Mojo.az Banner
23:03 Dünyanın ən yaxşı şəhərləri açıqlandı  |     22:58 Paytaxtda oğurluq edənlər saxlanılıblar  |     22:51 Bu avtomobillərin ehtiyyat hissələri ucuzlaşa bilər  |     22:45 Azərbaycanda vəzifəli şəxs videosu ilə şantaj edildi  |     22:39 Bakı-Qazax yolu iflic vəziyyətdə  |     22:32 "Spartak"ın baş məşqçisi istefa verdi  |     22:27 Qazaxıstan neft məhsullarının ixracına qadağa qoydu  |     22:20 "Fənərbağça" UEFA-ya şikayət etdi  |     22:12 Məktəblərdə direktor seçimi yalnız müsahibə əsasında olacaq  |     22:04 Gökberk Demircinin yeni layihəsi  |     21:59 Zəfər paradında nümayiş etdirilən yeni raketin üstünlükləri  |     21:50 Gürcüstanda qəzaya uğrayan Türkiyənin hərbi yük təyyarəsinin qalıqları tapılıb  |     21:44 Pakistanın Baş naziri Türkiyə Prezidentinə başsağlığı verib  |     21:35 Toy karvanındakı qəzada yaralanan şəxsin son durumu  |     21:30 Monqolustan quzusunun kababının dadı necə olur? - TEST EDİLDİ  |     21:24 Qəzaya uğrayan C-130-un xüsusiyyətləri  |     21:16 Kürdəmir sakini göyərçinlərinə hücum etdiyinə görə pişiyi asdı - Video  |     21:11 Balakəndə velosipeddən yıxılan şəxs ÖLDÜ  |     21:02 Bakıda mənzildə iki nəfərin MEYİTİ TAPILDI  |     20:56 İndiyədək Qəzzada ölənlərin sayı açıqlandı  |    
Left Banner
Right Banner

Uçuşlar zamanı ölüm riski: Təyyarənin qəzaya uğrama ehtimalı azalıb

15.08.2024 18:59 831
Uçuşlar zamanı ölüm riski: Təyyarənin qəzaya uğrama ehtimalı azalıb
Qlobal hava səyahətləri 1960-cı illərdən bəri hər on ildə təxminən iki dəfə təhlükəsiz hala gəlib.

Median.Az
xarici KİV-ə istinadən xəbər verir ki, bunu Massaçusets Texnologiya İnstitutunun (MIT) araşdırması sübut edir.

Qeyd olunur ki, yanvarın ortalarında "Alaska Airlines"a məxsus "Boeing 737 MAX 9" təyyarəsində qapı tıxacının uçması nəticəsində uçuş təhlükəsizliyi diqqət mərkəzində olub. May ayında Londondan Sinqapura uçan təyyarədə güclü turbulentliyə məruz qalması nəticəsində bir britaniyalı ölüb, yeddi nəfər ağır vəziyyətdə qalıb.

Bununla belə, bu hadisələrə baxmayaraq, araşdırma göstərir ki, uçmaq on il əvvəlkindən çox daha az təhlükəlidir. Eyni zamanda, sərnişinlər özlərini 1960-cı illərin sonu və 1970-ci illərə nisbətən təxminən 39 dəfə daha təhlükəsiz hiss edirlər. Məlumatlara görə, kommersiya hava səyahətləri zamanı ölüm riski 2018-2022-ci illər arasında dünya üzrə hər 13,7 milyon sərnişindən yalnız biri olub. Bu rəqəmi 2009-2017-ci illərin 7,9 milyondan bir göstəricisi ilə müqayisə etmək aviasiya təhlükəsizliyinin əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdığını göstərir. Bunu 1968-1977-ci illərin statistikası ilə də müqayisə etmək olmaz, o zaman ölüm riski 350.000 enişdən bir idi.

"Aviasiya təhlükəsizliyi yaxşılaşmağa davam edir. Baş vermiş hadisələr baxmayaraq, uçuş zamanı ölmək şansı hər il təxminən 7% azalmağa və hər on ildən bir yarıya enməkdə davam edir. " - MIT professoru Arnold Barnett bildirib.

2024-cü ildə müxtəlif problemlər "Boeing"in istehsal reputasiyasına zərbə vurub. Alyaska Hava Yolları hadisəsindən əvvəl iki "Boeing 737" qəzası faciə ilə nəticələnib. 2018-ci ildə İndoneziyadan "Lion Air" reysi ilə uçan təyyarə havaya qalxdıqdan 13 dəqiqə sonra Yava dənizinə düşməsi nəticəsində bütün 189 ekipaj və sərnişin həlak olub. Hadisədən cəmi beş ay sonra Efiopiya Hava Yollarına məxsus təyyarə Əddis-Əbəbədən havaya qalxaraq hava limanından 30 mil aralıda qəzaya uğrayıb və göyərtəsində olan 157 nəfərin hamısı həlak olub.

Bununla belə, Massaçusets Texnologiya İnstitutunun araşdırması göstərir ki, uçmaq daha təhlükəli hala gəlmir. "Ryanair" indi ölümcül qəza olmadan daşınan sərnişinlərin sayına görə dünyanın ən təhlükəsiz hava yolu şirkətidir və onun uçduğu yeganə təyyarə növü "Boeing 737"dir.

Jurnalistlərin fikrincə, hər on ildən bir təhlükəsizlik səviyyələrində ardıcıl təkmilləşdirmələr texnoloji tərəqqi, məsələn, təyyarələrdə toqquşmadan yayınma sistemləri, habelə şəxsi heyətin intensiv təlimi sayəsində əldə edilir.скачать dle 11.3