Mojo.az Banner
23:04 90-cı illərdən qalan və bu gün də fəaliyyət göstərən 8 ikonik veb-sayt  |     22:56 Avro bahalaşır: 2026-cı ildə valyutanı nə gözləyir?  |     22:51 Tarixin ən etibarlı 10 avtomobili seçildi  |     22:43 Ölkəyə gətirilən minik və yük avtomobillərinin sayı açıqlandı  |     22:37 Ən çox əməkhaqqı alan peşələr - CƏDVƏL  |     22:30 Ölkədə 50 minə yaxın ölüm halı qeydə alınıb  |     22:25 Bakıda siçovullar yasayış binasına girir, maşınlara zərər vurur - Video  |     22:18 Ən çox şikayət olunan banklar - SİYAHI  |     22:11 Ekrem İmamoğlunun hakim qarşısına çıxacağı vaxt açıqlandı  |     22:07 Gümüşün qiyməti tarixi maksimumu yenilədi  |     22:02 Azərbaycanda təsirli hadisə - Pişik uşağı ölümdən xilas etdi  |     21:51 Bakıda "Porsche"nin üstündə beton qarışdırdılar - Video  |     21:41 Dəmir yolu ilə yük daşımaların həcmi 17 milyon tona yaxın olub  |     21:30 Naxçıvanda yas mərasimində 20-dən çox şəxs dəm qazından zəhərləndi  |     21:27 Azərbaycanda ağır yol qəzası: Ölənlər və yaralananlar var  |     21:24 Azərbaycanda 600-dən çox hərbçiyə mənzil veriləcək  |     21:08 Kamran Əsədova cinayət işi açıldı  |     21:00 Sumqayıt-Yalama dəmir yolu xəttinin tikintisi yekun mərhələdədir  |     20:59 Azərbaycan və Türkiyənin NATO çərçivəsində əməkdaşlığı müzakirə edildi  |     20:42 Məşhur britaniyalı yazıçı vəfat edib  |    
Left Banner
Right Banner

"Gedişhaqqı 25-35 qəpiyədək düşə bilər" - İctimai nəqliyyatla bağlı yeni layihə...

17.07.2024 13:07 1 038
İctimai nəqliyyatda gedişhaqqının artırıldığı, keyfiyyətin isə hər keçən gün gerilədiyi bir vaxtda nəqliyyatla bağlı "Brutto müqavilələr"in zəruriliyi gündəmə gəlib. Bu barədə ötən yazımızda da bildirmişdik.

Adıçəkilən müqavilə və onun şərtləri, gətirəcəyi yeniliklər və nə kimi problemləri aradan qaldıracağı ilə əlaqədar nəqliyyat üzrə mütəxəssis Rauf Ağamirzəyev Bizimyol.info xəbər portalına müsahibə verib.

"Brutto müqavilələr bir çox problemi aradan qaldıracaq. Misal, tez-tez səsləndirilən güzəşt məsələsi var. Onu da həll etmək olar. Bir neçə nəqliyyat vasitəsi dəyişən vətəndaşlar üçün bu, çox vacibdir. Pirallahıdan, Ələtdən, yaxud Sumqayıt kimi uzaq məntəqələrdən gələnlərin xərcləri çox böyükdür. Bu xərcləri azaltmaq üçün biznes modeli dəyişilməlidir. Beləliklə, hər km-ə görə daşıyıcıya subsidiya olunsun və tələblər də daha sərt olsun.

Ötən il belə bir önəmli qərar qəbul olundu ki, indiyədək sərnişin və yükdaşıma üçün gərəkli lisenziya 1 illik verilirdisə, bundan sonra 7 illik verilir. Amma bunun ardı gəlməlidir. O da bax, indi gəlir. Yaxın həftələrdə, yaxud bu ay ərzində də ola bilər. Burada tam dəqiq vaxt deyə bilmirəm, amma qeyd etdiyimiz məsələ gündəmdədir. Həmin qərarın da bu yaxınlarda təşkili gözlənilir. Beləliklə, bu qərar - brutto müqavilələrə keçid bir çox məsələləri həll edəcək.

Günümüzdə Polşaya gedən sürücülər var. Buna səbəb nədir? Çünki orada daha yüksək əməkhaqqı verilir. Bu gün verilən əməkhaqqı stresli bir iş olan ictimai nəqliyyat idarəediciliyi üçün qənaətbəxş deyil".

Ekspert qeyd edib ki, avtobus sürücülərinin aldığı 900-1000 manat əməkhaqqı onların zəhmət haqqını tam ödəmir. Bu da birbaşa xidmətin keyfiyyətinə öz mənfi təsirini göstərir:

"Sürücü olmaq üçün peşəkarlıq lazımdır, 23-65 yaş aralığı və minimum 3 illik təcrübə olmalıdır. Bir də ən önəmlisi, əməkhaqqı işinə uyğun olmalıdır. Günümüzdəki 900-1000 manat əməkhaqqı onu ödəmir. Buna görə də ciddi qıtlıq var. Bu da birbaşa xidmətin keyfiyyətinə təsir edir. Həmin sürücünün əməkhaqqının artırılması üçün biznes modeli dəyişilməlidir. Dövlət subsidiya etməlidir ki, bu hesaba əməkhaqqı ala bilsinlər. Həmçinin, uzaq məntəqələrdən gələnlər üçün güzəşt tətbiq edə bilsinlər".

Ekspertin sözlərinə görə, brutto müqavilələrin tətbiqindən sonra ümumi gedişhaqqı yarıyadək düşə bilər:

"Müəyyən vaxt aralığında - 60, 90 dəqiqəlik vaxt limitində keçidlərin pulsuz olması barədə nəzərdə tutulan güzəştlər tətbiq olunarsa, hansı ki, brutto müqavilələrdə bu cür həllər mövcuddur. Bu zaman qiymət yarı-yarıya düşmüş olur. Məsələn, birdəfəlik ümumi gediş 50 qəpikdir. Amma bu güzəşt tətbiq olunsa, qiymət 25-35 qəpiyədək düşə bilər. Yəni qiymətlər yarı-yarıya enə bilər. Bu baxımdan, brutto müqavilələrin tətbiqini zəruri hesab edirəm" - deyə, Rauf Ağamirzəyev əlavə edib.

Məlumat üçün qeyd edək ki, brutto müqavilələrə keçidlə əlaqədar təklif hökumətə təqdim olunub və yaxın günlərdə dəyişiklikləri görmək mümkün ola bilər.
скачать dle 11.3