23:01 Ukraynadakı müharibə zəka və hiyləgərlik yarışına çevrilib - CNN  |     22:56 Aİ nadir torpaq metallarının tədarükündə Çindən asılılığını azaldacaq  |     22:50 “Zirə”dən qələbə, “Araz Naxçıvan” - “Sabah” matçında isə heç-heçə  |     22:41 Sumqayıtda mənzildə meyit tapıldı  |     22:36 Qriqori Leps xəstəxanaya yerləşdirildi - Vəziyyəti ağırdır  |     22:29 “Cərimənizi hələ ödəməmişəm, indi nə üçün gəlmisiniz?!” - AQTA və qəssablar arasında qalmaqal (Video)  |     22:20 Yeni “iPhone” dizaynları təqdim ediləcək  |     22:15 “İnter” argentinalı futbolçu ilə danışıqlar aparır  |     22:08 Bu yanacaqdoldurma məntəqəsi bağlandı - Video  |     22:00 Narkokartellər Avropaya kokain keçirmək üçün yeni üsullara əl atıb  |     21:54 Bakıda daş hasar hər an uçma təhlükəsi ilə üz-üzədir - Video  |     21:49 28 yaşlı kişi kəsici alətdən xəsarət aldı  |     21:47 Həmin qalmaqallı qurultaydan daha bir görüntü - Video  |     21:26 Gəncədə saxlanılan keçmiş vəkilin məhkəməsi keçirilir  |     21:13 Rusiyada həbsdə olan azərbaycanlı iş adamı sərbəst buraxıldı  |     21:06 Beyləqanda 43 yaşlı kişini elektrik cərəyanı vurub  |     21:01 Çobanyastığı çayının 5 yan təsiri - Diyetoloqlar açıqladı  |     20:54 Kirayə mənzil qiymətləri artacaq  |     20:47 Torpaq bazarında qiymətlər necədir?  |     20:44 Donald Tramp Kim Çen Inla görüşməyə hazırdır  |    

Titanik faciəsinə dair yeni detallar üzə çıxdı

1912-ci ildə baş verən Titanik faciəsinin son anlarına dair yeni məlumatlar gəminin tam əhatəli rəqəmsal skan edilməsi nəticəsində əldə olunub.

Qaynarinfo xəbər verir ki, araşdırma zamanı gəminin gövdəsində A4 vərəqi ölçüsündə dəliklər aşkar edilib.

Məlum olub ki, qəzaya səbəb olan aysberq parçaları bəzi sərnişin kabinələrinə qədər daxil olub. Mühəndislərin isə gəmi batana qədər işıqların yanılı qalması üçün son ana qədər işlədikləri müəyyən edilib.

Titanik üzrə analitik Parks Stivenson bildirib: "Titanik - bu fəlakətin sağ qalan son şahididir və hələ də danışacaq hekayələri var".

O, rəqəmsal skanlamanın gəminin batması ilə bağlı yeni bilgilər təqdim etdiyini vurğulayıb.

Araşdırmada aysberqlə toqquşmanın gəminin struktura necə zərər verdiyi ətraflı şəkildə araşdırılıb. Gövdədəki kiçik dəliklərin suyun sürətlə yayılmasına səbəb olduğu aşkarlanıb.

Rəqəmsal skan nəticəsində müəyyən edilib ki, mühəndislər gəminin elektrik sistemini işlək vəziyyətdə saxlamaq üçün fəlakətin son anına qədər vəzifə başında olublar. Bu səylərin sərnişinlərin təxliyəsi zamanı həyati əhəmiyyət daşıdığı qeyd olunub.

Toqquşmanın dərhal ardından bəzi kabinələrə aysberq parçalarının daxil olduğu da təsbit edilib. Bu kəşf, toqquşmanın gücünü və hadisələrin qəfil inkişaf etdiyini bir daha sübut edir.скачать dle 11.3




Şahidi olduğunuz hadisələri çəkib bizə göndərin!




            819 10.04.25 21:30