırılmış əməkdaşı müraciət və ya şikayətlə tanış olmaq və onu icra etmək üçün qeyd olunan linkə keçid edərək şirkətin rəsmi səhifəsinə daxil ola biləcək.скачать dle 11.3